Bij game settings vlak voordat je een match doet volgens mij. Online staat die meen ik altijd op snel. Kan het nu niet nakijken want ben niet thuis.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:18 schreef marco2511 het volgende:
@Platina
en dan kun je zo spelen als je online speelt...?
Maar staat dat bij de instellingen ofzo?..had al gekeken maar kon niks vinden....
Als ik met 5 sterren teams speel kies ik vaak Spanjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn god net in H2H tegen iemand met Barca gespeeld. Alleen maar dribbelen en trucjes met Messi/Villa.
Zo is er toch niks aan joh
Hangt van je prestaties af..je moet achievements halen..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef Burrito het volgende:
Hoeveel wedstrijden moet je ongeveer met je pro spelen voordat ie een beetje kan voetballen?
De pro van mijn huisgenoot heeft al flink wat gevoetbald (bijna 2 seizoenen in procarriere en 1 seizoen co-op coach carriere), en is nu officieel nog maar 73. In de pro-carriere is hij echter in bloedvorm, waardoor hij gemiddeld zo'n 79 isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef Burrito het volgende:
Valt tegen hoe makkelijk die gaan. Heb het idee dat hij de helft ervan niet registreert..
Tering, dat schiet ook niet op! Online zie ik mensen met 85-+quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:30 schreef eQuaL het volgende:
[..]
De pro van mijn huisgenoot heeft al flink wat gevoetbald (bijna 2 seizoenen in procarriere en 1 seizoen co-op coach carriere), en is nu officieel nog maar 73. In de pro-carriere is hij echter in bloedvorm, waardoor hij gemiddeld zo'n 79 is
Op worldclass spelen tegen een slecht team (ik pak altijd de eerste uit de Poolse competitie) en het gaat al rapper.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Burrito het volgende:
[..]
Tering, dat schiet ook niet op! Online zie ik mensen met 85-+
Kan je met je pro online spelen dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Burrito het volgende:
[..]
Zeker, je kan vrienschappelijk en ranked spelen. 11 tegen 11quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Kan je met je pro online spelen dan?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef Frishe het volgende:
Hoe laat je die kut hoere keeper uitkomen? En waarom zit er gern fucking handleiding bij dit spel? Fake shot? Moet ik verdomme hier lezen hoe het moet en dat het kan. 9-0 verloren met Nederland tegen Barca in divisie fucking 10. Waanzinnig. 8 van Messi en een eigen goal van Elia. Ik kan het blijkbaar niet.
Jazeker. Hoe je moet tackelen, sliden en druk moet zetten. Dat is het kunstje niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:21 schreef Tim86 het volgende:
Er zit toch een ingame manual bij? Nog steeds erg schraal, maar toch..
Overigens:
http://nl.hardware.info/forum/threads/252225-Fifa-12-handleiding
Ik heb er een seizoen met Ajax opzitten....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:02 schreef Burrito het volgende:
Keeper laat je uitkomen met Y op de xbox360.
Speel gewoon eerst een seizoen vs CPU voordat je je online laat afmaken.
Hier is de normale handleiding te vinden:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:47 schreef Frishe het volgende:
[..]
Jazeker. Hoe je moet tackelen, sliden en druk moet zetten. Dat is het kunstje niet.
-edit: Invalid or deleted file.... Jammer.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef Frishe het volgende:
Hoe laat je die kut hoere keeper uitkomen? En waarom zit er gern fucking handleiding bij dit spel? Fake shot? Moet ik verdomme hier lezen hoe het moet en dat het kan. 9-0 verloren met Nederland tegen Barca in divisie fucking 10. Waanzinnig. 8 van Messi en een eigen goal van Elia. Ik kan het blijkbaar niet.
Is dezelfde waardeloze handleiding als ingamequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier is de normale handleiding te vinden:
http://support.ea.com/app/manuals/showhome/true
Als de direct links werken:
360: http://support.ea.com/ci/fattach/get/719258/
PS3: http://support.ea.com/ci/fattach/get/719257/
is ook niet zo moeilijk. Download van creation centre een team waar de tegenstanders allemaal 1 rating hebben. Zet je game opties dat jij 100 schot hebt. En dan kan je zo alles zonder enige moeite halenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon tegen de eerste Poolse club in de lijst, heb daar wel bij edit teams een veldspeler op goal gezetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
is ook niet zo moeilijk. Download van creation centre een team waar de tegenstanders allemaal 1 rating hebben. Zet je game opties dat jij 100 schot hebt. En dan kan je zo alles zonder enige moeite halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |