Jammer voor jequote:Op zondag 9 oktober 2011 18:21 schreef Platina het volgende:
[..]
77 na 1,5 seizoen. Toen werd die verplicht verkocht.
Nee, geen last van.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hebben meer mensen last van een loting in de beker die zich elk seizoen lijkt te herhalen? Mijn huisgenoot heeft nu al 2 seizoenen op rij zelfde loting...
Doe nou eens lange IJquote:
Misschien hem vaker opstellen? Hogere punten?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:33 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik doe echt iets fout.. Hoe krijgen jullie Eriksen op 87 na 1 seizoen? Ik had 3 seizoenen nodig voor 86.
Niemand heeft hem na 1 seizoen op 87 alleen mensen die een andere carriere kiezen dan Ajax zien hem wel zo groeien, de CPU laat hem dus enorm hard groeien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:33 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik doe echt iets fout.. Hoe krijgen jullie Eriksen op 87 na 1 seizoen? Ik had 3 seizoenen nodig voor 86.
Spelen op balbezit, ten alle tijde als je de bal hebt heel rustig opbouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:40 schreef Flows het volgende:
Asjeblieft iemand tips.. ik heb online 1 gewonnen 3 gelijk en 18 verloren.. ik moet echt iets heel erg fout doen
Hij had het hele seizoen gespeeld.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien hem vaker opstellen? Hogere punten?
Handleiding doorlezen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:40 schreef Flows het volgende:
Asjeblieft iemand tips.. ik heb online 1 gewonnen 3 gelijk en 18 verloren.. ik moet echt iets heel erg fout doen
quote:
Hoe kom je in godsnaam in divisie 5quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:09 schreef Knuxie het volgende:
Zit nu in Divisie 5, maar wordt nu toch wel lastig. Iedereen weet nu wel een beetje goed te verdedigen en de meeste wedstrijden worden echt op details beslist. Op zich wel leuk, maar ook enorm frustreren wanneer het balletje net verkeerd rolt, of de tegenstander scoort omdat hij hem 3 keer in de kluts mee krijgt.
Achttien punten om weer te promoveren is dan ook best veel. Meer dan 12 om niet te degraderen moet ik nog maar eens zien te halen aangezien mijn reeks in divisie 5 nu L-L-L is.
Geduld, geduld en nog eens geduld. Ik ben in Divisie 7 een keer gedegradeerd, maar sindsdien heb ik mijn manier van verdedigen aangepast. Voorheen trachte ik gewoon zo snel mogelijk de bal af te pakken en gewoon hard druk te zetten, maar dan wordt je in deze FIFA gewoon zo hard afgestraft omdat het makkelijker is open te draaien en de vrije man te vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam in divisie 5
Zit bijna in divisie 5quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:09 schreef Knuxie het volgende:
Zit nu in Divisie 5, maar wordt nu toch wel lastig. Iedereen weet nu wel een beetje goed te verdedigen en de meeste wedstrijden worden echt op details beslist. Op zich wel leuk, maar ook enorm frustreren wanneer het balletje net verkeerd rolt, of de tegenstander scoort omdat hij hem 3 keer in de kluts mee krijgt.
Achttien punten om weer te promoveren is dan ook best veel. Meer dan 12 om niet te degraderen moet ik nog maar eens zien te halen aangezien mijn reeks in divisie 5 nu L-L-L is.
Volgens mij delen divisie 9 & 10 een "poule" in de beker.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
Zit bijna in divisie 5
Merk ook dat de meeste wedstrijden meer op detail worden beslist. Het is alleen wel rete irritant als je net een juiste tackel inzet (die perfect is getimed) en dat de bal dan door rolt naar de volgende aanvaller... Dan ben je dus weer helemaal terug bij af. Vaak is het gewoon het beste om (met jockey) mee te rennen met de aanvaller en in de buurt van de 16 een 2e verdediger erbij te roepen.
Wat ook heel veel frustratie wegneemt is om met 4 sterren teams te spelen (of iig niet de 5 sterren teams). Ik ergerde mij kapot aan de mensen die met Messi of Ronaldo de meeste debiele doelpunten scoorde en zo langs de verdediging dribbelde...
Wat ik mij afvraag is of de Beker wedstrijden ook divisie gekoppeld zijn?
Doe je dat gewoon bij mandekking bij team managment in het menu, of doe je dat gewoon in het spel zelf op een manier?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Geduld, geduld en nog eens geduld. Ik ben in Divisie 7 een keer gedegradeerd, maar sindsdien heb ik mijn manier van verdedigen aangepast. Voorheen trachte ik gewoon zo snel mogelijk de bal af te pakken en gewoon hard druk te zetten, maar dan wordt je in deze FIFA gewoon zo hard afgestraft omdat het makkelijker is open te draaien en de vrije man te vinden.
In plaats daarvan wacht ik nu gewoon echt het moment af waarop ik moet ingrijpen (vaak rond eigen 16), door gewoon gaten dicht te lopen en zo veel mogelijk afspeelmogelijkheden naar voren af te weren. En dan vooral de sterspelers van het betreffende team strak te dekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |