Heb 10 maanden, dus tijd zat. En het rondje dat jij zegt, heb ik wel vaker voorbij zien komen, zou een heel gafe trip moeten zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Noorden, richting CairnsIn ieder geval stoppen in Byron Bay, Surfers Paradise, Hervey Bay (om naar Fraser Island te gaan), Airlie Beach en dan minstens een week Cairns
Waarheen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:08 schreef Heroinjunk het volgende:
IK NEEM JE MEE, NEEM JE MEE OP REIS
Als je 10 maanden hebt kun je heel Australië rond, of ben je van plan ergens langere tijd te werken oid? Ook zeker naar Melbourne gaan trouwensquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heb 10 maanden, dus tijd zat. En het rondje dat jij zegt, heb ik wel vaker voorbij zien komen, zou een heel gafe trip moeten zijn.
Ik ookquote:
Weet niet wat leuker is, het verhaal of de Socios-discussie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:14 schreef ThaTim het volgende:
Aparte meisjes tegenkomen tijdens uitgaan.
Love & Other Drugsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:20 schreef Joosterd het volgende:
HJ raad eens welke film ik ga kijken straks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |