quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:18 schreef Kaasrol het volgende:
En dat alles omdat ik volgende weektentamenweek
heb
Zeker ook allemaal verhalen dat ze weer flink aan het doorsauzen zijn geweest.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
best wel.
aangezien ik nu bij allemaal simpele zielen in de klas zit die net drank ontdekt hebben en ik elke maandag van die gedetailleerde verhalen hoor.
dit jaar gaat wel goed komen.
gelukkig, iemand met een taalgebruik als jou en getoonde intelligentie in de jaren en dan vmbo niet halen =quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
best wel.
aangezien ik nu bij allemaal simpele zielen in de klas zit die net drank ontdekt hebben en ik elke maandag van die gedetailleerde verhalen hoor.
jij niet meer nee?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
best wel.
quote:
Tot 8 uur gewerkt, daarna in bad gelegen en tot rust gekomen en toen in bed gaan liggen en daar lig ik nog steeds, met een fles wijn en M&M's omdat iedereen me heeft verlaten en alles bwuhquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dag Etsu. Wat heb jij gedaan deze avond?
neger wat is dezequote:Op zondag 9 oktober 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot 8 uur gewerkt, daarna in bad gelegen en tot rust gekomen en toen in bed gaan liggen en daar lig ik nog steeds, met een fles wijn en M&M's omdat iedereen me heeft verlaten en alles bwuh![]()
ik proef het sarcasme gewoon.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:19 schreef leeell het volgende:
[..]
gelukkig, iemand met een taalgebruik als jou en getoonde intelligentie in de jaren en dan vmbo niet halen =![]()
oudquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:21 schreef leeell het volgende:
ik mijn hoofd zeg ik altijd blinkerkotsing
drank en alles elk weekend?quote:
geheel niet ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik proef het sarcasme gewoon.
bittere sarcasme.
Uit mijn mama.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
Droomvangertje, we kennen elkaar nog niet. Waar komt u vandaan?
groningenquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
Droomvangertje, we kennen elkaar nog niet. Waar komt u vandaan?
verveeldquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot 8 uur gewerkt, daarna in bad gelegen en tot rust gekomen en toen in bed gaan liggen en daar lig ik nog steeds, met een fles wijn en M&M's omdat iedereen me heeft verlaten en alles bwuh![]()
daar?
Gaaf, ik ook. Dat eerste dan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Uit mijn mama.
Wat een vmbo opmerking
Uit groningen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:24 schreef leeell het volgende:
Groningen "gaaf" noemen, jezus wat een gat
dv ook niet altijd hoor vraag zelf maar aan haarquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:23 schreef leeell het volgende:
[..]
geheel niet ?
de tendens van menig VMBO'er kan niet eens spellen, ik schaar jou daar niet onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |