Release: 30 september 2011SPOILER: Heel veel info over Fifa 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Interessante #FIFA12 tweets
@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12
@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12
@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12
@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12
@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it
@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12
@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.
@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.
@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12
@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!
@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12quote:Echte gezichten in FIFA 12
De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.quote:FIFA 12 EA Sports Football Club
EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.
• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.
• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.
• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.
• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.
• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.
• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com
• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PC | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |ClapClapYourHands | EchoDev | |Cara | Stetoe | |vaagjunior | vaagjunior | | | | |---------------------------------------------| |PLATFORM: XBOX360 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Zandman030 | MrSaNdMaN NL | |Burrito | Shyne85 | |n0ir | Cr00kk | |Stringer | Str1ng3r | |Gaijin | pet21 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PS3 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Afhaalchinees | brouwer-n | |Zerokil | Psvunited | |Max-Westerman | Maikel-AFCA | |J-V | johnson076 | |---------------------------------------------| |
Niemand? Of speelt hier niemand meer met legale disks en dus met xboxlive?!quote:Iemand die wel in kan loggen op de ea voetbal site en het creation center kan gebruiken? Hier blijft na een poging in te loggen op die site de pagina wit (met zowel firefox, chrome als explorer)
Daar staan ze ook niet allemaal op.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.fifafanatic.com/fifa-12-best-young-players/
Ook handig
2318 talenten lijkt me meer dan genoegquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar staan ze ook niet allemaal op.
Mijn talent staat er niet eens bij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2318 talenten lijkt me meer dan genoeg
Met Y (xbox) geef je een steekpass in de loop maar dat wist je misschien al. Verder is kansen creeren lastig maar moet je gaten proberen te spelen/lopen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:23 schreef Miertje88 het volgende:
Hebben jullie tips om kansen te creeren?
Meestal ben ik (ook online) de bovenliggende partij qua veldspel, maar toch heb ik veel moeite om te winnen. Ik heb het idee dat de CPU en anderen online veel makkelijker kansen weten te creeren, al dan niet uit de counter.
Hebben jullie tips? Is er een button om iemand diep te sturen trouwens, en dan heb ik het niet over een 1-2 tje.
Alle tips zijn welkom, dit is mijn eerste Fifa
Probeer vooral tegen de aanvaller aan te lopen als je verdedigt in de 16 en anders met O ingedrukt naar de speler toe te rennen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:55 schreef mash_ het volgende:
Wat word ik gek van penaltysIk ben nu vandaag een seizoen begonnen maar heb er gewoon geen zin meer in omdat je ziek vaak penaltys tegen krijg omdat de ai een tackel inzet. Is gewoon niet leuk meer.
Ik word er ook gek van. Vooral online. Echt heel veel onterechte penalties tegen gekregen. Echt ruk. Verder begin ik dat tactical defending steeds beter onder de knie te krijgen. Zit in de finale van de bekerquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:55 schreef mash_ het volgende:
Wat word ik gek van penaltysIk ben nu vandaag een seizoen begonnen maar heb er gewoon geen zin meer in omdat je ziek vaak penaltys tegen krijg omdat de ai een tackel inzet. Is gewoon niet leuk meer.
Bedankt, handig inderdaad. Het is ook wel leuk om het zelf uit te zoeken maar heb net een speler gevonden die ik anders nooit had gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ook handig
77 na 1,5 seizoen. Toen werd die verplicht verkocht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:55 schreef StijnDa het volgende:
Heeft iemand Boilesen al richting de 86 gekregen?
Jammer voor jequote:Op zondag 9 oktober 2011 18:21 schreef Platina het volgende:
[..]
77 na 1,5 seizoen. Toen werd die verplicht verkocht.
Nee, geen last van.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hebben meer mensen last van een loting in de beker die zich elk seizoen lijkt te herhalen? Mijn huisgenoot heeft nu al 2 seizoenen op rij zelfde loting...
Doe nou eens lange IJquote:
Misschien hem vaker opstellen? Hogere punten?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:33 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik doe echt iets fout.. Hoe krijgen jullie Eriksen op 87 na 1 seizoen? Ik had 3 seizoenen nodig voor 86.
Niemand heeft hem na 1 seizoen op 87 alleen mensen die een andere carriere kiezen dan Ajax zien hem wel zo groeien, de CPU laat hem dus enorm hard groeien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:33 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik doe echt iets fout.. Hoe krijgen jullie Eriksen op 87 na 1 seizoen? Ik had 3 seizoenen nodig voor 86.
Spelen op balbezit, ten alle tijde als je de bal hebt heel rustig opbouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:40 schreef Flows het volgende:
Asjeblieft iemand tips.. ik heb online 1 gewonnen 3 gelijk en 18 verloren.. ik moet echt iets heel erg fout doen
Hij had het hele seizoen gespeeld.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien hem vaker opstellen? Hogere punten?
Handleiding doorlezen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:40 schreef Flows het volgende:
Asjeblieft iemand tips.. ik heb online 1 gewonnen 3 gelijk en 18 verloren.. ik moet echt iets heel erg fout doen
quote:
Hoe kom je in godsnaam in divisie 5quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:09 schreef Knuxie het volgende:
Zit nu in Divisie 5, maar wordt nu toch wel lastig. Iedereen weet nu wel een beetje goed te verdedigen en de meeste wedstrijden worden echt op details beslist. Op zich wel leuk, maar ook enorm frustreren wanneer het balletje net verkeerd rolt, of de tegenstander scoort omdat hij hem 3 keer in de kluts mee krijgt.
Achttien punten om weer te promoveren is dan ook best veel. Meer dan 12 om niet te degraderen moet ik nog maar eens zien te halen aangezien mijn reeks in divisie 5 nu L-L-L is.
Geduld, geduld en nog eens geduld. Ik ben in Divisie 7 een keer gedegradeerd, maar sindsdien heb ik mijn manier van verdedigen aangepast. Voorheen trachte ik gewoon zo snel mogelijk de bal af te pakken en gewoon hard druk te zetten, maar dan wordt je in deze FIFA gewoon zo hard afgestraft omdat het makkelijker is open te draaien en de vrije man te vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam in divisie 5
Zit bijna in divisie 5quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:09 schreef Knuxie het volgende:
Zit nu in Divisie 5, maar wordt nu toch wel lastig. Iedereen weet nu wel een beetje goed te verdedigen en de meeste wedstrijden worden echt op details beslist. Op zich wel leuk, maar ook enorm frustreren wanneer het balletje net verkeerd rolt, of de tegenstander scoort omdat hij hem 3 keer in de kluts mee krijgt.
Achttien punten om weer te promoveren is dan ook best veel. Meer dan 12 om niet te degraderen moet ik nog maar eens zien te halen aangezien mijn reeks in divisie 5 nu L-L-L is.
Volgens mij delen divisie 9 & 10 een "poule" in de beker.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
Zit bijna in divisie 5
Merk ook dat de meeste wedstrijden meer op detail worden beslist. Het is alleen wel rete irritant als je net een juiste tackel inzet (die perfect is getimed) en dat de bal dan door rolt naar de volgende aanvaller... Dan ben je dus weer helemaal terug bij af. Vaak is het gewoon het beste om (met jockey) mee te rennen met de aanvaller en in de buurt van de 16 een 2e verdediger erbij te roepen.
Wat ook heel veel frustratie wegneemt is om met 4 sterren teams te spelen (of iig niet de 5 sterren teams). Ik ergerde mij kapot aan de mensen die met Messi of Ronaldo de meeste debiele doelpunten scoorde en zo langs de verdediging dribbelde...
Wat ik mij afvraag is of de Beker wedstrijden ook divisie gekoppeld zijn?
Doe je dat gewoon bij mandekking bij team managment in het menu, of doe je dat gewoon in het spel zelf op een manier?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Geduld, geduld en nog eens geduld. Ik ben in Divisie 7 een keer gedegradeerd, maar sindsdien heb ik mijn manier van verdedigen aangepast. Voorheen trachte ik gewoon zo snel mogelijk de bal af te pakken en gewoon hard druk te zetten, maar dan wordt je in deze FIFA gewoon zo hard afgestraft omdat het makkelijker is open te draaien en de vrije man te vinden.
In plaats daarvan wacht ik nu gewoon echt het moment af waarop ik moet ingrijpen (vaak rond eigen 16), door gewoon gaten dicht te lopen en zo veel mogelijk afspeelmogelijkheden naar voren af te weren. En dan vooral de sterspelers van het betreffende team strak te dekken.
Stond in verkeerde topicquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:57 schreef StijnDa het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn VP kan verhuizen in mijn carriere? Hij speelt nu waarschijnlijk nog bij PSV maar ik zit bij Milan...
Zal best lastig worden, ik ben gewend met L1 te switchen, maar ik zal erop oefenen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef Knuxie het volgende:
Gewoon zelf, ik gebruik eigenlijk nooit press, alleen maar secondary press. De speler die ik controleer gebruik ik puur om gaten mee dicht te lopen.
Speler switchen ook alleen maar met pookje doen en niet met L1 (closest), zodat je efficient en snel naar de juiste speler kan wisselen en de belangrijkste gaten dicht kan lopen.
kopen?quote:
Sommige dingen hiervan liggen toch echt aan jouquote:Op maandag 10 oktober 2011 06:33 schreef GroenerDanGras het volgende:
Paar dingen die mij opvallen als je tegen de cpu speelt.
Achterin wegwerken van cpu komt altijd bij een speler van cpu terecht en heeft dan zeeen van ruimte.
De cpu draait ALTIJD goed bij je weg.
Als je een sliding maakt draait de cpu-speler zich razendsnel om, tackel van achter; veel rode kaarten.
Steekballen heeft ea vakkundig verkracht, of de cpu kopt hem uit de draai (altijd) naar z'n medespeler, of hij is voor de keeper.
Als je 1 op 1 komt gaat je aanvaller veel minder snel lopen dan dat hij anders kan. (Ik werd er met Lennon uitgelopen door Bouma)
Als je in contact bent met je tegenstander en je wilt wegdraaien gaat het zo traag als dikke stront, heb je niemand om je heen gaat het kappen en draaien harstikke soepel.
Ohja zonet 4 penalty's in 1 helft tegen vanwege dat HOERE-verdedigingsysteem. Vet realistisch man
Ligt inderdaad aan jou denk ik. Heb nu bijna een heel seizoen erop zitten en heb denk ik 2 penalties tegen gehad, ook nog eens beide gestopt.quote:Ohja zonet 4 penalty's in 1 helft tegen vanwege dat HOERE-verdedigingsysteem. Vet realistisch man
Zeg maar gerust al die dingenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sommige dingen hiervan liggen toch echt aan jou![]()
Vooral die slidings kan ik echt niet geloven, ik gebruik veel slidings en heb nog nooit direct rood gehad, veel minder geel zelfs dan in '11.
In het penalty gebied moet je gewoon minder agressief spelen...
Wel als je druk zet door als een malloot naar de CPU te sprinten die de bal heeft, je moet druk zetten door af te wisselen met sprinten en links, rechts sturen tijdens drukzetten. Dan anticipeer je veel makkelijker op de kant waarheen de CPU draait.quote:Op maandag 10 oktober 2011 06:33 schreef GroenerDanGras het volgende:
Paar dingen die mij opvallen als je tegen de cpu speelt.
Achterin wegwerken van cpu komt altijd bij een speler van cpu terecht en heeft dan zeeen van ruimte.
De cpu draait ALTIJD goed bij je weg.
Je hebt slechte timing.quote:Als je een sliding maakt draait de cpu-speler zich razendsnel om, tackel van achter; veel rode kaarten.
Inderdaad, omdat jij en je vriendjes altijd met Chelsea de hoge bal gebruikten om met powerplay met Drogba erdoorheen te beuken heeft FIFA het aangepast. De steekbal is overigens geweldig uitgewerkt, eindelijk beloond FIFA inzicht weer!quote:Steekballen heeft ea vakkundig verkracht, of de cpu kopt hem uit de draai (altijd) naar z'n medespeler, of hij is voor de keeper.
nooit gemerktquote:Als je 1 op 1 komt gaat je aanvaller veel minder snel lopen dan dat hij anders kan. (Ik werd er met Lennon uitgelopen door Bouma)
ook nooit gemerkt.quote:Als je in contact bent met je tegenstander en je wilt wegdraaien gaat het zo traag als dikke stront, heb je niemand om je heen gaat het kappen en draaien harstikke soepel.
Concluderend, FIFA heeft geweldig werk afgeleverd, bijna elke klacht hierbovenstaand is er 1 van de irritante online 13-jarige mannetjes die drukzetten met O + X en de hoge bal over de verdediging heen gooiden om met Drogba of een ander beest erdoorheen te beuken. Wat het mooiste van deze post is, is de bevestiging dat FIFA inderdaad dit kaliber gamer achter zich gaat laten en kiest voor voetbal!quote:Ohja zonet 4 penalty's in 1 helft tegen vanwege dat HOERE-verdedigingsysteem. Vet realistisch man
Legendarische post.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wel als je druk zet door als een malloot naar de CPU te sprinten die de bal heeft, je moet druk zetten door af te wisselen met sprinten en links, rechts sturen tijdens drukzetten. Dan anticipeer je veel makkelijker op de kant waarheen de CPU draait.
[..]
Je hebt slechte timing.
[..]
Inderdaad, omdat jij en je vriendjes altijd met Chelsea de hoge bal gebruikten om met powerplay met Drogba erdoorheen te beuken heeft FIFA het aangepast. De steekbal is overigens geweldig uitgewerkt, eindelijk beloond FIFA inzicht weer!
[..]
nooit gemerkt
[..]
ook nooit gemerkt.
[..]
Concluderend, FIFA heeft geweldig werk afgeleverd, bijna elke klacht hierbovenstaand is er 1 van de irritante online 13-jarige mannetjes die drukzetten met O + X en de hoge bal over de verdediging heen gooiden om met Drogba of een ander beest erdoorheen te beuken. Wat het mooiste van deze post is, is de bevestiging dat FIFA inderdaad dit kaliber gamer achter zich gaat laten en kiest voor voetbal!
Je kan een vrije trap ook laag en hard in de verre hoek hé.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:34 schreef Silvanovisch het volgende:
Schijtspel man.. JEZUS.. Ik kom 1 op 1, hij haalt me neer randje 16, rode kaart.. Gaat ie op de lijn staan en kopt de vrije trap er uit (nep nep nep).. Daarna scoort ie uit die counter, staat ie 2-1 voor.. Gaat ie de rest van de wedstrijd de hele tijd rond tikken achterin.. ZOOOOOO frustrerend gek.. Kun je niks tegen doen..
De hele 16 stond vol met mensen waardoor de lange hoek was afgedekt..quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan een vrije trap ook laag en hard in de verre hoek hé.
Idd, hij is niet sneller dan Thiago silva maar wat een baas is dat zeg.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:58 schreef StijnDa het volgende:
Angelo Ogbonna is echt een beest in carriereSpeelt bij Torino aan het begin, groeit goed en is sterk, groot en vooral snel voor een CB. Sneller dan Thiago Silva en 1,89m
Heb ik idd ook gehaald bij Ajax, maar hij is mijn eerste wissel. Vind hem niet fijn spelen, heb Thiago Heleno erneerzet, die wint al zijn duels makkelijk. Manoel is ook een goede kopper trouwensquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:25 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb in carrière een jonge Braziliaanse CB genaamd Manoel gehaald, die is ook erg snel. Ik geloof bij Cruzeiro ofzo.
Wrong topic, maar ik heb lang niet zo slecht gespeeld volgens mij, echt niets lukte. Snap ook niet hoe ik kon winnen. Merkte ook wel dat ik even niet met silvers had gespeeld..voor rust kwam er echt geen pass aan..zelfs de meest simpele niet. Er zat ook net wat lag in de verbinding, merkte dat ik overal een fractie te laat was. We spelen nog wel een keer normaal, slechter dan dit kon het nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:34 schreef Rijst het volgende:
Haha tim ik had je veel beter verwachtMaar volgens mij speelden we beiden niet echt serieus.
Bij mij niet hoor. Het middenveld is de motor van mijn team. Ze scoren ook regelmatigquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Knuxie het volgende:
Helft van de mensen die online spelen kunnen net zo goed 8-0-2 gaan spelen. Wat een sneu gedoe zeg. Net als in FIFA11 kun je nog steeds heel je middenveld overslaan.
Niet echt meer realistisch he als je al weet hoe goed ze wordenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:06 schreef Knuxie het volgende:
Laatst zag ik hier een site voorbij komen met een mooi overzicht van de potential ratings van ongeveer 2.300 spelers in FIFA. Kan hem alleen nu niet meer vinden.
Iemand die hem nog wel heeft en wil delen? Wil een realistische manager career op gaan starten.
I guess, maar één met een realistisch transferbeleid danquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet echt meer realistisch he als je al weet hoe goed ze worden
Dat zit er nog steeds inquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:14 schreef Alovenac het volgende:
tegen een gast die continue de select-knop gebruikte.
met het rechterpookjequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:48 schreef Platina het volgende:
Zojuist naar Divisie 8 gepromoveerd. We gaan langzaam maar gestaag. Ik las hier iets over het pookje gebruiken om van speler te wisselen. Het linkerpookje neem ik aan dan? Ik doe nu nog met L1 + pookje maar de helft van de tijd selecteer ik de verkeerde
Dat probleem herken ik niet. Ik heb meestal wel meer balbezit of het is vrij gelijkwaardig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:28 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Wat echt lame is aan FIFA 12, is dat als je een beetje druk zet op een verdediger met de bal, dat hij helemaal naar de achterlijn loopt, en dan de bal in paniek ergens heen roeit. En omdat ze zoveel met de bal lopen en moeilijk van de bal zijn te krijgen heb ik altijd minder balbezit. Wat dus niet zo realistisch is tegen bijvoorbeeld Excelsior...
Balbezit koesteren dus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:28 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Wat echt lame is aan FIFA 12, is dat als je een beetje druk zet op een verdediger met de bal, dat hij helemaal naar de achterlijn loopt, en dan de bal in paniek ergens heen roeit. En omdat ze zoveel met de bal lopen en moeilijk van de bal zijn te krijgen heb ik altijd minder balbezit. Wat dus niet zo realistisch is tegen bijvoorbeeld Excelsior...
Sowieso zijn de verbindingen vaak verrot.. Heb er al minstens 5 wedstrijden door verloren helaas. In mijn eerste potje online in divisie 10 tegen een noob stond ik in de 85e minuut met 8-0 voor, en ook opeens was de verbinding verbrokenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:23 schreef xCore het volgende:
Wat gaan we nou beleven, speel een potje Head2head seasons, scoor na 5 min al de 1-0. Tegenstander leaved, en ik krijg een loss op mijn naam bijgeschreven
Zo was ik gisteren aan het kutten in de arena. Ik was in gesprek met mijn huisgenoot en een beetje aan het rondlopen rond de middenlijn. Niet eens bewust een poging gedaan, ik drukte gewoon eventjes op schieten (kansloos want >35 meter). Vliegt die bal zo in de linker kruising, keeper kon er niet eens bijquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:32 schreef StijnDa het volgende:
Wahaha net iets raars meegemaakt![]()
Beetje in de arena aan het kutten. kijk ik even op Fok! op mijn laptop en ondertussen schiet ik gewoon zonder te kijken hoe hard en welke richting op enzo van afstand. Hoor ik opeens z'n 'tudu' geluidje, kijk ik op, heb ik dat afstandsschot van >29 meter gehaaldKijk de herhaling, vliegt die bal zo de kruising in. Moet ik vaker gaan doen...
Terwijl normaal als je echt probeert het zelden luktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:41 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zo was ik gisteren aan het kutten in de arena. Ik was in gesprek met mijn huisgenoot en een beetje aan het rondlopen rond de middenlijn. Niet eens bewust een poging gedaan, ik drukte gewoon eventjes op schieten (kansloos want >35 meter). Vliegt die bal zo in de linker kruising, keeper kon er niet eens bij
Precies, dat is echt een kansloze opgavequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Terwijl normaal als je echt probeert het zelden lukt
ja de ai koopt goed in deze keer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef StijnDa het volgende:
Bij AC Milan Inzaghi maar eens ingezet in een Europa League () wedstrijd om andere spelers te laten rusten. Wat een speler is dat
Kracht 30, sprintsnelheid 40, conditie 41, dat soort dingen
Wel 94 Positie Aanval, dus hij loopt gewoon altijd op de goede plek, en 95 afmaken. Hattrick mee gescoord, moet ik vaker als pinchhitter gaan gebruiken
edit: Volgende wedstrijd competitie tegen Inter, wie staan er in de spits? Drogba en Suarez![]()
Bij mij in seizoen 2 begin is hij echt sneller. Versnelling 84 Ogbonna bij Silva 83. Sprintsnelheid 89 bij Thiago Silva 86.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Idd, hij is niet sneller dan Thiago silva maar wat een baas is dat zeg.
WTF bij mij zitten Drogba en Suarez ook bij Interquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef StijnDa het volgende:
Bij AC Milan Inzaghi maar eens ingezet in een Europa League () wedstrijd om andere spelers te laten rusten. Wat een speler is dat
Kracht 30, sprintsnelheid 40, conditie 41, dat soort dingen
Wel 94 Positie Aanval, dus hij loopt gewoon altijd op de goede plek, en 95 afmaken. Hattrick mee gescoord, moet ik vaker als pinchhitter gaan gebruiken
edit: Volgende wedstrijd competitie tegen Inter, wie staan er in de spits? Drogba en Suarez![]()
Bij mij ook! En Sneijder inderdaad bij Cityquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
WTF bij mij zitten Drogba en Suarez ook bij InterZit Sneijder toevallig bij City?
Scripted transfers dus... beetje matig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:52 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Bij mij ook! En Sneijder inderdaad bij City
Hoe werkt dat dan? Dan wordt er gewoon random een speler getransfereerd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:31 schreef emokid het volgende:
In NHL kun je uitzetten dat de AI transfers doet.. Zou niet verkeerd zijn als dat in FIFA12 zit.
DIe bug heb ik ook last van. Moet je helemaal terug naar het begin menu en dan weer online zodat hij die spelers weer gaat laden. Maar triest inderdaad ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:27 schreef satecl het volgende:
Ik zit nu in Divisie 5 en stop er maar even mee. Zoveel bugs.
Ik had van het weekend een online wedstrijd. Ik koos voor Barcelona. Toen ging ik mijn opstelling wijzigen en daarna nog wat aan me controllerinstellingen wijzigen. Ik begin de wedstrijd, ben ik opeens Feyenoord in Barcelona shirtsOok loopt het spel vaak vast als ik online ga, drama!
Ik ga dus wel even 3/4 seizoenen aan mijn Carriere en daarna hoop ik dat alle bugs eruit zijn.
In dat geval kun jij alleen transfers maken. Je kunt dus spelers wegplukken hier en daar en de rest van de clubs in Manager mode doet dan niets. Je hebt daar ook de optie om te beginnen vóór de transferperiode of na (zodat je evt nog kunt onderhandelen met vertrekkende spelers). Dan krijg je dus twee verschillende selecties om uit te kiezen. Bij Arsenal zal dat vooral veel uitmaken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Dan wordt er gewoon random een speler getransfereerd?
Tijd is tijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef Kerol het volgende:
WTF krijg ik een kans 1op1 met de keeper in de allerlaatste minuut, FLUIT IE AF??
Had ik laatst ook, maar bij mij floot hij af om een scheidsrechtersbal te geven nav een blessurequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef Kerol het volgende:
WTF krijg ik een kans 1op1 met de keeper in de allerlaatste minuut, FLUIT IE AF??
Neem je Ultimate Team zooi naar het andere topic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
Wordt al wat leuks. Ben op 9 spelers hoogste bieder, dus even afwachten nog. Weinig spelers in mijn opstelling ook..
Nog niet gespeeld. Maar het Frans nationale team welquote:
Ja goh, je speelt met een team die eigenlijk in 5-sterren thuishoort tegen 4,5 ster teamsquote:
Vandaag dus net weer tegen LA galaxy gespeeld, maar dit keer was wel erg sneu.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef Nevermind.. het volgende:
Ben het nu wel zat om steeds te spelen tegen LA galaxy
Dat ben ik dan waarschijnlijk geweest....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:58 schreef potienza het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld. Maar het Frans nationale team wel. Vooral in 4-1-2-1-2 Met Remy en Benzema in de spits. In een online wedstrijd Real Madrid ermee verslagen met 7-1.
Wat is daar nou weer sneu aanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat zijn die mensen met Santos online sneu zeg. Alleen maar tricken.
Je tackel goed time werkt gewoon hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat je er geen reet aan kan dan behalve een flnke tackel en geel pakken zo nu en dan
iemand moet de slechtste zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:05 schreef hvan het volgende:
ik begin het steeds meer een schijt spel te vinden! er is gewoon geen doorkomen aan door de verdediging van je tegenstander!
nog 1 wedstrijdje, dan weer lekker degraderen naar divisie 10! ze hadden wel wat meer aan de recreatievoetballer mogen denken bij EA
Schalke04quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:58 schreef StijnDa het volgende:
Online wedstrijdje met Anzhi gespeeld, cliché maar speelt wel lekker
Al mee gespeeldquote:
ajax, daar win ik gewoon mee van barca, real, porto, milanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Al mee gespeeldResulteerde in een hattrick van Huntelaar
![]()
Toch vond ik dat niet echt lekker op een of andere manier.
Ajaxquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
ajax, daar win ik gewoon mee van barca, real, porto, milan
Niemand die het dus weet? Ik lees enkel forumposts op andere fora waarin dezelfde vraag naar voren komt maar nog steeds niemand die het antwoord geeft.quote:Waar is de Football Party Mode uit Fifa 11 gebleven?
Overigens is dit juist een leuker systeem voor de recreatievoetballer. Je komt niet bovenaan in de ranking als recreatievoetballer, je speelt tegen teams die in dezelfde divisie zitten en normaal gesproken even sterk zijn (nu zullen er soms nog wat sterke langskomen omdat die dan net beginnen met spelen). Maar je hebt wel steeds 10 wedstrijden waar je ervoor speelt om te promoveren (of niet te degraderen). Elke h2h match heeft nu meer een doel ipv lekker belangrijk of ik nu 1000 rating heb of 1100.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:05 schreef hvan het volgende:
ik begin het steeds meer een schijt spel te vinden! er is gewoon geen doorkomen aan door de verdediging van je tegenstander!
nog 1 wedstrijdje, dan weer lekker degraderen naar divisie 10! ze hadden wel wat meer aan de recreatievoetballer mogen denken bij EA
Eensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Overigens is dit juist een leuker systeem voor de recreatievoetballer. Je komt niet bovenaan in de ranking als recreatievoetballer, je speelt tegen teams die in dezelfde divisie zitten en normaal gesproken even sterk zijn (nu zullen er soms nog wat sterke langskomen omdat die dan net beginnen met spelen). Maar je hebt wel steeds 10 wedstrijden waar je ervoor speelt om te promoveren (of niet te degraderen). Elke h2h match heeft nu meer een doel ipv lekker belangrijk of ik nu 1000 rating heb of 1100.
Gebruik je wel de juiste opstelling? Ik speel met Jurado als LM en Farfan op RM. Jones zet ik in als CDM samen met een andere blonde Duitser die goed kan schietenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Al mee gespeeldResulteerde in een hattrick van Huntelaar
![]()
Toch vond ik dat niet echt lekker op een of andere manier.
Bijna net zoals in het echt dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:27 schreef OmniRocket het volgende:
Arsenal degradeert dit weekend naar npower league 2. Werkt goed dat EASFC. Clubs met veel slackers degraderen sneller
Ik pak meestal een van de opstellingen die ik zelf in elkaar geflanst heb.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
Gebruik je wel de juiste opstelling? Ik speel met Jurado als LM en Farfan op RM. Jones zet ik in als CDM samen met een andere blonde Duitser die goed kan schietenOja en Metzelder in de verdediging.
Dan heb je echt wel een van de sterkste en gebalanceerde 4 sterren teams
Dat zou nog altijd naar het npower championship zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Bijna net zoals in het echt dus.
Je moet Raul gebruiken als fysiek aanspeel punt. Hij kan veel 1 op 1 duellen winnen door kracht. Huntelaar is gewoon een afmakerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik pak meestal een van de opstellingen die ik zelf in elkaar geflanst heb.
Varianten op 4-3-1-2 of 4-3-3 maar dan wat verplaatst. Heb gespeeld toen met 4-3-1-2 met Farfan als CAM en Raul en Huntelaar naast elkaar, had niet het idee dat ik alles uit Farfan heb gehaald zo. Raul is ook niet echt een lekkere spits voor online.
Haha, Football party is echt de meest vergeten FIFA game mode ooit. Het zat er elke keer weer in en op een gegeven moment zat het best wel verborgen. Geen wonder dat het eruit is gehaald (als dat dus zo is).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef Slickk het volgende:
[..]
Niemand die het dus weet? Ik lees enkel forumposts op andere fora waarin dezelfde vraag naar voren komt maar nog steeds niemand die het antwoord geeft.![]()
Ik was eigenlijk meer op zoek naar een officiële verklaring of iets van EA waarom dit zo is gedaan.
Die zat er vorig jaar toch ook al niet meer in?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef Slickk het volgende:
[..]
Niemand die het dus weet? Ik lees enkel forumposts op andere fora waarin dezelfde vraag naar voren komt maar nog steeds niemand die het antwoord geeft.![]()
Ik was eigenlijk meer op zoek naar een officiële verklaring of iets van EA waarom dit zo is gedaan.
In de standaardopstelling staat Huntelaar zo alleen voorin, en ik gebruik geen fysiek aanspeelpunt in mijn spelopbouw...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:52 schreef mr-green het volgende:
[..]
Je moet Raul gebruiken als fysiek aanspeel punt. Hij kan veel 1 op 1 duellen winnen door kracht. Huntelaar is gewoon een afmakereen echte spits dus. Daarom dat ik de standaard opstelling ook fijn vind. Dus dat je Raul soort van achter Huntelaar hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:49 schreef Cid het volgende:
Complete (online) noob hier. Gisteren voor het eerst ooit online een potje gespeeld enwat een ervaring. Echt gelachen. Kansloos verloren natuurlijk, maar wel gescoord
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:49 schreef Cid het volgende:
Complete (online) noob hier. Gisteren voor het eerst ooit online een potje gespeeld enwat een ervaring. Echt gelachen. Kansloos verloren natuurlijk, maar wel gescoord
Hoezo, vergeten? Volgens mij zijn er best wel wat mensen die gebruik maakten van die optie. Ik snap ook niet waarom ze het eruit hebben gelaten, een één op één kopie van Fifa 11 was al prima geweest?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:41 schreef emokid het volgende:
[..]
Haha, Football party is echt de meest vergeten FIFA game mode ooit. Het zat er elke keer weer in en op een gegeven moment zat het best wel verborgen. Geen wonder dat het eruit is gehaald (als dat dus zo is).
Zeker wel, stond gewoon onder Speltypen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zat er vorig jaar toch ook al niet meer in?
Vrije trappen kan je oefenen in de arena, of zelfs met een oefenwedstrijd//spelsituatie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:43 schreef BraveDribbel het volgende:
-Ik kan totaal geen kansen creeeren uit corners en vrije trappen, ik weet niet of het mijn timing is of dat ik gewoon de bal niet goed plaats... verder scoort de AI wel vaak uit deze spelmomenten
Langs de zijkant opkomen, en dan op het einde met een nepschot/neppass naar binnen draaien. Lukt niet altijd, maar met een lenige en snelle speler draai je jezelf zo weg van de verdediger.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:43 schreef BraveDribbel het volgende:
-Ik kom vaak niet door de verdediging heen, alleen via voorzetten vd zijkanten, maar hier heb ik dus weer hetzelfde probleem, ik kan niet scoren uit die voorzetten...
-Welke trucjes zijn makkelijk onder de knie te krijgen en vooral effectief om door de verdediging te komen??
Gebruik je wel effect bij je vrije trappen? Linkerstick omhoog?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:38 schreef De-Hamster het volgende:
Vrije trappen lukt me totaal niet, ze gaan of over, of tegen de muur, of het lijkt alsof ik de keeper een rustig schot in de handen wil schieten.
Hehe nee totaal niet, ik speel met een Xbox controller, is het dan gewoon die linkerstick en als je die naar boven doet schiet je hem met effect over de muur?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:04 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Gebruik je wel effect bij je vrije trappen? Linkerstick omhoog?
Wij ook 360, inderdaad linkerstick omhoog = effect omlaag! Meestal kan je gewoon links of rechtsboven gebruiken. Probeer het maar eens uitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:23 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Hehe nee totaal niet, ik speel met een Xbox controller, is het dan gewoon die linkerstick en als je die naar boven doet schiet je hem met effect over de muur?
Ik vind het wel een stuk moeilijker in '12 dan in '11. Lukt minder vaak.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:39 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wij ook 360, inderdaad linkerstick omhoog = effect omlaag! Probeer het maar eens uit
Ik ben er zelf ook geen kei in, mijn huisgenoot wel gelukkigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind het wel een stuk moeilijker in '12 dan in '11. Lukt minder vaak.
Binnen de palen niet tegen dat mannetje aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:52 schreef De-Hamster het volgende:
Dan gaan we vanavond eens Arena-en met vrije trappenNog tips voor de penalties?
Probeer met je aanvaller voor de verdediger te komen. Dus probeer er bijvoorbeeld via de zijkant voor te komen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:43 schreef BraveDribbel het volgende:
Ok, ik begin mijn eerste Fifa nu heel langzaam onder de knie te krijgen, maar heb even wat vraagjes nog.
-Ik kan totaal geen kansen creeeren uit corners en vrije trappen, ik weet niet of het mijn timing is of dat ik gewoon de bal niet goed plaats... verder scoort de AI wel vaak uit deze spelmomenten
-Ik kom vaak niet door de verdediging heen, alleen via voorzetten vd zijkanten, maar hier heb ik dus weer hetzelfde probleem, ik kan niet scoren uit die voorzetten...
-Welke trucjes zijn makkelijk onder de knie te krijgen en vooral effectief om door de verdediging te komen??
Ik speel op de 360 btw
Op de 360 moeten we LT indrukken + RB tappen, dus niet 1 keer maar de hele tijd. Tegelijkertijd draaien met de RS resulteert dan in truukjes...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:37 schreef satecl het volgende:
Het lukt mij niet in FIFA12 om tricks te doen tijdens het hooghouden. Met FIFA10, mijn laatste FIFA, moest dat met L2 + R1(tap) en dan met me rechterstick rondjes draaien.. Maar nu lukt dat niet meer... Weet iemand hoe het in FIFA 12 moet?
http://dailygamingnetwork(...)ded-slider-settings/quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:37 schreef satecl het volgende:
En dan nog iets. Vorgie week ofzo werd er hier een link geplaats waarop stond hoe je het best je manual settings kon zetten. Voor de beste gameplay zeg maar. Ik kan die link niet meer vinden.... Iemand?
Naar mijn weten kan dat niet bij H2H seasonquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:38 schreef MaxC het volgende:
Weet iemand hoe je een opstelling opslaat zodat die meteen goed staat bij H2H seasons? Ik verander altijd erg veel met mijn favoriete team en best irritant om elke keer weer te doen. Als ik edit teams doe en dan team management dan staat die opstelling alleen goed offline maar online niet. Ook al heb ik de nieuwste roster update offline.
Iemand enig idee?
terug naar de winkel of contact opnemen met EAquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:22 schreef snellehenk het volgende:
pff, heb een probleem om online te komen.
toen ik fifa installeerde vroeg die om zo'n code, om online te kunnen, die heb ik toen ingevuld, tot nu toe nog niet online gespeeld, wil ik online gaan, wil die weer dat ik die code invul, geen probleem dacht ik, dus vul ik hem in , zegt die dat die al gebruikt is.
wat nu te doen?
Gamesnelheid op Fast zetten ipv Normalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:07 schreef marco2511 het volgende:
weet niet of het een idiote vraag is hoor maar ik vind er een groot verschil tussen zitten als je online fifa 12 speelt of tegen een vriend of de computer thuis..Online is het spel veel sneller heb ik het idee en de spelers bewegen sneller en vind dat veel fijner spelen...is dat bij iedereen zo of kun je instellingen veranderen zodat het spelen tegen de computer of een vriend hetzelfde word als online spelen....?
rechter of linkerpook?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Schieten en dan passknop er vlak achteraan en pookje richting de kant waarop je wil kappen...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
2e seizoen met Ajax, nu winterstop... wil Eriksen weg.
Fijn he, die gierigheid van steeds meer publishers!?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef Cid het volgende:
Hoe werkt alles eigenlijk in deze game? Geen handleiding, in-game handleiding is maar een paar kantjes, geen training mode die je alles een keer laat doen?
Hoe kan je weten hoe je bijvoorbeeld moet kappen en dat soort dingen??
Board heeft nu ook aangegeven dat ie bij een goed bod weg moet, alleen zijn er nog 5 dagen over van de transferperiode. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, hopelijk even rekken tot de zomer en dan voor 60mil nieuwe spelers halen.quote:
Bij game settings vlak voordat je een match doet volgens mij. Online staat die meen ik altijd op snel. Kan het nu niet nakijken want ben niet thuis.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:18 schreef marco2511 het volgende:
@Platina
en dan kun je zo spelen als je online speelt...?
Maar staat dat bij de instellingen ofzo?..had al gekeken maar kon niks vinden....
Als ik met 5 sterren teams speel kies ik vaak Spanjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn god net in H2H tegen iemand met Barca gespeeld. Alleen maar dribbelen en trucjes met Messi/Villa.
Zo is er toch niks aan joh
Hangt van je prestaties af..je moet achievements halen..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef Burrito het volgende:
Hoeveel wedstrijden moet je ongeveer met je pro spelen voordat ie een beetje kan voetballen?
De pro van mijn huisgenoot heeft al flink wat gevoetbald (bijna 2 seizoenen in procarriere en 1 seizoen co-op coach carriere), en is nu officieel nog maar 73. In de pro-carriere is hij echter in bloedvorm, waardoor hij gemiddeld zo'n 79 isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef Burrito het volgende:
Valt tegen hoe makkelijk die gaan. Heb het idee dat hij de helft ervan niet registreert..
Tering, dat schiet ook niet op! Online zie ik mensen met 85-+quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:30 schreef eQuaL het volgende:
[..]
De pro van mijn huisgenoot heeft al flink wat gevoetbald (bijna 2 seizoenen in procarriere en 1 seizoen co-op coach carriere), en is nu officieel nog maar 73. In de pro-carriere is hij echter in bloedvorm, waardoor hij gemiddeld zo'n 79 is
Op worldclass spelen tegen een slecht team (ik pak altijd de eerste uit de Poolse competitie) en het gaat al rapper.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Burrito het volgende:
[..]
Tering, dat schiet ook niet op! Online zie ik mensen met 85-+
Kan je met je pro online spelen dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Burrito het volgende:
[..]
Zeker, je kan vrienschappelijk en ranked spelen. 11 tegen 11quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Kan je met je pro online spelen dan?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef Frishe het volgende:
Hoe laat je die kut hoere keeper uitkomen? En waarom zit er gern fucking handleiding bij dit spel? Fake shot? Moet ik verdomme hier lezen hoe het moet en dat het kan. 9-0 verloren met Nederland tegen Barca in divisie fucking 10. Waanzinnig. 8 van Messi en een eigen goal van Elia. Ik kan het blijkbaar niet.
Jazeker. Hoe je moet tackelen, sliden en druk moet zetten. Dat is het kunstje niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:21 schreef Tim86 het volgende:
Er zit toch een ingame manual bij? Nog steeds erg schraal, maar toch..
Overigens:
http://nl.hardware.info/forum/threads/252225-Fifa-12-handleiding
Ik heb er een seizoen met Ajax opzitten....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:02 schreef Burrito het volgende:
Keeper laat je uitkomen met Y op de xbox360.
Speel gewoon eerst een seizoen vs CPU voordat je je online laat afmaken.
Hier is de normale handleiding te vinden:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:47 schreef Frishe het volgende:
[..]
Jazeker. Hoe je moet tackelen, sliden en druk moet zetten. Dat is het kunstje niet.
-edit: Invalid or deleted file.... Jammer.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef Frishe het volgende:
Hoe laat je die kut hoere keeper uitkomen? En waarom zit er gern fucking handleiding bij dit spel? Fake shot? Moet ik verdomme hier lezen hoe het moet en dat het kan. 9-0 verloren met Nederland tegen Barca in divisie fucking 10. Waanzinnig. 8 van Messi en een eigen goal van Elia. Ik kan het blijkbaar niet.
Is dezelfde waardeloze handleiding als ingamequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier is de normale handleiding te vinden:
http://support.ea.com/app/manuals/showhome/true
Als de direct links werken:
360: http://support.ea.com/ci/fattach/get/719258/
PS3: http://support.ea.com/ci/fattach/get/719257/
is ook niet zo moeilijk. Download van creation centre een team waar de tegenstanders allemaal 1 rating hebben. Zet je game opties dat jij 100 schot hebt. En dan kan je zo alles zonder enige moeite halenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon tegen de eerste Poolse club in de lijst, heb daar wel bij edit teams een veldspeler op goal gezetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
is ook niet zo moeilijk. Download van creation centre een team waar de tegenstanders allemaal 1 rating hebben. Zet je game opties dat jij 100 schot hebt. En dan kan je zo alles zonder enige moeite halen
echt? Kost je dat dan geen DNF en Contracten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:58 schreef emokid het volgende:
Je kunt in de eerste 5 minuten quitten als je ontdekt dat er lag is. De eerste 5 spelminuten weliswaar.
En wat wil niet lukken dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:45 schreef hvan het volgende:
Mijn FIFA 12 heb ik inmiddels in de kast geflikkerd! ik ben weer gewoon met mijn vertrouwde FIFA10 begonnen!
Op een of andere manier wil het maar niet lukken met FIFA 12 echt heel frustrerend! weg met dat kut spel!
Nope, DNF in ieder geval niet. Contracten weet ik niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
echt? Kost je dat dan geen DNF en Contracten.
Gaat niet over FUT he..daar kan je nooit quiten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
echt? Kost je dat dan geen DNF en Contracten.
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:51 schreef emokid het volgende:
Legendarisch is gewoon niet leuk meer. Dat is te autistisch voor woorden.
het hele team is heel goed in rekenen en spelling, maar sociaal zijn ze niet de beste, en voetballen kunnen ze ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |