Heb ik idd ook gehaald bij Ajax, maar hij is mijn eerste wissel. Vind hem niet fijn spelen, heb Thiago Heleno erneerzet, die wint al zijn duels makkelijk. Manoel is ook een goede kopper trouwensquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:25 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb in carrière een jonge Braziliaanse CB genaamd Manoel gehaald, die is ook erg snel. Ik geloof bij Cruzeiro ofzo.
Wrong topic, maar ik heb lang niet zo slecht gespeeld volgens mij, echt niets lukte. Snap ook niet hoe ik kon winnen. Merkte ook wel dat ik even niet met silvers had gespeeld..voor rust kwam er echt geen pass aan..zelfs de meest simpele niet. Er zat ook net wat lag in de verbinding, merkte dat ik overal een fractie te laat was. We spelen nog wel een keer normaal, slechter dan dit kon het nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:34 schreef Rijst het volgende:
Haha tim ik had je veel beter verwachtMaar volgens mij speelden we beiden niet echt serieus.
Bij mij niet hoor. Het middenveld is de motor van mijn team. Ze scoren ook regelmatigquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Knuxie het volgende:
Helft van de mensen die online spelen kunnen net zo goed 8-0-2 gaan spelen. Wat een sneu gedoe zeg. Net als in FIFA11 kun je nog steeds heel je middenveld overslaan.
Niet echt meer realistisch he als je al weet hoe goed ze wordenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:06 schreef Knuxie het volgende:
Laatst zag ik hier een site voorbij komen met een mooi overzicht van de potential ratings van ongeveer 2.300 spelers in FIFA. Kan hem alleen nu niet meer vinden.
Iemand die hem nog wel heeft en wil delen? Wil een realistische manager career op gaan starten.
I guess, maar één met een realistisch transferbeleid danquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet echt meer realistisch he als je al weet hoe goed ze worden
http://www.fifafanatic.com/fifa-12-best-young-players/
Dat zit er nog steeds inquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:14 schreef Alovenac het volgende:
tegen een gast die continue de select-knop gebruikte.
met het rechterpookjequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:48 schreef Platina het volgende:
Zojuist naar Divisie 8 gepromoveerd. We gaan langzaam maar gestaag. Ik las hier iets over het pookje gebruiken om van speler te wisselen. Het linkerpookje neem ik aan dan? Ik doe nu nog met L1 + pookje maar de helft van de tijd selecteer ik de verkeerde
Dat probleem herken ik niet. Ik heb meestal wel meer balbezit of het is vrij gelijkwaardig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:28 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Wat echt lame is aan FIFA 12, is dat als je een beetje druk zet op een verdediger met de bal, dat hij helemaal naar de achterlijn loopt, en dan de bal in paniek ergens heen roeit. En omdat ze zoveel met de bal lopen en moeilijk van de bal zijn te krijgen heb ik altijd minder balbezit. Wat dus niet zo realistisch is tegen bijvoorbeeld Excelsior...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |