Heb 10 maanden, dus tijd zat. En het rondje dat jij zegt, heb ik wel vaker voorbij zien komen, zou een heel gafe trip moeten zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Noorden, richting CairnsIn ieder geval stoppen in Byron Bay, Surfers Paradise, Hervey Bay (om naar Fraser Island te gaan), Airlie Beach en dan minstens een week Cairns
Waarheen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:08 schreef Heroinjunk het volgende:
IK NEEM JE MEE, NEEM JE MEE OP REIS
Als je 10 maanden hebt kun je heel Australië rond, of ben je van plan ergens langere tijd te werken oid? Ook zeker naar Melbourne gaan trouwensquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heb 10 maanden, dus tijd zat. En het rondje dat jij zegt, heb ik wel vaker voorbij zien komen, zou een heel gafe trip moeten zijn.
Ik ookquote:
Weet niet wat leuker is, het verhaal of de Socios-discussie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:14 schreef ThaTim het volgende:
Aparte meisjes tegenkomen tijdens uitgaan.
Love & Other Drugsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:20 schreef Joosterd het volgende:
HJ raad eens welke film ik ga kijken straks![]()
nee R_R zei het net en dat vond ik wel het posten waardquote:
Bingo!quote:
Je doet je best maar, ik ben niet bang voor je.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bingo!![]()
Als ik hem niet leuk vind open ik er morgen een topic over. Als mijn vriendin hem ook niet leuk vindt kom ik je opzoeken.![]()
We gaan dan ook gewoon gezellig praten over het zin van het leven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je doet je best maar, ik ben niet bang voor je.
Oke gezellig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
We gaan dan ook gewoon gezellig praten over het zin van het leven.
Beterquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:28 schreef ThaTim het volgende:
De tieten van Anne Hathaway zijn meermaals in die film te zien.
Het leven heeft heul wel nut maar uiteindelijk niet meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het leven heeft geen nut. We zijn op de wereld gezet om dood te gaan. Gr gr.
Of gewoon uitkering trekken, kan je eerder van het leven genieten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We zijn er nu eenmaal, dus moeten we het beste er van maken. Even studeren, daarna wat geld verdienen en tegen de tijd dat je genoeg geld hebt hopen dat je niet te oud bent en dan kan het genieten beginnen. Lekker geen flikker uitvoeren, doen waar je zelf zin in hebt en dan heb je er wel uitgehaald wat erin zat.
btje vliegen togquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar wat is dan... het nut van de dood.
Niks. Dan stopt het leven gewoon. Het leven is al nutteloos. Zoveel ziektes, oorlog, leed, alles, commercie, barbaren, alles.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar wat is dan... het nut van de dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |