quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:46 schreef hakunamatafaka het volgende:
Een paardvork aan koning en dame (of ook wel een ander stuk) wordt een familieschaak genoemd.
herder-smatje?quote:
Leuker dan je hossel topics.quote:
Dit soort topics benadrukken juist wat voor een baas hij is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hakunamatafaka doet altijd alsof hij een baas is maar schaakt ie met zijn maat en moeten ze om half 11 slapen
Haten op schaken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hakunamatafaka doet altijd alsof hij een baas is maar schaakt ie met zijn maat en moeten ze om half 11 slapen
Ironie niet snappenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
VOLGNES MIJ IS DEZE JONGEN EEN HOMOquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:06 schreef 9611Niels het volgende:
Terechte klacht, slaapfeestjesIk ben vandaag ook uitgenodigd voor een slaapfeestje met een groep meisjes van 14-18 jaar, maar heb afgezegd. Deze jongen gaat lekker voetbal kijken vanavond.
Doe eens normaal met je PI! Alsof het allemaal niks kost..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:20 schreef Lieveroos het volgende:
ik mis die goeie ouwe tijd van slaapfeestjes.
Hoe kan iemand nou nog nooit geschaakt hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
Goed topic
Ik heb nog nooit geschaakt trouwens
WAT? :/quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je PI! Alsof het allemaal niks kost..
Je weet best wat ik bedoel jongedame.quote:
Ik zou niet weten waar ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:24 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou nog nooit geschaakt hebben?
Dat is ook veel leuker dan schaken. Ik vind schaken geen hol aan namelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ?
Een schaakbord hebben we niet thuis.
Wel Mens erger je nietde echte oude in de rode doos !
[ afbeelding ]
Een vork is een vork. Familieschaak is een beginnersterm die zo uit "Oom Jan leert z'n neefje schaken" zou kunnen komen.quote:
Ik hossel niet elke dag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Zwak topic. Ik vind je hosseltopics leuker.
[..]
En dit natuurlijk.
Ik snap het wel degelijk;). Potje doen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef Nikmans het volgende:
TS weet niet wat een familieschaak is.
Verder leuk topic, beter dan je PUA topics die na een nummertje of twee, drie wel erg eentonig werden
Bij deze daag ik jouw ook uit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:35 schreef OEM het volgende:
[..]
Een vork is een vork. Familieschaak is een beginnersterm die zo uit "Oom Jan leert z'n neefje schaken" zou kunnen komen.
nee, echt niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel jongedame.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Oh god,hakunamatafaka topic.Waar de fantasie vader is van de realiteit
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:34 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
TS volgens mij kan ik jou verslaan met schaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |