Stond in verkeerde topicquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:57 schreef StijnDa het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn VP kan verhuizen in mijn carriere? Hij speelt nu waarschijnlijk nog bij PSV maar ik zit bij Milan...
Zal best lastig worden, ik ben gewend met L1 te switchen, maar ik zal erop oefenen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef Knuxie het volgende:
Gewoon zelf, ik gebruik eigenlijk nooit press, alleen maar secondary press. De speler die ik controleer gebruik ik puur om gaten mee dicht te lopen.
Speler switchen ook alleen maar met pookje doen en niet met L1 (closest), zodat je efficient en snel naar de juiste speler kan wisselen en de belangrijkste gaten dicht kan lopen.
kopen?quote:
Sommige dingen hiervan liggen toch echt aan jouquote:Op maandag 10 oktober 2011 06:33 schreef GroenerDanGras het volgende:
Paar dingen die mij opvallen als je tegen de cpu speelt.
Achterin wegwerken van cpu komt altijd bij een speler van cpu terecht en heeft dan zeeen van ruimte.
De cpu draait ALTIJD goed bij je weg.
Als je een sliding maakt draait de cpu-speler zich razendsnel om, tackel van achter; veel rode kaarten.
Steekballen heeft ea vakkundig verkracht, of de cpu kopt hem uit de draai (altijd) naar z'n medespeler, of hij is voor de keeper.
Als je 1 op 1 komt gaat je aanvaller veel minder snel lopen dan dat hij anders kan. (Ik werd er met Lennon uitgelopen door Bouma)
Als je in contact bent met je tegenstander en je wilt wegdraaien gaat het zo traag als dikke stront, heb je niemand om je heen gaat het kappen en draaien harstikke soepel.
Ohja zonet 4 penalty's in 1 helft tegen vanwege dat HOERE-verdedigingsysteem. Vet realistisch man
Ligt inderdaad aan jou denk ik. Heb nu bijna een heel seizoen erop zitten en heb denk ik 2 penalties tegen gehad, ook nog eens beide gestopt.quote:Ohja zonet 4 penalty's in 1 helft tegen vanwege dat HOERE-verdedigingsysteem. Vet realistisch man
Zeg maar gerust al die dingenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sommige dingen hiervan liggen toch echt aan jou![]()
Vooral die slidings kan ik echt niet geloven, ik gebruik veel slidings en heb nog nooit direct rood gehad, veel minder geel zelfs dan in '11.
In het penalty gebied moet je gewoon minder agressief spelen...
Wel als je druk zet door als een malloot naar de CPU te sprinten die de bal heeft, je moet druk zetten door af te wisselen met sprinten en links, rechts sturen tijdens drukzetten. Dan anticipeer je veel makkelijker op de kant waarheen de CPU draait.quote:Op maandag 10 oktober 2011 06:33 schreef GroenerDanGras het volgende:
Paar dingen die mij opvallen als je tegen de cpu speelt.
Achterin wegwerken van cpu komt altijd bij een speler van cpu terecht en heeft dan zeeen van ruimte.
De cpu draait ALTIJD goed bij je weg.
Je hebt slechte timing.quote:Als je een sliding maakt draait de cpu-speler zich razendsnel om, tackel van achter; veel rode kaarten.
Inderdaad, omdat jij en je vriendjes altijd met Chelsea de hoge bal gebruikten om met powerplay met Drogba erdoorheen te beuken heeft FIFA het aangepast. De steekbal is overigens geweldig uitgewerkt, eindelijk beloond FIFA inzicht weer!quote:Steekballen heeft ea vakkundig verkracht, of de cpu kopt hem uit de draai (altijd) naar z'n medespeler, of hij is voor de keeper.
nooit gemerktquote:Als je 1 op 1 komt gaat je aanvaller veel minder snel lopen dan dat hij anders kan. (Ik werd er met Lennon uitgelopen door Bouma)
ook nooit gemerkt.quote:Als je in contact bent met je tegenstander en je wilt wegdraaien gaat het zo traag als dikke stront, heb je niemand om je heen gaat het kappen en draaien harstikke soepel.
Concluderend, FIFA heeft geweldig werk afgeleverd, bijna elke klacht hierbovenstaand is er 1 van de irritante online 13-jarige mannetjes die drukzetten met O + X en de hoge bal over de verdediging heen gooiden om met Drogba of een ander beest erdoorheen te beuken. Wat het mooiste van deze post is, is de bevestiging dat FIFA inderdaad dit kaliber gamer achter zich gaat laten en kiest voor voetbal!quote:Ohja zonet 4 penalty's in 1 helft tegen vanwege dat HOERE-verdedigingsysteem. Vet realistisch man
Legendarische post.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wel als je druk zet door als een malloot naar de CPU te sprinten die de bal heeft, je moet druk zetten door af te wisselen met sprinten en links, rechts sturen tijdens drukzetten. Dan anticipeer je veel makkelijker op de kant waarheen de CPU draait.
[..]
Je hebt slechte timing.
[..]
Inderdaad, omdat jij en je vriendjes altijd met Chelsea de hoge bal gebruikten om met powerplay met Drogba erdoorheen te beuken heeft FIFA het aangepast. De steekbal is overigens geweldig uitgewerkt, eindelijk beloond FIFA inzicht weer!
[..]
nooit gemerkt
[..]
ook nooit gemerkt.
[..]
Concluderend, FIFA heeft geweldig werk afgeleverd, bijna elke klacht hierbovenstaand is er 1 van de irritante online 13-jarige mannetjes die drukzetten met O + X en de hoge bal over de verdediging heen gooiden om met Drogba of een ander beest erdoorheen te beuken. Wat het mooiste van deze post is, is de bevestiging dat FIFA inderdaad dit kaliber gamer achter zich gaat laten en kiest voor voetbal!
Je kan een vrije trap ook laag en hard in de verre hoek hé.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:34 schreef Silvanovisch het volgende:
Schijtspel man.. JEZUS.. Ik kom 1 op 1, hij haalt me neer randje 16, rode kaart.. Gaat ie op de lijn staan en kopt de vrije trap er uit (nep nep nep).. Daarna scoort ie uit die counter, staat ie 2-1 voor.. Gaat ie de rest van de wedstrijd de hele tijd rond tikken achterin.. ZOOOOOO frustrerend gek.. Kun je niks tegen doen..
De hele 16 stond vol met mensen waardoor de lange hoek was afgedekt..quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan een vrije trap ook laag en hard in de verre hoek hé.
Idd, hij is niet sneller dan Thiago silva maar wat een baas is dat zeg.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:58 schreef StijnDa het volgende:
Angelo Ogbonna is echt een beest in carriereSpeelt bij Torino aan het begin, groeit goed en is sterk, groot en vooral snel voor een CB. Sneller dan Thiago Silva en 1,89m
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |