Dat is bechamelquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook vanwege de saus en dat witte spul (ook kaas?) ertussen.
was ik maar zo jeugdig manquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:42 schreef coban het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon
Het is niet erg als je 67 benntt
quote:
Wat is dat voor fabrieksvoer. En er zit niet eens kaas op?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
was ik maar zo jeugdig man
lasagna
[ afbeelding ]
Laagjes verkruimelde buffelmozarella, verse basilicum, en bechamelsaus van volle melk en roomboter.quote:
lol. als je niet begrijpt wat lasagne zou moeten zijn zeg dan maar nietsquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is dat voor fabrieksvoer. En er zit niet eens kaas op?
Zekersquote:
Ik krijg ook honger hierdoor.quote:
Dan krijg je echt een kaaslasagne.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laagjes verkruimelde buffelmozarella, verse basilicum, en bechamelsaus van volle melk en roomboter.
Jaquote:
Ga jij mij vertellen hoe ik lasagne maak? Ik ben half Italiaans en al mijn recepten komen uit Italiëquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lol. als je niet begrijpt wat lasagne zou moeten zijn zeg dan maar niets
quote:
lasagne zonder deeg. echt, het leek wel een kapsalon alleen de saus ontbrak!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga jij mij vertellen hoe ik lasagne maak? Ik ben half Italiaans en al mijn recepten komen uit Italië
Lasagne zonder kaas
ik eet wel een stukje van mijn plasser, toch groot genoeg hahaihihaih grgrquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gezien je i hartje myself zou ik eens kijken wat je kan opeten van wat je zelf produceert.
Neger watquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lasagne zonder deeg. echt, het leek wel een kapsalon alleen de saus ontbrak!
Pff.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
was ik maar zo jeugdig man
lasagna
[ afbeelding ]
lolquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik eet wel een stukje van mijn plasser, toch groot genoeg hahaihihaih grgr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |