Gegroet tuig van de riggel,
Ik mocht van mijn mams eindelijk een x buitenshuis slapen, dan wel bij 1 van mijn zogenaamde vrienden, om daar de nacht door te brengen.
Om van deze nieuwe ervaring te genieten had ik een schaakbord meegenomen, zodat ik mijn vork techniek kon verfijnen. Een vork waarbij de vijandelijke koning wordt aangevallen, is vaak erg krachtig. Je tegenstander moet zijn koning in veiligheid brengen en kan dan meestal niet het andere stuk redden. Een paardvork aan koning en dame (of ook wel een ander stuk) wordt een familieschaak genoemd.
22:30.
De match had ik moeiteloos gewonnen, binnen 4 zetten stond hij schaakmat die hufter. Het was een eitje. Maar nu kwam zijn moeder binnen.. jongens het is al 22:30, bedtijd. Jullie mogen nog 1minuut met elkaar praten en dan slapen. 'Akkoord' zei mijn vriend- of het pseudoniem dat ik hem vaak geef 'de kokkelende kakkerlak- '.. De vuile kakkerlak viel meteen in slaap.
22:45
Inmiddels lag ik te dromen over negerinnenborsten. De kokkelende kakkerlak niet. hij begon zich te vervelen, nu hij geen slap meer kon vatten. Vol afgunst zag hij mij lekker dromen over pronte borsten. Nu had de vuige flikker kwaad in de zin ....
CLIMAX KOMT ZO
Volgende dag
7:45.
Inmiddels ben ik ontwaakt, maar wat nou? Ik voel een rare druk op mijn borstkas. Je kent het wel zo'n gevoel alsof je 18 schaakstukken heb ingeslikt. '17' gniffelde de kokkelende kakkerlak. Ik wist hoe laat het was, ik ben te pakken genomen.
12:42
Heb nu de torens,lopers,paarden etc uitgekotst. Alleen de koning zit nog vast, maar dit heeft vast iets te beteken

.
Laatste keer dat ik bij iemand anders slaap dan mams.
[ Bericht 0% gewijzigd door hakunamatafaka op 11-03-2011 13:40:36 ]