abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102945876
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 23:28 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Wat echt lame is aan FIFA 12, is dat als je een beetje druk zet op een verdediger met de bal, dat hij helemaal naar de achterlijn loopt, en dan de bal in paniek ergens heen roeit. En omdat ze zoveel met de bal lopen en moeilijk van de bal zijn te krijgen heb ik altijd minder balbezit. Wat dus niet zo realistisch is tegen bijvoorbeeld Excelsior...
Balbezit koesteren dus.
pi_102949443
Beter halen ze snel al die bugs eruit want online is op dit moment compleet verkracht. Snap sowieso niet dat je het leuk vindt om te spelen met select.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:23:43 #103
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_102949710
Wat gaan we nou beleven, speel een potje Head2head seasons, scoor na 5 min al de 1-0. Tegenstander leaved, en ik krijg een loss op mijn naam bijgeschreven :')
Mandy & Lisa
pi_102949981
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:23 schreef xCore het volgende:
Wat gaan we nou beleven, speel een potje Head2head seasons, scoor na 5 min al de 1-0. Tegenstander leaved, en ik krijg een loss op mijn naam bijgeschreven :')
Sowieso zijn de verbindingen vaak verrot.. Heb er al minstens 5 wedstrijden door verloren helaas. In mijn eerste potje online in divisie 10 tegen een noob stond ik in de 85e minuut met 8-0 voor, en ook opeens was de verbinding verbroken :') Lekker dan als het een echt beslissende wedstrijd zou zijn (promotie/degradatie/bekerfinale).
pi_102951794
Trčs pittig voor iemand die in geen jaren en footie heeft gespeeld. Heb PES 6 redelijk intensief gespeeld, nadat ik op mijn ps1 en ps2 de WE's en PESsen kapot heb gespeeld.
Had nu weer zin in een voetbalgame en zag dat Fifa erg positief werd beoordeeld. Die maar gehaald. Vind het erg jammer dat er geen manual bij zit. Nu ben ik alleen al lang aan het testen wat er allemaal mogelijk is. Dat nieuwe verdedigen lukt me nog niet helemaal, maar ik vertik het terug te zetten op de oude manier. Ben mijn eerste match online echt compleet afgedroogd. Qua veldspel was ik echt niet de mindere. Heb ook wat moeite om te scoren. Afstandschoten zijn eigenlijk altijd rollertjes, vrije trappen gaan ruim over en pingels lopen ook niet lekker. Al met al vind ik het wel erg leuk. Gewoon een paar weekjes oefenen. :D
pi_102951862
Wahaha net iets raars meegemaakt :P
Beetje in de arena aan het kutten. kijk ik even op Fok! op mijn laptop en ondertussen schiet ik gewoon zonder te kijken hoe hard en welke richting op enzo van afstand. Hoor ik opeens z'n 'tudu' geluidje, kijk ik op, heb ik dat afstandsschot van >29 meter gehaald _O- Kijk de herhaling, vliegt die bal zo de kruising in. Moet ik vaker gaan doen...
pi_102952133
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:32 schreef StijnDa het volgende:
Wahaha net iets raars meegemaakt :P
Beetje in de arena aan het kutten. kijk ik even op Fok! op mijn laptop en ondertussen schiet ik gewoon zonder te kijken hoe hard en welke richting op enzo van afstand. Hoor ik opeens z'n 'tudu' geluidje, kijk ik op, heb ik dat afstandsschot van >29 meter gehaald _O- Kijk de herhaling, vliegt die bal zo de kruising in. Moet ik vaker gaan doen...
Zo was ik gisteren aan het kutten in de arena. Ik was in gesprek met mijn huisgenoot en een beetje aan het rondlopen rond de middenlijn. Niet eens bewust een poging gedaan, ik drukte gewoon eventjes op schieten (kansloos want >35 meter). Vliegt die bal zo in de linker kruising, keeper kon er niet eens bij :D
pi_102952431
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:41 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Zo was ik gisteren aan het kutten in de arena. Ik was in gesprek met mijn huisgenoot en een beetje aan het rondlopen rond de middenlijn. Niet eens bewust een poging gedaan, ik drukte gewoon eventjes op schieten (kansloos want >35 meter). Vliegt die bal zo in de linker kruising, keeper kon er niet eens bij :D
Terwijl normaal als je echt probeert het zelden lukt :P
pi_102952548
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:52 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Terwijl normaal als je echt probeert het zelden lukt :P
Precies, dat is echt een kansloze opgave :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:58:54 #110
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_102952668
Fijn, krijg ik midden in een potje een disconnect, blijkt dat ik een verplichte update heb. Ik die update proberen te installeren, error :')

Op internet is de update ook nog niet te vinden, dus geen FIFA online meer voor mij :(
Mandy & Lisa
pi_102953367
Bij AC Milan Inzaghi maar eens ingezet in een Europa League ( :') ) wedstrijd om andere spelers te laten rusten. Wat een speler is dat :P Kracht 30, sprintsnelheid 40, conditie 41, dat soort dingen _O- Wel 94 Positie Aanval, dus hij loopt gewoon altijd op de goede plek, en 95 afmaken. Hattrick mee gescoord, moet ik vaker als pinchhitter gaan gebruiken :P

edit: Volgende wedstrijd competitie tegen Inter, wie staan er in de spits? Drogba en Suarez _O-
pi_102953575
Bijna divisie 6! Zie wel dat Man city online veelste veel gebruikt word :(
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:27:42 #113
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_102953758
Ik zit nu in Divisie 5 en stop er maar even mee. Zoveel bugs.

Ik had van het weekend een online wedstrijd. Ik koos voor Barcelona. Toen ging ik mijn opstelling wijzigen en daarna nog wat aan me controllerinstellingen wijzigen. Ik begin de wedstrijd, ben ik opeens Feyenoord in Barcelona shirts :') Ook loopt het spel vaak vast als ik online ga, drama!

Ik ga dus wel even 3/4 seizoenen aan mijn Carriere en daarna hoop ik dat alle bugs eruit zijn.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:31:14 #114
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_102953902
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef StijnDa het volgende:
Bij AC Milan Inzaghi maar eens ingezet in een Europa League ( :') ) wedstrijd om andere spelers te laten rusten. Wat een speler is dat :P Kracht 30, sprintsnelheid 40, conditie 41, dat soort dingen _O- Wel 94 Positie Aanval, dus hij loopt gewoon altijd op de goede plek, en 95 afmaken. Hattrick mee gescoord, moet ik vaker als pinchhitter gaan gebruiken :P

edit: Volgende wedstrijd competitie tegen Inter, wie staan er in de spits? Drogba en Suarez _O-
ja de ai koopt goed in deze keer.
Al zijn alle top spelers club hoppers geworden. Ik zit in seizoen 4 en tevez is oa al van city naar real naar inter gegaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_102954235
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:14 schreef zerokil het volgende:

[..]

Idd, hij is niet sneller dan Thiago silva maar wat een baas is dat zeg.
Bij mij in seizoen 2 begin is hij echt sneller. Versnelling 84 Ogbonna bij Silva 83. Sprintsnelheid 89 bij Thiago Silva 86.
pi_102954449
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef StijnDa het volgende:

WTF bij mij zitten Drogba en Suarez ook bij Inter :D Zit Sneijder toevallig bij City?
pi_102954673
Hehe ben gisteren eens begonnen met dat divisie systeem. Uiteraard divisie 10, 4maal gewonnen 1maal stom gelijkgespeeld (ik was nog me pizza aan het eten). Doelsaldo ligt rond de 13-4 voor mij. Ik speel met Roda JC en heb al 3 maal FC Utrecht geloot en 2 maal Lech poznan als tegenstander gehad. Is dit normaal?
Of saté?
pi_102954685
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

WTF bij mij zitten Drogba en Suarez ook bij Inter :D Zit Sneijder toevallig bij City?
Bij mij ook! En Sneijder inderdaad bij City :)
pi_102954828
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:52 schreef ThamfBeast het volgende:

[..]

Bij mij ook! En Sneijder inderdaad bij City :)
Scripted transfers dus... beetje matig. :{
pi_102955625
Bij mij is Sneijder naar Real Madrid terug gegaan, Drogba speelt bij CSKA Moscow en Suarez nog steeds bij Liverpool. Van Persie naar Napoli.
pi_102956167
In NHL kun je uitzetten dat de AI transfers doet.. Zou niet verkeerd zijn als dat in FIFA12 zit.
pi_102956260
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:31 schreef emokid het volgende:
In NHL kun je uitzetten dat de AI transfers doet.. Zou niet verkeerd zijn als dat in FIFA12 zit.
Hoe werkt dat dan? Dan wordt er gewoon random een speler getransfereerd?
pi_102956723
En ik ben door naar divisie 6 :) nog een paar te gaan haha.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_102956898
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:27 schreef satecl het volgende:
Ik zit nu in Divisie 5 en stop er maar even mee. Zoveel bugs.

Ik had van het weekend een online wedstrijd. Ik koos voor Barcelona. Toen ging ik mijn opstelling wijzigen en daarna nog wat aan me controllerinstellingen wijzigen. Ik begin de wedstrijd, ben ik opeens Feyenoord in Barcelona shirts :') Ook loopt het spel vaak vast als ik online ga, drama!

Ik ga dus wel even 3/4 seizoenen aan mijn Carriere en daarna hoop ik dat alle bugs eruit zijn.
DIe bug heb ik ook last van. Moet je helemaal terug naar het begin menu en dan weer online zodat hij die spelers weer gaat laden. Maar triest inderdaad ja.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:17:06 #125
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102958203
Bij mij zit Sneijder bij AC Milan.
Drogba bij Bayern München.
Suárez bij Internazionalle.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: