quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fopje, flauw mopje.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Misschien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik een misschien-lijst maken?
Wanneer dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Liever niet in het weekend trouwens.
Maar, ik kan ook pas "misschien" zeggen als er een datum is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik een misschien-lijst maken?
Gewoon doordeweeks. In het weekend moet ik natuurlijk betalen voor het OV, dat is het OV niet waard.quote:
Je staat op de misschienlijst nu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar, ik kan ook pas "misschien" zeggen als er een datum is.
Ja dat heeft iedereen, je reist wel 40% goedkoper in het weekend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon doordeweeks. In het weekend moet ik natuurlijk betalen voor het OV, dat is het OV niet waard.
Ja, daarom gewoon doordeweeks. Iedereen gewoon een dagje college skippen, genot.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat heeft iedereen, je reist wel 40% goedkoper in het weekend.
Dit is ook wel verstandig, ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon doordeweeks. In het weekend moet ik natuurlijk betalen voor het OV, dat is het OV niet waard.
Volgende week in de vakantie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daarom gewoon doordeweeks. Iedereen gewoon een dagje college skippen, genot.
IK HEB GEEN VAKANTIE IK HEB GODVERDOMME TENTAMENS TERWIJL JIJ VAKANTIE HEBT GODVERDEGODVER KUTLULquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
IK HEB GEEN VAKANTIE IK HEB GODVERDOMME TENTAMENS TERWIJL JIJ VAKANTIE HEBT GODVERDEGODVER KUTLUL
Ohja. Ik zat bij de verkeerde week te kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft vakantie en mijn vakantie is pas in de week van 17 oktober.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |