Ja daaromquote:
Geen idee, mijn mama had een recept met boel groente, maar ook kip en tomaatquote:
Jij altijd.quote:
Heel subtiel, zo vragen of ze een vriend heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Kook jij al zelf of heb je een moeder/vader/vriend die goed kan koken?
Vind ik zo jammer altijd van die mensen die elkaar constant in de haren moeten vliegen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze moeten niet tevaak bij elkaar zitten
[..]
nee haha, gelukkig niet.
Ik kan zelf best eetbaar koken, maar woon nog gewoon thuis en dit wordt door mn moeder gekookt. Tiramisu heeft mn zusje gemaakt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Kook jij al zelf of heb je een moeder/vader/vriend die goed kan koken?
Viel bijna niet op he?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Heel subtiel, zo vragen of ze een vriend heeft.
Verwende blaag.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind ik zo jammer altijd van die mensen die elkaar constant in de haren moeten vliegen.
[..]
Ik kan zelf best eetbaar koken, maar woon nog gewoon thuis en dit wordt door mn moeder gekookt. Tiramisu heeft mn zusje gemaakt.
[..]
Viel bijna niet op he?
valt wel mee, maar gister waren ze hier bij mji thuis, was wel gezellig. En nu had de helft een kater en was chagrijnigquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind ik zo jammer altijd van die mensen die elkaar constant in de haren moeten vliegen.
Heb je mn zusje al gesproken. Of mag dat niet van dvquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
valt wel mee, maar gister waren ze hier bij mji thuis, was wel gezellig. En nu had de helft een kater en was chagrijnig
Hoezo verwend?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verwende blaag.
En ik date geen vrouwen die niet kunnen koken![]()
Ah op die manierquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
valt wel mee, maar gister waren ze hier bij mji thuis, was wel gezellig. En nu had de helft een kater en was chagrijnig
:$:$:$:quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een uitnodiging
haha nee nog niet, niks van gehoordquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je mn zusje al gesproken. Of mag dat niet van dv
Nee hoor, maar een beetje persoon man of vrouw kan zelf goed koken. Lasagne is welquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoezo verwend?
Kan je zelf niet koken dan?
En ik kan best prima koken hoor, alleen kan mn moeder het beter. Haar lasagne
[..]
Ah op die manier
zoals mama kooktquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoezo verwend?
Kan je zelf niet koken dan?
En ik kan best prima koken hoor, alleen kan mn moeder het beter. Haar lasagne
[..]
Ah op die manier
ow. ik dacht een pot goudquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:31 schreef Flippiee het volgende:
THATS WHEREE YOU'LL FIND MEEEEEE. SOMEWHEREE OVER THE RAINBOWW.
Ja nu ben je stil he.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O.
[..]
Italiaans achtergrond of wat?
Ja klopt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor, maar een beetje persoon man of vrouw kan zelf goed koken. Lasagne is welMits niet uit zo'n Knorr-pakje
Mijn moeder kookt echt geniaal, doet ook wel eens cateringdingen enzo (en dan niet broodjes worst dingen maar meer luxe etens dingen)quote:
nice. eten is belangrijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja klopt.
Nog nooit op, zij maakt hem helemaal zelf.
Dus zelfgemaakte lasagnesaus, zelfgemaakte bechamelsaus, alleen de bladeren worden kant en klaar gekocht
[..]
Mijn moeder kookt echt geniaal, doet ook wel eens cateringdingen enzo (en dan niet broodjes worst dingen maar meer luxe etens dingen)
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja klopt.
Nog nooit op, zij maakt hem helemaal zelf.
Dus zelfgemaakte lasagnesaus, zelfgemaakte bechamelsaus, alleen de bladeren worden kant en klaar gekocht
[..]
Mijn moeder kookt echt geniaal, doet ook wel eens cateringdingen enzo (en dan niet broodjes worst dingen maar meer luxe etens dingen)
FEYENOOOORDquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Touché jaMaar zondags zit ik in de middag in de kuip dusja dusja dusja.
quote:
Mozzarella?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Vergeet de buffelmozzarella ook niet, en zelf gedraaid gehakt van goed rundvlees en niet die pakjes half om half van de euroknaller
Ik niet, dan zou ik echt heel veel moeten drinken, heb niet zoveel reserves.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou met het juiste drinken overleef je ook wel een paar jaar
je hebt drankjes waar zo'n beetje alles wat je nodig hebt wel inzit. kun je jaren op leven als het moet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mozzarella?
En er zit gehakt in de saus
[..]
Ik niet, dan zou ik echt heel veel moeten drinken, heb niet zoveel reserves.
Omnivorenquote:
Klinkt niet lekker.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt drankjes waar zo'n beetje alles wat je nodig hebt wel inzit. kun je jaren op leven als het moet.
Ja, wat voor kaas wilde je anders over je lasagne heen doenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mozzarella?
En er zit gehakt in de saus
[..]
Ik niet, dan zou ik echt heel veel moeten drinken, heb niet zoveel reserves.
Eerst een laag bechamelsaus en vervolgens gewoon kaas eroverheen raspenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, wat voor kaas wilde je anders over je lasagne heen doen
Ik ga wel gewoon voor vast voedselquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |