Ja nu ben je stil he.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O.
[..]
Italiaans achtergrond of wat?
Ja klopt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor, maar een beetje persoon man of vrouw kan zelf goed koken. Lasagne is welMits niet uit zo'n Knorr-pakje
Mijn moeder kookt echt geniaal, doet ook wel eens cateringdingen enzo (en dan niet broodjes worst dingen maar meer luxe etens dingen)quote:
nice. eten is belangrijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja klopt.
Nog nooit op, zij maakt hem helemaal zelf.
Dus zelfgemaakte lasagnesaus, zelfgemaakte bechamelsaus, alleen de bladeren worden kant en klaar gekocht
[..]
Mijn moeder kookt echt geniaal, doet ook wel eens cateringdingen enzo (en dan niet broodjes worst dingen maar meer luxe etens dingen)
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja klopt.
Nog nooit op, zij maakt hem helemaal zelf.
Dus zelfgemaakte lasagnesaus, zelfgemaakte bechamelsaus, alleen de bladeren worden kant en klaar gekocht
[..]
Mijn moeder kookt echt geniaal, doet ook wel eens cateringdingen enzo (en dan niet broodjes worst dingen maar meer luxe etens dingen)
FEYENOOOORDquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Touché jaMaar zondags zit ik in de middag in de kuip dusja dusja dusja.
quote:
Mozzarella?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Vergeet de buffelmozzarella ook niet, en zelf gedraaid gehakt van goed rundvlees en niet die pakjes half om half van de euroknaller
Ik niet, dan zou ik echt heel veel moeten drinken, heb niet zoveel reserves.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou met het juiste drinken overleef je ook wel een paar jaar
je hebt drankjes waar zo'n beetje alles wat je nodig hebt wel inzit. kun je jaren op leven als het moet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mozzarella?
En er zit gehakt in de saus
[..]
Ik niet, dan zou ik echt heel veel moeten drinken, heb niet zoveel reserves.
Omnivorenquote:
Klinkt niet lekker.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt drankjes waar zo'n beetje alles wat je nodig hebt wel inzit. kun je jaren op leven als het moet.
Ja, wat voor kaas wilde je anders over je lasagne heen doenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mozzarella?
En er zit gehakt in de saus
[..]
Ik niet, dan zou ik echt heel veel moeten drinken, heb niet zoveel reserves.
Eerst een laag bechamelsaus en vervolgens gewoon kaas eroverheen raspenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, wat voor kaas wilde je anders over je lasagne heen doen
Ik ga wel gewoon voor vast voedselquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |