neem dezequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Silhouette van een zwaluw, of een driehoek. Met het as van m'n moeder erin verwerkt.
btr snij je de volgende keer een beetje door :Squote:
In dat geval heb ik niets gezegd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:39 schreef Beatles het volgende:
[..]
Jazeker omg.Ze heeft ook plannen voor een clit-piercing.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:40 schreef Beatles het volgende:
Oh trouwens een meisje uit mn klas vorig jaar liet ook een tattoo in dr nek zetten met een zwaluw. Ook een hipster was dat kind, is dat hip ofzo? Haar naam begon ook met de S. trouwens....
quote:
En ze heeft al een tepelpiercingquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:39 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
In dat geval heb ik niets gezegd.
quote:
Ik wil je best even een foto sturen per pm?quote:
doe isquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:41 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik wil je best even een foto sturen per pm?Van hoe zij het heeft?
bel partysquad en zijn vrienden yes r heeft we wat te vieren, boek een hotel, zo snel, die chick die ik bij me heb, die wil ook wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:41 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waarom zou ik jou versieren ik laat jou kontje pieren
Waarom heb je daar een foto van?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:41 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik wil je best even een foto sturen per pm?Van hoe zij het heeft?
wat laat je haar doen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:41 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waarom zou ik jou versieren ik laat jou kontje pieren
omdatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
trouwens de bietels
de beach boys zijn veel beter :S
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bel partysquad en zijn vrienden yes r heeft we wat te vieren, boek een hotel, zo snel, die chick die ik bij me heb, die wil ook wel.
...:'(
oquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:42 schreef n8n het volgende:
[..]
omdatOja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
supercompatibilityquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
trouwens de bietels
de beach boys zijn veel beter :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |