Dat wil ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:35 schreef Beatles het volgende:
ik snij altijd daarom wil ik een tattoo op mn polsen.
Zonde van je tattoo danquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:35 schreef Beatles het volgende:
alleen down the stream meisjenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja weet ik xd eigenlijk moet ik wel doen want dan krijg ik meer aardacht enzo en dan hoor ik erbij XD
btr snij je de volgende keer een beetje door :Squote:Op zaterdag 2 april 2011 18:35 schreef Beatles het volgende:
figuursnijdenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:35 schreef Beatles het volgende:
wat wil jij dan?quote:
moet tog wat :Squote:Op zaterdag 2 april 2011 18:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Zonde van je tattoo danZo erdoorheen snijden.
doodverwensing ban doeiquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
btr snij je de volgende keer een beetje door :S
mag eht as van mijn overgroot oma er dan wel in worden gebrand?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Jullie mogen gratis een tattoo laten zetten op mijn kosten met Het_Fenomeen
Op mjn onderrug.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
lol dan zou ik al 240 bans moeten hebbe gehatquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:37 schreef Beatles het volgende:
[..]
wat wil jij dan?
[..]
moet tog wat :S
[..]
doodverwensing ban doei
ok ik wil dit:quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ohja dat las ik al bij Furdinandquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Silhouette van een zwaluw, of een driehoek. Met het as van m'n moeder erin verwerkt.
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:38 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ohja dat las ik al bij FurdinandSorry.
gecondoleerdquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Silhouette van een zwaluw, of een driehoek. Met het as van m'n moeder erin verwerkt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
btr snij je de volgende keer een beetje door :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |