quote:
Heeft ook helemaal geen nut maar moet dat dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uhu, gelukkig wel.
[..]
Mja, weenie, zie het nut er niet van in om mezelf 4 keer per week helemaal kachel te zuipen, maar goed.
Nee hoor, maar ik snap dat niet zo. Misschien komt het omdat ik al een oude oma van 21 ben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heeft ook helemaal geen nut maar moet dat dan?
Ja daarom, wijn slaat lekker snel aan en zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander je kent me toch, van wijn ben ik na 2 glazen helemaal kacheltjelam.
Maar koek, zie jij geen nut in het leven zonder jezelf 4 keer per week kacheltjelam te zuipen dan?
Ja, zeker na een dag werken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja daarom, wijn slaat lekker snel aan en zo.
Baas jij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef yosander het volgende:
Gister ging ik kuikentjes op werk dronken voeren
Was algemeen bedoelt, geen persoonlijke aanvalquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander je kent me toch, van wijn ben ik na 2 glazen helemaal kacheltjelam.
Maar koek, zie jij geen nut in het leven zonder jezelf 4 keer per week kacheltjelam te zuipen dan?
hij speelt derde vioolquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
THATHIM HOE BELANGRIJK BEN JIJ IN DIE FANFARE DAN?
Wacht! Even de animal cops bellen dit kan niet zo langer!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef yosander het volgende:
Gister ging ik kuikentjes op werk dronken voeren
Oh nee, ik vatte het ook niet als aanval op. Ik vroeg me dat gewoon af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Was algemeen bedoelt, geen persoonlijke aanval. Dat is mijn punt ook, het nut van het leven is lol hebben en dat is voor iedereen anders.
maandag 14:00 uur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:47 schreef Splutje het volgende:
Ga je naar Australië? Holy shit ouwe daar kun je pas feesten
Jaloersquote:
Zeer belangrijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
THATHIM HOE BELANGRIJK BEN JIJ IN DIE FANFARE DAN?
Vet man! Wat zou ik ook graag op het vliegtuig stappen die kant opquote:
Klaar met werk enzo, dus dat betekent bier voor de mannenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, zeker na een dag werken.
[..]
Baas jij.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wacht! Even de animal cops bellen dit kan niet zo langer!![]()
![]()
Standaard vol als je klaar bent. Als wij feest hebben gehad en we hebben halve flessen wijn, zuipen wij die altijd met z'n allen op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Klaar met werk enzo, dus dat betekent bier voor de mannenen de meiden nemen meestal wat fris of zo. Maar toen zei m'n baas dat wijn ook mocht, vroegen twee collega's om zoete witte wijn. Had ik die glazen gigavol geschonken
.
Bazenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Standaard vol als je klaar bent. Als wij feest hebben gehad en we hebben halve flessen wijn, zuipen wij die altijd met z'n allen op.![]()
Wijn is lekkur jongen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Bazen
Ik lust geen wijn, ze wilde dat ik ging proeven.
Oja, ze waren 16
Oké, zoete witte wijn gaat er nog in. Maar alleen na (flink wat) bierquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wijn is lekkur jongen.Dat moet je leren drinken, net zoals bier.
Mja SLECHT jongen SLECHT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |