quote:
Heeft ook helemaal geen nut maar moet dat dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uhu, gelukkig wel.
[..]
Mja, weenie, zie het nut er niet van in om mezelf 4 keer per week helemaal kachel te zuipen, maar goed.
Nee hoor, maar ik snap dat niet zo. Misschien komt het omdat ik al een oude oma van 21 ben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heeft ook helemaal geen nut maar moet dat dan?
Ja daarom, wijn slaat lekker snel aan en zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander je kent me toch, van wijn ben ik na 2 glazen helemaal kacheltjelam.
Maar koek, zie jij geen nut in het leven zonder jezelf 4 keer per week kacheltjelam te zuipen dan?
Ja, zeker na een dag werken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja daarom, wijn slaat lekker snel aan en zo.
Baas jij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef yosander het volgende:
Gister ging ik kuikentjes op werk dronken voeren
Was algemeen bedoelt, geen persoonlijke aanvalquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander je kent me toch, van wijn ben ik na 2 glazen helemaal kacheltjelam.
Maar koek, zie jij geen nut in het leven zonder jezelf 4 keer per week kacheltjelam te zuipen dan?
hij speelt derde vioolquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
THATHIM HOE BELANGRIJK BEN JIJ IN DIE FANFARE DAN?
Wacht! Even de animal cops bellen dit kan niet zo langer!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef yosander het volgende:
Gister ging ik kuikentjes op werk dronken voeren
Oh nee, ik vatte het ook niet als aanval op. Ik vroeg me dat gewoon af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Was algemeen bedoelt, geen persoonlijke aanval. Dat is mijn punt ook, het nut van het leven is lol hebben en dat is voor iedereen anders.
maandag 14:00 uur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:47 schreef Splutje het volgende:
Ga je naar Australië? Holy shit ouwe daar kun je pas feesten
Jaloersquote:
Zeer belangrijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
THATHIM HOE BELANGRIJK BEN JIJ IN DIE FANFARE DAN?
Vet man! Wat zou ik ook graag op het vliegtuig stappen die kant opquote:
Klaar met werk enzo, dus dat betekent bier voor de mannenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, zeker na een dag werken.
[..]
Baas jij.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wacht! Even de animal cops bellen dit kan niet zo langer!![]()
![]()
Standaard vol als je klaar bent. Als wij feest hebben gehad en we hebben halve flessen wijn, zuipen wij die altijd met z'n allen op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Klaar met werk enzo, dus dat betekent bier voor de mannenen de meiden nemen meestal wat fris of zo. Maar toen zei m'n baas dat wijn ook mocht, vroegen twee collega's om zoete witte wijn. Had ik die glazen gigavol geschonken
.
Bazenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Standaard vol als je klaar bent. Als wij feest hebben gehad en we hebben halve flessen wijn, zuipen wij die altijd met z'n allen op.![]()
Wijn is lekkur jongen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Bazen
Ik lust geen wijn, ze wilde dat ik ging proeven.
Oja, ze waren 16
Oké, zoete witte wijn gaat er nog in. Maar alleen na (flink wat) bierquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wijn is lekkur jongen.Dat moet je leren drinken, net zoals bier.
Mja SLECHT jongen SLECHT.
Zoete witte is dan ook net sinas, zuipen als een malle. Als je op het terras zit en je hebt er een paar op en je staat op, dan denk je 'oeeeeh'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Oké, zoete witte wijn gaat er nog in. Maar alleen na (flink wat) bier.
Nee, ze gingen daarna nog uit, indrinken op werk jwz
Daarom bierquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zoete witte is dan ook net sinas, zuipen als een malle. Als je op het terras zit en je hebt er een paar op en je staat op, dan denk je 'oeeeeh'.
Ah, je moet rijdeeeeen. Handigheidje aan vrienden hebben die een hartafwijking hebben en daarom niet mogen drinken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Daarom bier
Ik mag vanavond niet tot nauwelijks drinken
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ah, je moet rijdeeeeen. Handigheidje aan vrienden hebben die een hartafwijking hebben en daarom niet mogen drinken.
Boh best wel slecht van mezelf eigenlijk.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ah, je moet rijdeeeeen. Handigheidje aan vrienden hebben die een hartafwijking hebben en daarom niet mogen drinken.
Boh best wel slecht van mezelf eigenlijk.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zit nog te twijfelen of ik met de auto ga of niet.
Ongetwijfeld, zeggen dat je altijd moet rijden, helpt goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:04 schreef yosander het volgende:
[..]. Wel handig ja.
Maar goed, vanavond enige met rijbewijs, maar de tijd dat ik mag profiteren komt nog wel
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:06 schreef yosander het volgende:
Kom niet voor niets uit Zwolle, het Hollywood van de hiphop.
Noorden, richting Cairnsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Begin in Sydney, en daarna weet niet
Ik zie de jaloezie als een blinde, geleidehond.quote:
Andere kant van Zwolle waar ik nooit komquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zwolle, waar ze er 70 jaar over doen om een straat te repareren
Heb 10 maanden, dus tijd zat. En het rondje dat jij zegt, heb ik wel vaker voorbij zien komen, zou een heel gafe trip moeten zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Noorden, richting CairnsIn ieder geval stoppen in Byron Bay, Surfers Paradise, Hervey Bay (om naar Fraser Island te gaan), Airlie Beach en dan minstens een week Cairns
Waarheen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:08 schreef Heroinjunk het volgende:
IK NEEM JE MEE, NEEM JE MEE OP REIS
Als je 10 maanden hebt kun je heel Australië rond, of ben je van plan ergens langere tijd te werken oid? Ook zeker naar Melbourne gaan trouwensquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heb 10 maanden, dus tijd zat. En het rondje dat jij zegt, heb ik wel vaker voorbij zien komen, zou een heel gafe trip moeten zijn.
Ik ookquote:
Weet niet wat leuker is, het verhaal of de Socios-discussie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:14 schreef ThaTim het volgende:
Aparte meisjes tegenkomen tijdens uitgaan.
Love & Other Drugsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:20 schreef Joosterd het volgende:
HJ raad eens welke film ik ga kijken straks![]()
nee R_R zei het net en dat vond ik wel het posten waardquote:
Bingo!quote:
Je doet je best maar, ik ben niet bang voor je.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bingo!![]()
Als ik hem niet leuk vind open ik er morgen een topic over. Als mijn vriendin hem ook niet leuk vindt kom ik je opzoeken.![]()
We gaan dan ook gewoon gezellig praten over het zin van het leven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je doet je best maar, ik ben niet bang voor je.
Oke gezellig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
We gaan dan ook gewoon gezellig praten over het zin van het leven.
Beterquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:28 schreef ThaTim het volgende:
De tieten van Anne Hathaway zijn meermaals in die film te zien.
Het leven heeft heul wel nut maar uiteindelijk niet meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het leven heeft geen nut. We zijn op de wereld gezet om dood te gaan. Gr gr.
Of gewoon uitkering trekken, kan je eerder van het leven genieten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We zijn er nu eenmaal, dus moeten we het beste er van maken. Even studeren, daarna wat geld verdienen en tegen de tijd dat je genoeg geld hebt hopen dat je niet te oud bent en dan kan het genieten beginnen. Lekker geen flikker uitvoeren, doen waar je zelf zin in hebt en dan heb je er wel uitgehaald wat erin zat.
btje vliegen togquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar wat is dan... het nut van de dood.
Niks. Dan stopt het leven gewoon. Het leven is al nutteloos. Zoveel ziektes, oorlog, leed, alles, commercie, barbaren, alles.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar wat is dan... het nut van de dood.
kloptquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb rrrrr al gehosseld voordat EXA bestond
Eerst JanP, nu R_R.quote:
Hmm? Heb meer mannen in mn harem. Wil je er ook bij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Eerst JanP, nu R_R.ofja, eerst R_R
Kz mag je hebben wel.quote:
Hihihihiquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kb dan weer niet, achteraan sluiten in de rij.
Tevens een topic met heel veel emotionele waarde natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Was wel een goed topic trouwens. Een waar genot om weer te lezen.
ik kende je toen nog niet was onze eerste ontmoetingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rr zemmel beetje Beatles emogiffen hoe durf je wagt maar wagt maar
echt? Was dat juist niet in een oostblokker topic?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik kende je toen nog niet was onze eerste ontmoeting![]()
![]()
nope, dat was dit topic, jij voegde mij uiteindelijk toe op last.fm en toen gingen we in fobo pratenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt? Was dat juist niet in een oostblokker topic?
oh dat je dat nog weetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nope, dat was dit topic, jij voegde mij uiteindelijk toe op last.fm en toen gingen we in fobo praten
ja, ik onthoud dat soort dingen altijdquote:
tinychatquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh Wat ik snap niet waar jullie het over hebben
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh Wat ik snap niet waar jullie het over hebben
tinychat.com/udowuquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat Wat
[..]
ik kan niet kijken want mobiel
wij zitten in zo'n tc van udolollerwu of hoe ze ook heten en ze hebben nu ons gevondenquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat Wat
[..]
Dan kruip je eventjes achter de computer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee dan moet ik mn bed uit twee trappen omlaag gezeik aanhoren en dan pas laptopquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan kruip je eventjes achter de computer.
wie is wajoooo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moest van wajoooo zeggen dat wajoooo hier zit.
ga al weg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:07 schreef leeell het volgende:
wat is deze, 1 hipster is genoeg voor de SC
Afleidingsmanoeuvre?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee dan moet ik mn bed uit twee trappen omlaag gezeik aanhoren en dan pas laptop
hipsterquote:
open deurquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leeell wie is de andere hipster dan?
ohja, kats vergeten, 3 danquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh. Jordy! Tuurlijk kon het weten.
moet jij in de greppel belanden 20 okt?quote:
Gaat waarschijnlijk wel gebeuren ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:11 schreef leeell het volgende:
[..]
moet jij in de greppel belanden 20 okt?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh. Ezell is ook n hipster inderdaad.
quote:
gwnquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dv wrm voegde je me toe op Facebook? Ik werd er n beetje bang van weetje.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:14 schreef leeell het volgende:
godverdoeme, deze SC zit vol hipsters ja, zelfs etsu schaar ik er onder
[..]
impliceren dat ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
fb is ook niet moeilijk te vinden__
niet trollen op hyvesquote:
quote:
die eerste.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:16 schreef leeell het volgende:
maar DV, hoe is het afgelopen met je studie, VMBO klas overnieuw? MBO?
Bij mij is het andersomquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
iedereen heeft me verlaten vanavond, gelukkig heb ik jullie nog.
hmm das gaar mèn, ondertussen wel weer bovenop gekomen, aka geen afleiding om het te halen?quote:
Nee. Mijn vrienden, afblijven.quote:
best wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:17 schreef leeell het volgende:
[..]
hmm das gaar mèn, ondertussen wel weer bovenop gekomen, aka geen afleiding om het te halen?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:18 schreef Kaasrol het volgende:
En dat alles omdat ik volgende weektentamenweek
heb
Zeker ook allemaal verhalen dat ze weer flink aan het doorsauzen zijn geweest.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
best wel.
aangezien ik nu bij allemaal simpele zielen in de klas zit die net drank ontdekt hebben en ik elke maandag van die gedetailleerde verhalen hoor.
dit jaar gaat wel goed komen.
gelukkig, iemand met een taalgebruik als jou en getoonde intelligentie in de jaren en dan vmbo niet halen =quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
best wel.
aangezien ik nu bij allemaal simpele zielen in de klas zit die net drank ontdekt hebben en ik elke maandag van die gedetailleerde verhalen hoor.
jij niet meer nee?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
best wel.
quote:
Tot 8 uur gewerkt, daarna in bad gelegen en tot rust gekomen en toen in bed gaan liggen en daar lig ik nog steeds, met een fles wijn en M&M's omdat iedereen me heeft verlaten en alles bwuhquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dag Etsu. Wat heb jij gedaan deze avond?
neger wat is dezequote:Op zondag 9 oktober 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot 8 uur gewerkt, daarna in bad gelegen en tot rust gekomen en toen in bed gaan liggen en daar lig ik nog steeds, met een fles wijn en M&M's omdat iedereen me heeft verlaten en alles bwuh![]()
ik proef het sarcasme gewoon.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:19 schreef leeell het volgende:
[..]
gelukkig, iemand met een taalgebruik als jou en getoonde intelligentie in de jaren en dan vmbo niet halen =![]()
oudquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:21 schreef leeell het volgende:
ik mijn hoofd zeg ik altijd blinkerkotsing
drank en alles elk weekend?quote:
geheel niet ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik proef het sarcasme gewoon.
bittere sarcasme.
Uit mijn mama.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
Droomvangertje, we kennen elkaar nog niet. Waar komt u vandaan?
groningenquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
Droomvangertje, we kennen elkaar nog niet. Waar komt u vandaan?
verveeldquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot 8 uur gewerkt, daarna in bad gelegen en tot rust gekomen en toen in bed gaan liggen en daar lig ik nog steeds, met een fles wijn en M&M's omdat iedereen me heeft verlaten en alles bwuh![]()
daar?
Gaaf, ik ook. Dat eerste dan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Uit mijn mama.
Wat een vmbo opmerking
Uit groningen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:24 schreef leeell het volgende:
Groningen "gaaf" noemen, jezus wat een gat
dv ook niet altijd hoor vraag zelf maar aan haarquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:23 schreef leeell het volgende:
[..]
geheel niet ?
de tendens van menig VMBO'er kan niet eens spellen, ik schaar jou daar niet onder.
EDIT LEZENquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
Auto correct.Kanarie moest kangoeroe zijn.
Vergis je niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:23 schreef leeell het volgende:
[..]
geheel niet ?
de tendens van menig VMBO'er kan niet eens spellen, ik schaar jou daar niet onder.
waarom 9 uur?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja boh
Ik wilde eerst om 9 uur gaan slapen maar ik ben nog steeds wakker jeetje
Ik gok dat het nogal krap was. Daardoor is het een haastklus geweest en is ze op haar hoofdje gevallenquote:
Gok je dat werkelijk, of weet je dat uit ervaring?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik gok dat het nogal krap was. Daardoor is het een haastklus geweest en is ze op haar hoofdje gevallen
Erg vermakelijk!quote:
Hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:25 schreef leeell het volgende:
ezell lijkt me echt zo'n reageerbuis kind
Ik weet het niet meer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gok je dat werkelijk, of weet je dat uit ervaring?
geen idee, ik typ wat er in me opkomtquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Erg vermakelijk!
[..]
Hoezo dat nou weer?
Lijkt je mama op een kangoeroe? Zo ja, dan ben je waarschijnlijk uit een kangoeroe geboren. Zo niet, dan niet.quote:
je riep me?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef leeell het volgende:
of zo'n echte internetheld, die in het echt moeilijk lelijk en contactgestoord is.
quote:
Heb je het nog steeds over mij?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef leeell het volgende:
of zo'n echte internetheld, die in het echt moeilijk lelijk en contactgestoord is.
da.quote:
Waar komt dat nou weer vandaanquote:
ETSU BEDJE ALLESquote:
quote:
Nou dat viel nog best mee hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:29 schreef Etsu het volgende:
Toen ik Kaasrol meette, zei ik geen woord en durfde ik hem niet aan te kijken. Zoals een echte FOK!ker dat beaamt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Jij begon toch, niet mij de schuld gevenquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:30 schreef Etsu het volgende:
was ons geheimpje kaasrol, waarom zei je dat nou door
semi-terechte klacht, achteraf nuquote:
dan heeft iemand ons die boom in zien gaan en dat tegen leeell verteld denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij begon toch, niet mij de schuld geven
hey hey , ik opperde slechts watquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]Gozer, ik ben niet contactgestoord. Lelijkheid is subjectief, dus daar ga ik niets over zeggen.
Wat een viespeuk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan heeft iemand ons die boom in zien gaan en dat tegen leeell verteld denk ik
Ezell neemt wel vaker dingen serieus.quote:
jaja, dat zei je moeder gister ook alquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar heb je een punt.
L/IEEELL JE BENT EEN VIEZERIK
Ik neem ALLES serieus.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ezell neemt wel vaker dingen serieus.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:32 schreef leeell het volgende:
[..]
jaja, dat zei je moeder gister ook al
Och jee.quote:
semi terechte klachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |