geheel niet ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik proef het sarcasme gewoon.
bittere sarcasme.
Uit mijn mama.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
Droomvangertje, we kennen elkaar nog niet. Waar komt u vandaan?
groningenquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
Droomvangertje, we kennen elkaar nog niet. Waar komt u vandaan?
verveeldquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot 8 uur gewerkt, daarna in bad gelegen en tot rust gekomen en toen in bed gaan liggen en daar lig ik nog steeds, met een fles wijn en M&M's omdat iedereen me heeft verlaten en alles bwuh![]()
daar?
Gaaf, ik ook. Dat eerste dan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Uit mijn mama.
Wat een vmbo opmerking
Uit groningen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot 8 uur gewerkt, daarna in bad gelegen en tot rust gekomen en toen in bed gaan liggen en daar lig ik nog steeds, met een fles wijn en M&M's omdat iedereen me heeft verlaten en alles bwuh![]()
daar?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:24 schreef leeell het volgende:
Groningen "gaaf" noemen, jezus wat een gat
dv ook niet altijd hoor vraag zelf maar aan haarquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:23 schreef leeell het volgende:
[..]
geheel niet ?
de tendens van menig VMBO'er kan niet eens spellen, ik schaar jou daar niet onder.
EDIT LEZENquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
Auto correct.Kanarie moest kangoeroe zijn.
Vergis je niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:23 schreef leeell het volgende:
[..]
geheel niet ?
de tendens van menig VMBO'er kan niet eens spellen, ik schaar jou daar niet onder.
waarom 9 uur?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja boh
Ik wilde eerst om 9 uur gaan slapen maar ik ben nog steeds wakker jeetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |