terug naar de winkel of contact opnemen met EAquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:22 schreef snellehenk het volgende:
pff, heb een probleem om online te komen.
toen ik fifa installeerde vroeg die om zo'n code, om online te kunnen, die heb ik toen ingevuld, tot nu toe nog niet online gespeeld, wil ik online gaan, wil die weer dat ik die code invul, geen probleem dacht ik, dus vul ik hem in , zegt die dat die al gebruikt is.
wat nu te doen?
Gamesnelheid op Fast zetten ipv Normalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:07 schreef marco2511 het volgende:
weet niet of het een idiote vraag is hoor maar ik vind er een groot verschil tussen zitten als je online fifa 12 speelt of tegen een vriend of de computer thuis..Online is het spel veel sneller heb ik het idee en de spelers bewegen sneller en vind dat veel fijner spelen...is dat bij iedereen zo of kun je instellingen veranderen zodat het spelen tegen de computer of een vriend hetzelfde word als online spelen....?
rechter of linkerpook?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Schieten en dan passknop er vlak achteraan en pookje richting de kant waarop je wil kappen...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
2e seizoen met Ajax, nu winterstop... wil Eriksen weg.
Fijn he, die gierigheid van steeds meer publishers!?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef Cid het volgende:
Hoe werkt alles eigenlijk in deze game? Geen handleiding, in-game handleiding is maar een paar kantjes, geen training mode die je alles een keer laat doen?
Hoe kan je weten hoe je bijvoorbeeld moet kappen en dat soort dingen??
Board heeft nu ook aangegeven dat ie bij een goed bod weg moet, alleen zijn er nog 5 dagen over van de transferperiode. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, hopelijk even rekken tot de zomer en dan voor 60mil nieuwe spelers halen.quote:
Bij game settings vlak voordat je een match doet volgens mij. Online staat die meen ik altijd op snel. Kan het nu niet nakijken want ben niet thuis.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:18 schreef marco2511 het volgende:
@Platina
en dan kun je zo spelen als je online speelt...?
Maar staat dat bij de instellingen ofzo?..had al gekeken maar kon niks vinden....
Als ik met 5 sterren teams speel kies ik vaak Spanjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn god net in H2H tegen iemand met Barca gespeeld. Alleen maar dribbelen en trucjes met Messi/Villa.
Zo is er toch niks aan joh
Hangt van je prestaties af..je moet achievements halen..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef Burrito het volgende:
Hoeveel wedstrijden moet je ongeveer met je pro spelen voordat ie een beetje kan voetballen?
De pro van mijn huisgenoot heeft al flink wat gevoetbald (bijna 2 seizoenen in procarriere en 1 seizoen co-op coach carriere), en is nu officieel nog maar 73. In de pro-carriere is hij echter in bloedvorm, waardoor hij gemiddeld zo'n 79 isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef Burrito het volgende:
Valt tegen hoe makkelijk die gaan. Heb het idee dat hij de helft ervan niet registreert..
Tering, dat schiet ook niet op! Online zie ik mensen met 85-+quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:30 schreef eQuaL het volgende:
[..]
De pro van mijn huisgenoot heeft al flink wat gevoetbald (bijna 2 seizoenen in procarriere en 1 seizoen co-op coach carriere), en is nu officieel nog maar 73. In de pro-carriere is hij echter in bloedvorm, waardoor hij gemiddeld zo'n 79 is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |