Hoezo, vergeten? Volgens mij zijn er best wel wat mensen die gebruik maakten van die optie. Ik snap ook niet waarom ze het eruit hebben gelaten, een één op één kopie van Fifa 11 was al prima geweest?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:41 schreef emokid het volgende:
[..]
Haha, Football party is echt de meest vergeten FIFA game mode ooit. Het zat er elke keer weer in en op een gegeven moment zat het best wel verborgen. Geen wonder dat het eruit is gehaald (als dat dus zo is).
Zeker wel, stond gewoon onder Speltypen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zat er vorig jaar toch ook al niet meer in?
Vrije trappen kan je oefenen in de arena, of zelfs met een oefenwedstrijd//spelsituatie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:43 schreef BraveDribbel het volgende:
-Ik kan totaal geen kansen creeeren uit corners en vrije trappen, ik weet niet of het mijn timing is of dat ik gewoon de bal niet goed plaats... verder scoort de AI wel vaak uit deze spelmomenten
Langs de zijkant opkomen, en dan op het einde met een nepschot/neppass naar binnen draaien. Lukt niet altijd, maar met een lenige en snelle speler draai je jezelf zo weg van de verdediger.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:43 schreef BraveDribbel het volgende:
-Ik kom vaak niet door de verdediging heen, alleen via voorzetten vd zijkanten, maar hier heb ik dus weer hetzelfde probleem, ik kan niet scoren uit die voorzetten...
-Welke trucjes zijn makkelijk onder de knie te krijgen en vooral effectief om door de verdediging te komen??
Gebruik je wel effect bij je vrije trappen? Linkerstick omhoog?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:38 schreef De-Hamster het volgende:
Vrije trappen lukt me totaal niet, ze gaan of over, of tegen de muur, of het lijkt alsof ik de keeper een rustig schot in de handen wil schieten.
Hehe nee totaal niet, ik speel met een Xbox controller, is het dan gewoon die linkerstick en als je die naar boven doet schiet je hem met effect over de muur?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:04 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Gebruik je wel effect bij je vrije trappen? Linkerstick omhoog?
Wij ook 360, inderdaad linkerstick omhoog = effect omlaag! Meestal kan je gewoon links of rechtsboven gebruiken. Probeer het maar eens uitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:23 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Hehe nee totaal niet, ik speel met een Xbox controller, is het dan gewoon die linkerstick en als je die naar boven doet schiet je hem met effect over de muur?
Ik vind het wel een stuk moeilijker in '12 dan in '11. Lukt minder vaak.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:39 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wij ook 360, inderdaad linkerstick omhoog = effect omlaag! Probeer het maar eens uit
Ik ben er zelf ook geen kei in, mijn huisgenoot wel gelukkigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind het wel een stuk moeilijker in '12 dan in '11. Lukt minder vaak.
Binnen de palen niet tegen dat mannetje aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:52 schreef De-Hamster het volgende:
Dan gaan we vanavond eens Arena-en met vrije trappenNog tips voor de penalties?
Probeer met je aanvaller voor de verdediger te komen. Dus probeer er bijvoorbeeld via de zijkant voor te komen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:43 schreef BraveDribbel het volgende:
Ok, ik begin mijn eerste Fifa nu heel langzaam onder de knie te krijgen, maar heb even wat vraagjes nog.
-Ik kan totaal geen kansen creeeren uit corners en vrije trappen, ik weet niet of het mijn timing is of dat ik gewoon de bal niet goed plaats... verder scoort de AI wel vaak uit deze spelmomenten
-Ik kom vaak niet door de verdediging heen, alleen via voorzetten vd zijkanten, maar hier heb ik dus weer hetzelfde probleem, ik kan niet scoren uit die voorzetten...
-Welke trucjes zijn makkelijk onder de knie te krijgen en vooral effectief om door de verdediging te komen??
Ik speel op de 360 btw
Op de 360 moeten we LT indrukken + RB tappen, dus niet 1 keer maar de hele tijd. Tegelijkertijd draaien met de RS resulteert dan in truukjes...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:37 schreef satecl het volgende:
Het lukt mij niet in FIFA12 om tricks te doen tijdens het hooghouden. Met FIFA10, mijn laatste FIFA, moest dat met L2 + R1(tap) en dan met me rechterstick rondjes draaien.. Maar nu lukt dat niet meer... Weet iemand hoe het in FIFA 12 moet?
http://dailygamingnetwork(...)ded-slider-settings/quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:37 schreef satecl het volgende:
En dan nog iets. Vorgie week ofzo werd er hier een link geplaats waarop stond hoe je het best je manual settings kon zetten. Voor de beste gameplay zeg maar. Ik kan die link niet meer vinden.... Iemand?
Naar mijn weten kan dat niet bij H2H seasonquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:38 schreef MaxC het volgende:
Weet iemand hoe je een opstelling opslaat zodat die meteen goed staat bij H2H seasons? Ik verander altijd erg veel met mijn favoriete team en best irritant om elke keer weer te doen. Als ik edit teams doe en dan team management dan staat die opstelling alleen goed offline maar online niet. Ook al heb ik de nieuwste roster update offline.
Iemand enig idee?
terug naar de winkel of contact opnemen met EAquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:22 schreef snellehenk het volgende:
pff, heb een probleem om online te komen.
toen ik fifa installeerde vroeg die om zo'n code, om online te kunnen, die heb ik toen ingevuld, tot nu toe nog niet online gespeeld, wil ik online gaan, wil die weer dat ik die code invul, geen probleem dacht ik, dus vul ik hem in , zegt die dat die al gebruikt is.
wat nu te doen?
Gamesnelheid op Fast zetten ipv Normalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:07 schreef marco2511 het volgende:
weet niet of het een idiote vraag is hoor maar ik vind er een groot verschil tussen zitten als je online fifa 12 speelt of tegen een vriend of de computer thuis..Online is het spel veel sneller heb ik het idee en de spelers bewegen sneller en vind dat veel fijner spelen...is dat bij iedereen zo of kun je instellingen veranderen zodat het spelen tegen de computer of een vriend hetzelfde word als online spelen....?
rechter of linkerpook?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Schieten en dan passknop er vlak achteraan en pookje richting de kant waarop je wil kappen...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
2e seizoen met Ajax, nu winterstop... wil Eriksen weg.
Fijn he, die gierigheid van steeds meer publishers!?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef Cid het volgende:
Hoe werkt alles eigenlijk in deze game? Geen handleiding, in-game handleiding is maar een paar kantjes, geen training mode die je alles een keer laat doen?
Hoe kan je weten hoe je bijvoorbeeld moet kappen en dat soort dingen??
Board heeft nu ook aangegeven dat ie bij een goed bod weg moet, alleen zijn er nog 5 dagen over van de transferperiode. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, hopelijk even rekken tot de zomer en dan voor 60mil nieuwe spelers halen.quote:
Bij game settings vlak voordat je een match doet volgens mij. Online staat die meen ik altijd op snel. Kan het nu niet nakijken want ben niet thuis.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:18 schreef marco2511 het volgende:
@Platina
en dan kun je zo spelen als je online speelt...?
Maar staat dat bij de instellingen ofzo?..had al gekeken maar kon niks vinden....
Als ik met 5 sterren teams speel kies ik vaak Spanjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn god net in H2H tegen iemand met Barca gespeeld. Alleen maar dribbelen en trucjes met Messi/Villa.
Zo is er toch niks aan joh
Hangt van je prestaties af..je moet achievements halen..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef Burrito het volgende:
Hoeveel wedstrijden moet je ongeveer met je pro spelen voordat ie een beetje kan voetballen?
De pro van mijn huisgenoot heeft al flink wat gevoetbald (bijna 2 seizoenen in procarriere en 1 seizoen co-op coach carriere), en is nu officieel nog maar 73. In de pro-carriere is hij echter in bloedvorm, waardoor hij gemiddeld zo'n 79 isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef Burrito het volgende:
Valt tegen hoe makkelijk die gaan. Heb het idee dat hij de helft ervan niet registreert..
Tering, dat schiet ook niet op! Online zie ik mensen met 85-+quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:30 schreef eQuaL het volgende:
[..]
De pro van mijn huisgenoot heeft al flink wat gevoetbald (bijna 2 seizoenen in procarriere en 1 seizoen co-op coach carriere), en is nu officieel nog maar 73. In de pro-carriere is hij echter in bloedvorm, waardoor hij gemiddeld zo'n 79 is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |