De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te luiquote:
Sommige mensen zijn gewoon niet geschikt om stoer te zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohw![]()
Maar ik wil ook stoer zijn
[..]
OV
Maar je verlaat ons dan toch niet he!!!!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen liefst in een Arabisch land.
3e jaar gaan we op studiestage 4 maanden naar caïro of rabat
Maarmaarmaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Te lui
[..]
Sommige mensen zijn gewoon niet geschikt om stoer te zijn
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dag. niet huilen in mijn afwezigheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Je hebt vannacht toch al geleerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK HUIL NU AL DAMMIT!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je bent heel stoer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maarmaarmaar![]()
Ik word piloot en kan quad rijden en heb wel eens geschoten, dan ben ik toch heul stoer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Je stijgt wel op de coolheidslijst zo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maarmaarmaar![]()
Ik word piloot en kan quad rijden en heb wel eens geschoten, dan ben ik toch heul stoer?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je bent heel stoer.
nu alleen nog stoppelbaardjeHihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool en stoer is niet hetzelfde, wel een domper ditquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Je stijgt wel op de coolheidslijst zo.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
deal with itquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Cool en stoer is niet hetzelfde, wel een domper dit
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je bent heel stoer.
nu alleen nog stoppelbaardjeidd dank kan je als het mislukt over 2 jaar op de kermis werken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Voorgerecht van pompoensoep, verder eend, kwartel, gratin dauphinois en nog iets van groenten en als toetje tiramisu.quote:
Nouquote:
Gefrituurd neem ik aan?quote:
klinkt lekker!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Voorgerecht van pompoensoep, verder eend, kwartel, gratin dauphinois en nog iets van groenten en als toetje tiramisu.
Jij?
[..]
Nou
Zit drank in he boehoequote:
de ah vquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gefrituurd neem ik aan?
Geen idee, moet nog ff naar de AH zo. Hoopte hier wat inspiratie op te doen
de ah verkoopt dat niet. beter koop je een maaltijdsalade.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gefrituurd neem ik aan?
Geen idee, moet nog ff naar de AH zo. Hoopte hier wat inspiratie op te doen
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Voorgerecht van pompoensoep, verder eend, kwartel, gratin dauphinois en nog iets van groenten en als toetje tiramisu.
Jij?
[..]
Nou
Jou negeren, ik doe het.quote:
ow. nou ah is niet mijn favo vlees boer. succes, het klinkt wel als een goede combo verder!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Ik ga kijken voor wat ossenhaas. Met een gorgonzolasausje en peer.
Ook lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Ik ga kijken voor wat ossenhaas. Met een gorgonzolasausje en peer.
Leuk toch?quote:
Zijn oma at ze op, gebeurde laatst ook bij mij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook lekker
OH! Misschien dat er wel stoofpeertjes bij zitten, want die mensen die komen eten hebben zo'n boom in de tuin staan
[..]
Leuk toch?
nee, krijgen ze weer ruzie enzulksquote:
Nee, maar wel al m'n etenquote:
Goed argument.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. nou ah is niet mijn favo vlees boer. succes, het klinkt wel als een goede combo verder!
Alvast ruzie over de erfenis?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:24 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nee, krijgen ze weer ruzie enzulks
[..]
Nee, maar wel al m'n eten
als je oma begraven ligt op 2 meter diep, je graaft d'r op en onverwacht is je hele familie bij je oma, nou dat kan best een domper zijn op de feestvreugde hoor. been there, done thatquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook lekker
OH! Misschien dat er wel stoofpeertjes bij zitten, want die mensen die komen eten hebben zo'n boom in de tuin staan
[..]
Leuk toch?
Stoofpeertjesquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook lekker
[..]
Leuk toch?
Oh maar dat zat ik gister ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
StoofpeertjesZit je wel weer aan de rode wijn hihi
Ik ook, maar ze moeten niet tevaak bij elkaar zittenquote:
nee haha, gelukkig niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Alvast ruzie over de erfenis? [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |