Haten op schaken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hakunamatafaka doet altijd alsof hij een baas is maar schaakt ie met zijn maat en moeten ze om half 11 slapen
Ironie niet snappenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hakunamatafaka doet altijd alsof hij een baas is maar schaakt ie met zijn maat en moeten ze om half 11 slapen
VOLGNES MIJ IS DEZE JONGEN EEN HOMOquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:06 schreef 9611Niels het volgende:
Terechte klacht, slaapfeestjesIk ben vandaag ook uitgenodigd voor een slaapfeestje met een groep meisjes van 14-18 jaar, maar heb afgezegd. Deze jongen gaat lekker voetbal kijken vanavond.
Doe eens normaal met je PI! Alsof het allemaal niks kost..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:20 schreef Lieveroos het volgende:
ik mis die goeie ouwe tijd van slaapfeestjes.
Hoe kan iemand nou nog nooit geschaakt hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
Goed topic
Ik heb nog nooit geschaakt trouwens
WAT? :/quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je PI! Alsof het allemaal niks kost..
Je weet best wat ik bedoel jongedame.quote:
Ik zou niet weten waar ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:24 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou nog nooit geschaakt hebben?
Dat is ook veel leuker dan schaken. Ik vind schaken geen hol aan namelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ?
Een schaakbord hebben we niet thuis.
Wel Mens erger je nietde echte oude in de rode doos !
[ afbeelding ]
Een vork is een vork. Familieschaak is een beginnersterm die zo uit "Oom Jan leert z'n neefje schaken" zou kunnen komen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |