Gaat goed hoor, hoor alleen eigenlijk niet hier thuisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:56 schreef Kolonia het volgende:
[..]
[taalpurist] Sexen is geslachtsbepaling bij kuikens, lijkt me stug dat je daar zwanger van wordt. [/taalpurist]![]()
Leuk dat je zo af en toe in OUD langskomt, alles goed met jou?
Ja, batsen klinkt echtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef loveli het volgende:
En sex klinkt toch een stuk beter dan batsen
Ik ken het gevoel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:25 schreef Kwisted het volgende:
Hoe gaat het met de dames van de naderende NOD?
Ik heb me aardig rot gevoeld de afgelopen dagen. Ik had natuurlijk de hoop dat het raak was, aangezien ik vanalles dacht te voelen. Dus de menstruatie viel me erg tegen!![]()
Helemaal nu een collega zwanger blijkt te zijn, dat was wel even een zure appel..
Maar nu zie ik het alweer wat positiever in. Vriend en ik zijn het erover eens dat we er deze maand weer tegenaan gaan!![]()
Ben nu net van mijn ongesteldheid af, lekker kort maar 3 dagen! Deze week nog even genieten van wat wijntjes en lekkere kazen haha![]()
dames veel succes met het wachten. Ik hoop op streepjes!!
Eens!! En als je dan zwanger bent, komen die humeurfluctuaties weer, maar ohh... wat zal ik er dan blij mee zijn!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:48 schreef _aurum_ het volgende:
Ik voel me altijd zo awesome de week ná mijn menstruatiePlatte buik, geen humeurfluctuaties
Ik wou dat ik me altijd zo kon voelen
Maar volgende week is het weer eisprongtijd en dan kan de labiele emo modus weer aan. Je moet er wel wat voor over hebben om zwanger te worden
Zwanger?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef Diesje het volgende:
Ik heb voor de Derde keer een ovutest gebruikt. Afgelopen vrijdag en zaterdag en vandaag weer. Nu al drie keer positief... Ik snap m nie meer.
Daar zat ik ook al aan te denken idd.quote:
Misschien een hele domme vraag, maar je bedoelt dat je teststreep ook net zo donker is of donkerder dan de controlestreep? Want dat hij een licht streepje geeft is normaalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef Diesje het volgende:
Ik heb voor de Derde keer een ovutest gebruikt. Afgelopen vrijdag en zaterdag en vandaag weer. Nu al drie keer positief... Ik snap m nie meer.
26 september was eerste dag en laatste cyclus duurde 32 dagen. Mijn NOD is nu op 28 oktober. het kan toch nie zo snel een zwangerschap zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:08 schreef ymme het volgende:
Wanneer was de eerste dag van je ongesteldheid en hoelang is je cyclus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |