Ja daaromquote:
Geen idee, mijn mama had een recept met boel groente, maar ook kip en tomaatquote:
Jij altijd.quote:
Heel subtiel, zo vragen of ze een vriend heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Kook jij al zelf of heb je een moeder/vader/vriend die goed kan koken?
Vind ik zo jammer altijd van die mensen die elkaar constant in de haren moeten vliegen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze moeten niet tevaak bij elkaar zitten
[..]
nee haha, gelukkig niet.
Ik kan zelf best eetbaar koken, maar woon nog gewoon thuis en dit wordt door mn moeder gekookt. Tiramisu heeft mn zusje gemaakt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Kook jij al zelf of heb je een moeder/vader/vriend die goed kan koken?
Viel bijna niet op he?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Heel subtiel, zo vragen of ze een vriend heeft.
Verwende blaag.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind ik zo jammer altijd van die mensen die elkaar constant in de haren moeten vliegen.
[..]
Ik kan zelf best eetbaar koken, maar woon nog gewoon thuis en dit wordt door mn moeder gekookt. Tiramisu heeft mn zusje gemaakt.
[..]
Viel bijna niet op he?
valt wel mee, maar gister waren ze hier bij mji thuis, was wel gezellig. En nu had de helft een kater en was chagrijnigquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind ik zo jammer altijd van die mensen die elkaar constant in de haren moeten vliegen.
Heb je mn zusje al gesproken. Of mag dat niet van dvquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
valt wel mee, maar gister waren ze hier bij mji thuis, was wel gezellig. En nu had de helft een kater en was chagrijnig
Hoezo verwend?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verwende blaag.
En ik date geen vrouwen die niet kunnen koken![]()
Ah op die manierquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
valt wel mee, maar gister waren ze hier bij mji thuis, was wel gezellig. En nu had de helft een kater en was chagrijnig
:$:$:$:quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een uitnodiging
haha nee nog niet, niks van gehoordquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je mn zusje al gesproken. Of mag dat niet van dv
Nee hoor, maar een beetje persoon man of vrouw kan zelf goed koken. Lasagne is welquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoezo verwend?
Kan je zelf niet koken dan?
En ik kan best prima koken hoor, alleen kan mn moeder het beter. Haar lasagne
[..]
Ah op die manier
zoals mama kooktquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoezo verwend?
Kan je zelf niet koken dan?
En ik kan best prima koken hoor, alleen kan mn moeder het beter. Haar lasagne
[..]
Ah op die manier
ow. ik dacht een pot goudquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:31 schreef Flippiee het volgende:
THATS WHEREE YOU'LL FIND MEEEEEE. SOMEWHEREE OVER THE RAINBOWW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |