In dat geval kun jij alleen transfers maken. Je kunt dus spelers wegplukken hier en daar en de rest van de clubs in Manager mode doet dan niets. Je hebt daar ook de optie om te beginnen vóór de transferperiode of na (zodat je evt nog kunt onderhandelen met vertrekkende spelers). Dan krijg je dus twee verschillende selecties om uit te kiezen. Bij Arsenal zal dat vooral veel uitmaken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Dan wordt er gewoon random een speler getransfereerd?
Tijd is tijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef Kerol het volgende:
WTF krijg ik een kans 1op1 met de keeper in de allerlaatste minuut, FLUIT IE AF??
Had ik laatst ook, maar bij mij floot hij af om een scheidsrechtersbal te geven nav een blessurequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef Kerol het volgende:
WTF krijg ik een kans 1op1 met de keeper in de allerlaatste minuut, FLUIT IE AF??
Neem je Ultimate Team zooi naar het andere topic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
Wordt al wat leuks. Ben op 9 spelers hoogste bieder, dus even afwachten nog. Weinig spelers in mijn opstelling ook..
Nog niet gespeeld. Maar het Frans nationale team welquote:
Ja goh, je speelt met een team die eigenlijk in 5-sterren thuishoort tegen 4,5 ster teamsquote:
Vandaag dus net weer tegen LA galaxy gespeeld, maar dit keer was wel erg sneu.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef Nevermind.. het volgende:
Ben het nu wel zat om steeds te spelen tegen LA galaxy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |