Getver.quote:
Dat valt wel weer mee met die gasten:quote:
alleen ziet dat brood er zo .. hard uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat valt wel weer mee met die gasten:
Wees blij.quote:
Ach beter dan uggsquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef Intronic het volgende:
vans, 9 van de 10 mensen die je ziet hebben ze, beetje jammer is dat
Roze pumpsquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snap nooit iets van vrouwenschoenen, vind de meeste lelijk, 98% is beige of bruin enzo
Dit. Meestal alto's of van die wannabe skatermongooltjesquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef Intronic het volgende:
Echt? Ik heb een paar pumps voor alleen in huis. Loopt heerlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snap nooit iets van vrouwenschoenen, vind de meeste lelijk, 98% is beige of bruin enzo
ze zijn gewoon heel mooi.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef Intronic het volgende:
Ik heb 1 paar donkerbruine en 1 paar cognac-kleurige laarzen, rest allemaal andersquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Meestal alto's of van die wannabe skatermongooltjes
skinny jeans en hello kitty shirtquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Meestal alto's of van die wannabe skatermongooltjes
sowieso woorden zoals pumps enzo, bij mannen is het gewoon: schoenenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Echt? Ik heb een paar pumps voor alleen in huis. Loopt heerlijk.
Je hebt wat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
u mad?. Nee, die draag ik ook niet. Ik heb renzo's
Oh, ik dacht dat je mijn schoenen had gejat of zo.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt wat?Hoezo heb jij mijn schoenen?
Wil hij ook een Nickelson jas?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:21 schreef coban het volgende:
Mijn bro heeft ook allemaal renzo enzo. Hij wilt die dunks hebben
Airmax mag hij niet van mijzo'n slechte naam heeft dat
Hier in het dorp zitten alleen maar mensen met airmaxquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:22 schreef Intronic het volgende:
mensen met air max verdienen een kogel, in 99% van de gevallen
Nee, is scam.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://padztribs.com/ is dit echt
klik hier voor een virusquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://padztribs.com/ is dit echt
Ik koop altijd adidas trainingsbroeken die voor mannen bedoeld zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef coban het volgende:
Ik heb van nikes schoenen uit de jongenscollectieee
En daar kwam ik pas achter nadat ik gekocht had
ja maar, hoe komt er een virus als ik iets via facebook postquote:
Dunks zijn toch die hoger? Die over je enkels gaat? Die zijn op zich ook wel vetquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:21 schreef coban het volgende:
Mijn bro heeft ook allemaal renzo enzo. Hij wilt die dunks hebben
Airmax mag hij niet van mijzo'n slechte naam heeft dat
Je hebt hier al eens foto's gepost. Die schoenen waren tofquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef Rezania het volgende:
Ik heb schoenen met een toetsenboord profiel.
Ze sturen een linkje naar een site waar je je iPad kan 'claimen'.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar, hoe komt er een virus als ik iets via facebook post
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je hebt hier al eens foto's gepost. Die schoenen waren tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |