klik hier voor een virusquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://padztribs.com/ is dit echt
Ik koop altijd adidas trainingsbroeken die voor mannen bedoeld zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef coban het volgende:
Ik heb van nikes schoenen uit de jongenscollectieee
En daar kwam ik pas achter nadat ik gekocht had
ja maar, hoe komt er een virus als ik iets via facebook postquote:
Dunks zijn toch die hoger? Die over je enkels gaat? Die zijn op zich ook wel vetquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:21 schreef coban het volgende:
Mijn bro heeft ook allemaal renzo enzo. Hij wilt die dunks hebben
Airmax mag hij niet van mijzo'n slechte naam heeft dat
Je hebt hier al eens foto's gepost. Die schoenen waren tofquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef Rezania het volgende:
Ik heb schoenen met een toetsenboord profiel.
Ze sturen een linkje naar een site waar je je iPad kan 'claimen'.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar, hoe komt er een virus als ik iets via facebook post
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je hebt hier al eens foto's gepost. Die schoenen waren tof
Simon.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:24 schreef Intronic het volgende:
ik heb gewoon sandalen met sokken, haters gaan haten
Nice.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wel van die witte sportschoenen anders is het niet baasquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:24 schreef Intronic het volgende:
ik heb gewoon sandalen met sokken, haters gaan haten
lolwat, die zijn wel nicequote:Op zondag 9 oktober 2011 16:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Huh neequote:
Boefjes.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze sturen een linkje naar een site waar je je iPad kan 'claimen'.
Die zijn zeeeeker nice!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dunks zijn toch die hoger? Die over je enkels gaat? Die zijn op zich ook wel vet
Nike.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:26 schreef coban het volgende:
[..]
Huh neehij heeft er juist helemaal niks mee. Alleen renzos en dunks
Beetje jammer dat dat merk zo'n slechte naam heeft gekregen door paupers, want die air max zijn echt fijne schoenen.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
sorry was oude foto, deze
[ afbeelding ]
Dat mag wel zo zijn, maar ik vind ze er gewoon niet uit zien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dat merk zo'n slechte naam heeft gekregen door paupers, want die air max zijn echt fijne schoenen.
Mooien sandaal. En wat een kleurcombinatiequote:Op zondag 9 oktober 2011 16:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
sorry was oude foto, deze
[ afbeelding ]
chicks verwarren met travestietenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:29 schreef Intronic het volgende:
alle chicks komen daar op af ,jullie weten niet
Ik ook niet hoor, maar ze lopen wel fijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat mag wel zo zijn, maar ik vind ze er gewoon niet uit zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |