quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:23 schreef Diesje het volgende:
En ondanks een positieve ovulatietest kan het ook zijn dat mijn ovulatie al geweest is, dus gister al?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:25 schreef Mereltje het volgende:
Heb sensitesten gekocht, de extra gevoelige omdat de gewone echt maar 1 dag een extra streepje gaf.
Nu heb ik al twee dagen een extra streepje en heb geen idee of deze nu nog donker wordt. Dit weekend hier dus ook drukmaandag, dinsdag en woensdag ben ik weg dus hoop dat het voldoende is.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:28 schreef Labelloo het volgende:
Diesje, volgens mij geeft de ovulatietest direct al geen streepje meer na de eisprong. Dus dan zou die van jou er nog aan zitten te komen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:29 schreef Labelloo het volgende:
Ik heb nog geen ervaringen met de extra gevoelige testen Mereltje. Die andere geven bij mij inderdaad maar 1 dag een dikke streep. De andere dagen een lichte.
Je zou niet de eerste zijn die op de valreep van de MMM toch spontaan zwanger is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:01 schreef dananana het volgende:
Hier ronde 12 achter de rug![]()
Woensdag een bezoekje aan de dokter brengen voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis.. ik ben het zat om aan te rommelen.. Had graag geen medische molen opgestart, maar begin nu toch echt de hoop te verliezen dat het nog op de natuurlijke/normale manier gaat gebeuren..
mag ik ook? Nod is 6 novemberquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
ymme en Women, het is aangepast.
Dananana, wat rot joh!
Ah ok, duidelijk dan. En ja wij waren dus voor de eisprongquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:20 schreef Kyara het volgende:
Susie, ik heb ook ovulatietesten gebruikt en die werden altijd steeds donkerder. Dus niet ineens 1 streep en dat is dan je eisprong zeg maar. Je kunt het dus wel beter timen dan dat. En het eitje kan ook bevrucht worden na de eisprong.
Jij was waarschijnlijk iets voor de eisprong aangezien men er van uit gaat dat de meisjeszaadjes niet zo snel zijn maar wel langer kunnen overleven. De jongetjeszaadjes zijn sneller maar houden het minder lang vol. In theorie zou je het dus zelfs nog zo kunnen timen om het geslacht te bepalen.
Innesteling hoef je natuurlijk ook niet te voelen toch?? En gewoon de week voorafgaand aan je eisprong om de dag lekker aan de sex!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:15 schreef KatyM het volgende:
Bij mij zou nu ongeveer een innesteling moeten zijn, als het raar zou zijn. Ik voel helemaal niks. Morgen is het 7 dagen later. Als ik dan ook nog niks voel ga ik er maar vanuit dat het niet gelukt is. Zou ook wel een wonder zijn de eerste ronde en een keer sexen de dag voor de eisprong..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:17 schreef bitterend het volgende:
Katy wonderen gebeurenik wist niks over eisprong...we hebben gewoon gesekst na dat ik ongesteld was na het stoppen met de pil
en volgens mij was het toen ook meteen raak...dus alles kan!
Dat zijn toch goede berichten! Dan hou ik nog een beetje hoop. Zou zo leuk zijn en een hoop gedoe schelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:19 schreef Susie het volgende:
[..]
Innesteling hoef je natuurlijk ook niet te voelen toch?? En gewoon de week voorafgaand aan je eisprong om de dag lekker aan de sex!
Mits je een cyclus van 28 dagen hebt. Naar mijn weten is het 14 dagen voordat je ongesteld wordt namelijk en als je cyclus dus langer duurt, dan is het niet 14 dagen na je ongesteldheid.... aangezien ik toen niet wist hoe lang mijn cyclus iedere keer duurde, deden wij het een week voorafgaand aan de vermoedelijke eisprong om de dag aan sex.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:23 schreef ymme het volgende:
De eisprong is gemiddeld 14 dagen na ongesteld worden of als de onvesteldheid weer voorbij is?
Vorige week maandag was de laatste dag van ongesteld zijn.
(via mobiel posten is rot)
Welke logica volg je nou hier?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:32 schreef ymme het volgende:
3 okt was de laatste dag van ongesteldheid.
Dus eerste dag was 28 sept.
Hahaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:07 schreef bitterend het volgende:
Strawberry...ik had woensdag een positief test maar de zondag en maandag ervoor heb ik wijntjes, bier en een gerookte makreel gegeten! volgens de vk kon dat geen kwaad!
dus geniet ervan zou ik zeggen
euhmm.. of bierquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:12 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Dankje Susie,
Het gaat bijna lijken alsof iedereen massaal aan de wijn moet hier
Je omschrijft het een beetje vreemd ymme; alsof het logisch is dat je eerste dag op 28 sept was, omdat de laatste dag op 3 okt was. Snap je hem nog? Je hebt een eerste dag en dat is het toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:15 schreef ymme het volgende:
[..]
Mijn agenda waarin ik het genoteerd heb.
Ik snapte het al niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:30 schreef ymme het volgende:
Ik lees net terug en had inderdaad beter niet het woordje 'dus' ervoor kunnen zetten. Dit is verwarrend ja. Het is niet logisch nee. Maar wel het geval dus.
28sept eerste dag ongesteldheid en 3 okt laatste dag.
Oh ja, dan is het nu inderdaad de periode van springend ei... goed dat je al aan de klus bentquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:32 schreef ymme het volgende:
3 okt was de laatste dag van ongesteldheid.
Dus eerste dag was 28 sept.
De eisprong is gemiddeld 14 dagen voor de menstruatiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:23 schreef ymme het volgende:
De eisprong is gemiddeld 14 dagen na ongesteld worden of als de onvesteldheid weer voorbij is?
Vorige week maandag was de laatste dag van ongesteld zijn.
(via mobiel posten is rot)
Haha moet bijna bevallen joh! nog 7 weken! maar bedankt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:09 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
[..]
Haha
Ohh, dat is fijn om te horen! Ik weet namelijk zeker dat als ik niks zou nemen, dat ze het GELIJK door zouden hebben haha.
Wil ze juist zo graag verrassen als het eenmaal zou ver zou zijn.
Ik weet niet zeker of ik je al gefeliciteerd hebt, maar anders; Gefeliciteerd
Oooohwquote:Haha moet bijna bevallen joh! nog 7 weken! maar bedankt!
mensen verrassen is zo leuk! iedereen dacht altijd dat ik niet van kids hielde...en ineens zette ik de 11 weken echo op FB neer...dat was zo leuk
ik hoop dat je snel naar Z&G mag!
[taalpurist] Sexen is geslachtsbepaling bij kuikens, lijkt me stug dat je daar zwanger van wordt. [/taalpurist]quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:03 schreef loveli het volgende:
Zwanger worden gebeurt in de regel door seks/sex voor de eisprong,
Waarom zou je kiezen?quote:
We zijn toch geen waarzeggersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:06 schreef Diesje het volgende:
Ik ben even in de war.
Het moment dat je steken in je zij voelt en gepaard gaat met krampen. Betekent dit dat eisprong plaatsvindt? Of nog moet komen? Want bij mij zijn de steken op dag 12 begonnen in een cyclus van 32 dagen.
Gaat goed hoor, hoor alleen eigenlijk niet hier thuisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:56 schreef Kolonia het volgende:
[..]
[taalpurist] Sexen is geslachtsbepaling bij kuikens, lijkt me stug dat je daar zwanger van wordt. [/taalpurist]![]()
Leuk dat je zo af en toe in OUD langskomt, alles goed met jou?
Ja, batsen klinkt echtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef loveli het volgende:
En sex klinkt toch een stuk beter dan batsen
Ik ken het gevoel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:25 schreef Kwisted het volgende:
Hoe gaat het met de dames van de naderende NOD?
Ik heb me aardig rot gevoeld de afgelopen dagen. Ik had natuurlijk de hoop dat het raak was, aangezien ik vanalles dacht te voelen. Dus de menstruatie viel me erg tegen!![]()
Helemaal nu een collega zwanger blijkt te zijn, dat was wel even een zure appel..
Maar nu zie ik het alweer wat positiever in. Vriend en ik zijn het erover eens dat we er deze maand weer tegenaan gaan!![]()
Ben nu net van mijn ongesteldheid af, lekker kort maar 3 dagen! Deze week nog even genieten van wat wijntjes en lekkere kazen haha![]()
dames veel succes met het wachten. Ik hoop op streepjes!!
Eens!! En als je dan zwanger bent, komen die humeurfluctuaties weer, maar ohh... wat zal ik er dan blij mee zijn!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:48 schreef _aurum_ het volgende:
Ik voel me altijd zo awesome de week ná mijn menstruatiePlatte buik, geen humeurfluctuaties
Ik wou dat ik me altijd zo kon voelen
Maar volgende week is het weer eisprongtijd en dan kan de labiele emo modus weer aan. Je moet er wel wat voor over hebben om zwanger te worden
Zwanger?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef Diesje het volgende:
Ik heb voor de Derde keer een ovutest gebruikt. Afgelopen vrijdag en zaterdag en vandaag weer. Nu al drie keer positief... Ik snap m nie meer.
Daar zat ik ook al aan te denken idd.quote:
Misschien een hele domme vraag, maar je bedoelt dat je teststreep ook net zo donker is of donkerder dan de controlestreep? Want dat hij een licht streepje geeft is normaalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef Diesje het volgende:
Ik heb voor de Derde keer een ovutest gebruikt. Afgelopen vrijdag en zaterdag en vandaag weer. Nu al drie keer positief... Ik snap m nie meer.
26 september was eerste dag en laatste cyclus duurde 32 dagen. Mijn NOD is nu op 28 oktober. het kan toch nie zo snel een zwangerschap zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:08 schreef ymme het volgende:
Wanneer was de eerste dag van je ongesteldheid en hoelang is je cyclus?
Het is te hopen! Om die 4 dagen te compenseren heb ik hem de afgelopen weken alle hoeken van de slaapkamer laten zienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:32 schreef Sopho het volgende:
Mangostine, goed benut die klusweek, zo goed dat je vriend nu vier dagen kan bijkomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja, je hebt wel 2 streepjes nodig hoor.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:32 schreef flugeltje het volgende:
Van harte Freubelot, als er eentje staat is het raak
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:19 schreef Freubelot het volgende:
Goedemorgen dames![]()
Gisteren kwam mijn vriend thuis met een zwangerschapstest en ja, toen kon ik me vanmorgen niet meer beheersen en heb getest....
En volgens mij staat er echt een licht tweede streepje?Heel spannend..
Woehoeee! Twee streepjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh! Dat had ik ook! Minus de gevoelige borsten dan (heb ik nog steeds niet). Maar wel krampjes en het gevoel dat je ongesteld bent geworden/aan het worden bent. Oehhh, spannendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:20 schreef jaantje_ het volgende:
Freubelot, spannend joh! Ben benieuwd of je nog zo lang kan wachten met testen.
LOL !Ik zie 'm hoor
. Nog heel licht, maar aanwezig. Gewoon morgen nog eens proberen!
Ik heb sinds gister wat krampjes en nu ook gevoelige borsten. Ik verwachtte wel wat bloed te zien gister of vanochtend, maar tot nu toe nog niets. Vanmiddag even een test halen denk ik.
Gevoelige borsten is bij mij ook een maandelijks terugkerend verschijnsel, hoort bij het complete pakket zeg maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! Dat had ik ook! Minus de gevoelige borsten dan (heb ik nog steeds niet). Maar wel krampjes en het gevoel dat je ongesteld bent geworden/aan het worden bent. Oehhh, spannend![]()
Ik duim hard voor je!
Haha, sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:58 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
Gevoelige borsten is bij mij ook een maandelijks terugkerend verschijnsel, hoort bij het complete pakket zeg maar. Ik baal een beetje dat ik nu niet weg kan... Je maakt me zenuwachtig
.
Nee joh, geen sorry zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, sorry
Maar het is wel gewoon waarIk had alle klachten (gevoelige borsten heb ik normaal ook niet namelijk) die ik heb als ik ongesteld moet worden. Maar werd het steeds maar niet.
Spannend, spannend
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Totally flabbergasted en trillerig.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:11 schreef jaantje_ het volgende:
Zomg, die is best duidelijk al...WAAAAAAHHHH!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Totally flabbergasted en trillerig.
Wat leuk!!![]()
![]()
![]()
Nu zijn we samen zwangerd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
WAAAAAAHHHH!!!
Wat leuk!!![]()
![]()
![]()
Nu zijn we samen zwangerd![]()
Ik jou natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:32 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik kan ook niet anders dan zeggen dat ik hartstikke jaloers op je ben hoorMaar ik gun het je van harte!
sterkte!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:57 schreef Shivo het volgende:
Gefeliciteerd Jaantje en Freubelot. Niet overal goed nieuws - bij ons is ook de tweede poging in een miskraam geeindigd. Volgende week een gesprek met de ObGyn om te kijken of er een structurele oorzaak is of gewoon toeval. Helaas!
Ja dat denk ik ook steeds! Ik denk dat ik toch maar weer eens naar de HA stap hiermee. Dat zit me toch niet lekker, die korte LF.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:23 schreef jaantje_ het volgende:
Labelloo, wat balen. Steeds zo'n korte luteale fase is ook niks, dan heeft het vruchtje zo weinig kans....
Ik wacht nog even hoor, voor ik in de lijst durf. Na de eerste echo misschienquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:41 schreef covie het volgende:
![]()
![]()
Allemaal streepjesgefeliciteerd!
Kom maar snel naar Z&G allemaal, ik bungel nu al een paar weekjes onderaan de lijst, en er komen tot nu toe alleen voorkruipers![]()
Hoooow rustig aan, ik sta nog in de wachtstand hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:39 schreef Nanadu het volgende:
Wat balen zeg Clauwhee, Labello en Mangostine dat het niet gelukt lijkt te zijn.
Positief na je eisprong... Dat had je toch bij je vorige zwangerschap ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:54 schreef ymme het volgende:
Dat zeg ik ook zeker niet! Ik zeg alleen dat ik niet weet hoe het andere maanden is!
Zojuist heb ik een ovu testje gedaan (ja hoe gek kun je zijn nadat je eisprong al geweest is) en deze is echt knap positief. Raar. Mijn gedachten emoties etc nemen dan ook nu de loop met mij.
Snap er niets meer van.
Je gaat pas HCG aanmaken na de innesteling. De innesteling vindt ca. 7 dagen na de eisprong plaats. Maar voordat een thuistest het HCG-level kan aantonen, ben je nog een paar dagen verder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:51 schreef ymme het volgende:
Kan een ovulatitest positief zijn enkele dagen na een eisprong (indien zwanger) dan?
Daar heb ik ook geen antwoord op, helaas. Over een paar dagen een 'echte' test doen? Sterkte met wachten!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:11 schreef ymme het volgende:
Waarom is dan die ovulatietest weer positief...
(word echt horredol dr van)
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:19 schreef Labelloo het volgende:
Ik schuif weer een ronde op denk ik...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:44 schreef Kwisted het volgende:
Nou duidelijker kan volgens mij nietJij bent echt wel zwanger!! Joepie!
Ik hoop t ook echt voor jequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:45 schreef Nanadu het volgende:
Gefeliciteerd KatyM![]()
![]()
Ik hoop dat ik morgen ook zo een duidelijk streepje plas!!!!
Wij hebben net ronde 7 achter de rug. Dus op naar ronde 8 en hopelijk is dit DE ronde! En kunnen we dan samen een positieve test hebben!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:04 schreef Kwisted het volgende:
In welke ronde zit iedereen eigenlijk? Wij gaan nu ronde 3 in. Aankomende week dé dagen dat we weer aan de bak moeten![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:59 schreef KatyM het volgende:
Nou de eerste reactie was "Nou dat is tijdens het EK voetbal", "Nou dan kunnen we dus niet op vakantie". Ik denk dat ie een beetje geschrokken is.
Ik laat hem maar even rustig bijkomen
Hij zegt nu dat ie wel ontzettend blij is maar gewoon even moet wennen aan het idee. Het is zo snel gegaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:01 schreef Labelloo het volgende:
[..]Dat is wel heel iets anders dan dat ik verwacht had!! Hij moet vast even wennen aan het idee inderdaad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |