Ik gok dat het nogal krap was. Daardoor is het een haastklus geweest en is ze op haar hoofdje gevallenquote:
Gok je dat werkelijk, of weet je dat uit ervaring?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik gok dat het nogal krap was. Daardoor is het een haastklus geweest en is ze op haar hoofdje gevallen
Erg vermakelijk!quote:
Hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:25 schreef leeell het volgende:
ezell lijkt me echt zo'n reageerbuis kind
Ik weet het niet meer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gok je dat werkelijk, of weet je dat uit ervaring?
geen idee, ik typ wat er in me opkomtquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Erg vermakelijk!
[..]
Hoezo dat nou weer?
Lijkt je mama op een kangoeroe? Zo ja, dan ben je waarschijnlijk uit een kangoeroe geboren. Zo niet, dan niet.quote:
je riep me?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef leeell het volgende:
of zo'n echte internetheld, die in het echt moeilijk lelijk en contactgestoord is.
quote:
Heb je het nog steeds over mij?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef leeell het volgende:
of zo'n echte internetheld, die in het echt moeilijk lelijk en contactgestoord is.
da.quote:
Waar komt dat nou weer vandaanquote:
ETSU BEDJE ALLESquote:
quote:
Nou dat viel nog best mee hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:29 schreef Etsu het volgende:
Toen ik Kaasrol meette, zei ik geen woord en durfde ik hem niet aan te kijken. Zoals een echte FOK!ker dat beaamt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |