Balbezit koesteren dus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:28 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Wat echt lame is aan FIFA 12, is dat als je een beetje druk zet op een verdediger met de bal, dat hij helemaal naar de achterlijn loopt, en dan de bal in paniek ergens heen roeit. En omdat ze zoveel met de bal lopen en moeilijk van de bal zijn te krijgen heb ik altijd minder balbezit. Wat dus niet zo realistisch is tegen bijvoorbeeld Excelsior...
Sowieso zijn de verbindingen vaak verrot.. Heb er al minstens 5 wedstrijden door verloren helaas. In mijn eerste potje online in divisie 10 tegen een noob stond ik in de 85e minuut met 8-0 voor, en ook opeens was de verbinding verbrokenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:23 schreef xCore het volgende:
Wat gaan we nou beleven, speel een potje Head2head seasons, scoor na 5 min al de 1-0. Tegenstander leaved, en ik krijg een loss op mijn naam bijgeschreven
Zo was ik gisteren aan het kutten in de arena. Ik was in gesprek met mijn huisgenoot en een beetje aan het rondlopen rond de middenlijn. Niet eens bewust een poging gedaan, ik drukte gewoon eventjes op schieten (kansloos want >35 meter). Vliegt die bal zo in de linker kruising, keeper kon er niet eens bijquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:32 schreef StijnDa het volgende:
Wahaha net iets raars meegemaakt![]()
Beetje in de arena aan het kutten. kijk ik even op Fok! op mijn laptop en ondertussen schiet ik gewoon zonder te kijken hoe hard en welke richting op enzo van afstand. Hoor ik opeens z'n 'tudu' geluidje, kijk ik op, heb ik dat afstandsschot van >29 meter gehaaldKijk de herhaling, vliegt die bal zo de kruising in. Moet ik vaker gaan doen...
Terwijl normaal als je echt probeert het zelden luktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:41 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zo was ik gisteren aan het kutten in de arena. Ik was in gesprek met mijn huisgenoot en een beetje aan het rondlopen rond de middenlijn. Niet eens bewust een poging gedaan, ik drukte gewoon eventjes op schieten (kansloos want >35 meter). Vliegt die bal zo in de linker kruising, keeper kon er niet eens bij
Precies, dat is echt een kansloze opgavequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Terwijl normaal als je echt probeert het zelden lukt
ja de ai koopt goed in deze keer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef StijnDa het volgende:
Bij AC Milan Inzaghi maar eens ingezet in een Europa League () wedstrijd om andere spelers te laten rusten. Wat een speler is dat
Kracht 30, sprintsnelheid 40, conditie 41, dat soort dingen
Wel 94 Positie Aanval, dus hij loopt gewoon altijd op de goede plek, en 95 afmaken. Hattrick mee gescoord, moet ik vaker als pinchhitter gaan gebruiken
edit: Volgende wedstrijd competitie tegen Inter, wie staan er in de spits? Drogba en Suarez![]()
Bij mij in seizoen 2 begin is hij echt sneller. Versnelling 84 Ogbonna bij Silva 83. Sprintsnelheid 89 bij Thiago Silva 86.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Idd, hij is niet sneller dan Thiago silva maar wat een baas is dat zeg.
WTF bij mij zitten Drogba en Suarez ook bij Interquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef StijnDa het volgende:
Bij AC Milan Inzaghi maar eens ingezet in een Europa League () wedstrijd om andere spelers te laten rusten. Wat een speler is dat
Kracht 30, sprintsnelheid 40, conditie 41, dat soort dingen
Wel 94 Positie Aanval, dus hij loopt gewoon altijd op de goede plek, en 95 afmaken. Hattrick mee gescoord, moet ik vaker als pinchhitter gaan gebruiken
edit: Volgende wedstrijd competitie tegen Inter, wie staan er in de spits? Drogba en Suarez![]()
Bij mij ook! En Sneijder inderdaad bij Cityquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
WTF bij mij zitten Drogba en Suarez ook bij InterZit Sneijder toevallig bij City?
Scripted transfers dus... beetje matig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:52 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Bij mij ook! En Sneijder inderdaad bij City
Hoe werkt dat dan? Dan wordt er gewoon random een speler getransfereerd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:31 schreef emokid het volgende:
In NHL kun je uitzetten dat de AI transfers doet.. Zou niet verkeerd zijn als dat in FIFA12 zit.
DIe bug heb ik ook last van. Moet je helemaal terug naar het begin menu en dan weer online zodat hij die spelers weer gaat laden. Maar triest inderdaad ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:27 schreef satecl het volgende:
Ik zit nu in Divisie 5 en stop er maar even mee. Zoveel bugs.
Ik had van het weekend een online wedstrijd. Ik koos voor Barcelona. Toen ging ik mijn opstelling wijzigen en daarna nog wat aan me controllerinstellingen wijzigen. Ik begin de wedstrijd, ben ik opeens Feyenoord in Barcelona shirtsOok loopt het spel vaak vast als ik online ga, drama!
Ik ga dus wel even 3/4 seizoenen aan mijn Carriere en daarna hoop ik dat alle bugs eruit zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |