Niemand die het dus weet? Ik lees enkel forumposts op andere fora waarin dezelfde vraag naar voren komt maar nog steeds niemand die het antwoord geeft.quote:Waar is de Football Party Mode uit Fifa 11 gebleven?
Overigens is dit juist een leuker systeem voor de recreatievoetballer. Je komt niet bovenaan in de ranking als recreatievoetballer, je speelt tegen teams die in dezelfde divisie zitten en normaal gesproken even sterk zijn (nu zullen er soms nog wat sterke langskomen omdat die dan net beginnen met spelen). Maar je hebt wel steeds 10 wedstrijden waar je ervoor speelt om te promoveren (of niet te degraderen). Elke h2h match heeft nu meer een doel ipv lekker belangrijk of ik nu 1000 rating heb of 1100.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:05 schreef hvan het volgende:
ik begin het steeds meer een schijt spel te vinden! er is gewoon geen doorkomen aan door de verdediging van je tegenstander!
nog 1 wedstrijdje, dan weer lekker degraderen naar divisie 10! ze hadden wel wat meer aan de recreatievoetballer mogen denken bij EA
Eensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Overigens is dit juist een leuker systeem voor de recreatievoetballer. Je komt niet bovenaan in de ranking als recreatievoetballer, je speelt tegen teams die in dezelfde divisie zitten en normaal gesproken even sterk zijn (nu zullen er soms nog wat sterke langskomen omdat die dan net beginnen met spelen). Maar je hebt wel steeds 10 wedstrijden waar je ervoor speelt om te promoveren (of niet te degraderen). Elke h2h match heeft nu meer een doel ipv lekker belangrijk of ik nu 1000 rating heb of 1100.
Gebruik je wel de juiste opstelling? Ik speel met Jurado als LM en Farfan op RM. Jones zet ik in als CDM samen met een andere blonde Duitser die goed kan schietenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Al mee gespeeldResulteerde in een hattrick van Huntelaar
![]()
Toch vond ik dat niet echt lekker op een of andere manier.
Bijna net zoals in het echt dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:27 schreef OmniRocket het volgende:
Arsenal degradeert dit weekend naar npower league 2. Werkt goed dat EASFC. Clubs met veel slackers degraderen sneller
Ik pak meestal een van de opstellingen die ik zelf in elkaar geflanst heb.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
Gebruik je wel de juiste opstelling? Ik speel met Jurado als LM en Farfan op RM. Jones zet ik in als CDM samen met een andere blonde Duitser die goed kan schietenOja en Metzelder in de verdediging.
Dan heb je echt wel een van de sterkste en gebalanceerde 4 sterren teams
Dat zou nog altijd naar het npower championship zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Bijna net zoals in het echt dus.
Je moet Raul gebruiken als fysiek aanspeel punt. Hij kan veel 1 op 1 duellen winnen door kracht. Huntelaar is gewoon een afmakerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik pak meestal een van de opstellingen die ik zelf in elkaar geflanst heb.
Varianten op 4-3-1-2 of 4-3-3 maar dan wat verplaatst. Heb gespeeld toen met 4-3-1-2 met Farfan als CAM en Raul en Huntelaar naast elkaar, had niet het idee dat ik alles uit Farfan heb gehaald zo. Raul is ook niet echt een lekkere spits voor online.
Haha, Football party is echt de meest vergeten FIFA game mode ooit. Het zat er elke keer weer in en op een gegeven moment zat het best wel verborgen. Geen wonder dat het eruit is gehaald (als dat dus zo is).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef Slickk het volgende:
[..]
Niemand die het dus weet? Ik lees enkel forumposts op andere fora waarin dezelfde vraag naar voren komt maar nog steeds niemand die het antwoord geeft.![]()
Ik was eigenlijk meer op zoek naar een officiële verklaring of iets van EA waarom dit zo is gedaan.
Die zat er vorig jaar toch ook al niet meer in?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef Slickk het volgende:
[..]
Niemand die het dus weet? Ik lees enkel forumposts op andere fora waarin dezelfde vraag naar voren komt maar nog steeds niemand die het antwoord geeft.![]()
Ik was eigenlijk meer op zoek naar een officiële verklaring of iets van EA waarom dit zo is gedaan.
In de standaardopstelling staat Huntelaar zo alleen voorin, en ik gebruik geen fysiek aanspeelpunt in mijn spelopbouw...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:52 schreef mr-green het volgende:
[..]
Je moet Raul gebruiken als fysiek aanspeel punt. Hij kan veel 1 op 1 duellen winnen door kracht. Huntelaar is gewoon een afmakereen echte spits dus. Daarom dat ik de standaard opstelling ook fijn vind. Dus dat je Raul soort van achter Huntelaar hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:49 schreef Cid het volgende:
Complete (online) noob hier. Gisteren voor het eerst ooit online een potje gespeeld enwat een ervaring. Echt gelachen. Kansloos verloren natuurlijk, maar wel gescoord
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:49 schreef Cid het volgende:
Complete (online) noob hier. Gisteren voor het eerst ooit online een potje gespeeld enwat een ervaring. Echt gelachen. Kansloos verloren natuurlijk, maar wel gescoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |