abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102946527
Bij mij zou nu ongeveer een innesteling moeten zijn, als het raar zou zijn. Ik voel helemaal niks. Morgen is het 7 dagen later. Als ik dan ook nog niks voel ga ik er maar vanuit dat het niet gelukt is. Zou ook wel een wonder zijn de eerste ronde en een keer sexen de dag voor de eisprong. :).
pi_102946557
Katy wonderen gebeuren :Y ik wist niks over eisprong...we hebben gewoon gesekst na dat ik ongesteld was na het stoppen met de pil
en volgens mij was het toen ook meteen raak...dus alles kan! :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:19:56 #53
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102946601
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:15 schreef KatyM het volgende:
Bij mij zou nu ongeveer een innesteling moeten zijn, als het raar zou zijn. Ik voel helemaal niks. Morgen is het 7 dagen later. Als ik dan ook nog niks voel ga ik er maar vanuit dat het niet gelukt is. Zou ook wel een wonder zijn de eerste ronde en een keer sexen de dag voor de eisprong. :).
Innesteling hoef je natuurlijk ook niet te voelen toch?? En gewoon de week voorafgaand aan je eisprong om de dag lekker aan de sex! :9
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102946659
De eisprong is gemiddeld 14 dagen na ongesteld worden of als de onvesteldheid weer voorbij is?
Vorige week maandag was de laatste dag van ongesteld zijn.

(via mobiel posten is rot)
pi_102946695
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:17 schreef bitterend het volgende:
Katy wonderen gebeuren :Y ik wist niks over eisprong...we hebben gewoon gesekst na dat ik ongesteld was na het stoppen met de pil
en volgens mij was het toen ook meteen raak...dus alles kan! :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:19 schreef Susie het volgende:

[..]

Innesteling hoef je natuurlijk ook niet te voelen toch?? En gewoon de week voorafgaand aan je eisprong om de dag lekker aan de sex! :9
Dat zijn toch goede berichten! Dan hou ik nog een beetje hoop. Zou zo leuk zijn en een hoop gedoe schelen :D *O*.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:26:43 #56
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102946722
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:23 schreef ymme het volgende:
De eisprong is gemiddeld 14 dagen na ongesteld worden of als de onvesteldheid weer voorbij is?

Mits je een cyclus van 28 dagen hebt. Naar mijn weten is het 14 dagen voordat je ongesteld wordt namelijk en als je cyclus dus langer duurt, dan is het niet 14 dagen na je ongesteldheid.... aangezien ik toen niet wist hoe lang mijn cyclus iedere keer duurde, deden wij het een week voorafgaand aan de vermoedelijke eisprong om de dag aan sex.
pi_102946889
Ik heb echt geen idee hoe het allemaal werkt! :@ dus het kan zijn dat ik zwanger werd inderdaad 2 weken na de menstruatie...ik heb het online ingevoerd ergens, laatste week van februari was mijn menstruatie en 23 maart positief getest. Volgens die calculator was mijn eisprong 6 maart..
Ik snap al te goed dat je na een paar maanden wachten meer gericht wilt gaan seksen en gaat verdiepen in wanneer je eisprong is enzo :Y
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102947712
cyclus is ene keer 29 dagen andere keer 30.
(en voor mijn eerste zwangerschap was dit steeds elke maand weer 28 dagen).
pi_102947757
Maar we zijn sinds gisteren begonnen met klussen! Dus dan zijn we daar zeker niet te laat mee. Dus even 1 week volhouden om de dag. (vorige keer telkens met poging 1 zwanger geworden (1 miskraam) vandaar dat ik hier niet echt bekend mee ben).
pi_102948146
Het moment van eisprong ligt idd ongeveer 14 dagen na de 1e dag van ongesteldheid, maar ook dit kan veranderen per persoon. Bij mij ligt de eisprong rond dag 11-12-13 (op een cyclus van 26 dagen), dus achteraf is het inderdaad wel 14 dagen voor je weer ongesteld wordt, maar ja daar kun je van te voren moeilijk op rekenen. Maar als je dus cyclus van 29-30 dagen hebt, lijkt het mij logisch dat je eisprong rond dag 15-16 is... Vorige week maandag was 3 okt. dus eisprong dan ongeveer rond 18/19 oktober... dan ben je nu wel aan de vroege kant met klussen, maar ach geniet er gewoon van! :+
pi_102948253
3 okt was de laatste dag van ongesteldheid.
Dus eerste dag was 28 sept.
pi_102948936
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:32 schreef ymme het volgende:
Welke logica volg je nou hier? :?
pi_102949186
Zou het eigenlijk kwaad kunnen als je tijdens het klussen een paar wijntjes zou drinken? (1 avond?)

Ik drink haast nooit hoor, maar net nu we willen beginnen met klussen, heb ik een avondje uit met vriendinnen. (We zijn haast nooit allemaal tegelijk beschikbaar) en dus ''verwachten'' ze dat we een beetje ''los'' gaan ;)

Ik heb het (voor mezelf) over 1 wijntje (+water) per uur ofzo. En dan niet meer dan 4.
Heb echt geen idee of dit schadelijk is.
Mijn vriend zegt dat het heus geen kwaad kan. Heb ook al wel gegoogled maar er komen verschillende resultaten uit.

Als ik eenmaal weet dat ik zwanger ben zou ik dit natuurlijk absoluut niet doen..
Maar ervoor?? Kan dit?
pi_102949233
Strawberry...ik had woensdag een positief test maar de zondag en maandag ervoor heb ik wijntjes, bier en een gerookte makreel gegeten! volgens de vk kon dat geen kwaad!
dus geniet ervan zou ik zeggen :Y
pi_102949299
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:07 schreef bitterend het volgende:
Strawberry...ik had woensdag een positief test maar de zondag en maandag ervoor heb ik wijntjes, bier en een gerookte makreel gegeten! volgens de vk kon dat geen kwaad!
dus geniet ervan zou ik zeggen :Y
Haha :D
Ohh, dat is fijn om te horen! Ik weet namelijk zeker dat als ik niks zou nemen, dat ze het GELIJK door zouden hebben haha.
Wil ze juist zo graag verrassen als het eenmaal zou ver zou zijn.

Ik weet niet zeker of ik je al gefeliciteerd hebt, maar anders; Gefeliciteerd :D
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:11:21 #66
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102949338
Joh Strawberry, ik ben nog helemaal los gegaan op 12 februari en heb 14 februari positief getest. Maar goed, dat is natuurlijk geen aanrader (ik ging er toen helemaal niet vanuit dat het raak kon zijn ivm miskraam daarvoor en dacht dat mijn cyclus op gang moest komen). Mijn beebje groeit hier goed hoor! O+

Voor degene die er berekeningen op los willen laten: ik gebruikte deze: http://www.sensitest.nl/ovulatie-berekenen.php Vond het wel handig. Wanneer je niet weet hoe lang je cyclus duurt, dan wordt het wel lastig natuurlijk, maar je kan natuurlijk diverse opties invoeren ;)

Succes allemaal! :*
pi_102949388
Dankje Susie,
Het gaat bijna lijken alsof iedereen massaal aan de wijn moet hier ;)
pi_102949458
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:56 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Welke logica volg je nou hier? :?
Mijn agenda waarin ik het genoteerd heb.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:16:28 #69
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102949490
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:12 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Dankje Susie,
Het gaat bijna lijken alsof iedereen massaal aan de wijn moet hier ;)
euhmm.. of bier ;)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:17:49 #70
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102949524
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:15 schreef ymme het volgende:

[..]

Mijn agenda waarin ik het genoteerd heb.
Je omschrijft het een beetje vreemd ymme; alsof het logisch is dat je eerste dag op 28 sept was, omdat de laatste dag op 3 okt was. Snap je hem nog? Je hebt een eerste dag en dat is het toch?
pi_102949914
Ik lees net terug en had inderdaad beter niet het woordje 'dus' ervoor kunnen zetten. Dit is verwarrend ja. Het is niet logisch nee. Maar wel het geval dus.

28sept eerste dag ongesteldheid en 3 okt laatste dag. :)
pi_102949988
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:30 schreef ymme het volgende:
Ik lees net terug en had inderdaad beter niet het woordje 'dus' ervoor kunnen zetten. Dit is verwarrend ja. Het is niet logisch nee. Maar wel het geval dus.

28sept eerste dag ongesteldheid en 3 okt laatste dag. :)
Ik snapte het al niet. :D
Maar dan is vandaag dus dag 14 en zou bij een cyclus van 28 dagen vandaag al de eisprong kunnen zijn.
Dus sinds gisteren begonnen is mooi op tijd, maar niet heel vroeg.

Edit: dus als antwoord op je eerder gestelde vraag: ca. 14 dagen na eerste ongesteldheidsdag bij een cyclus van 28 dagen.
pi_102950267
Dan is het idd maar goed dat we gisteren begonnen zijn.
Syclus beetje matig bijgehouden afgelopen maanden, maar komt steeds op zn 29/30/31 dagen uit. Zal het nu eens beter bij gaan houden (als dat nodig is).
pi_102950552
Nou, ik heb weer wat geleerd over cyclussen, eisprong en innesteling.
Vriendlief zei gister dat we de volgende ronde van te voren maar moeten berekenen wanneer de eisprong ongeveer is, dan kunnen we de week daarvoor wat gerichter batsen. Nu hebben we het gedaan wanneer we zin hadden en niet echt rekening gehouden met eisprong ofzo..
Wel heb ik deze ronde volgens mij mn eisprong gevoeld en daarvoor hebben we seks gehad, dus volgens mij hebben we deze ronde wel op het juiste moment gebatst.

We gaan het zien, nu nog 2 dagen tot NOD en geen bruinverlies meer gehad.. Wel een beetje een weeïg gevoel onderin mn buik, ben benieuwd!!
pi_102950595
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:32 schreef ymme het volgende:
Oh ja, dan is het nu inderdaad de periode van springend ei... goed dat je al aan de klus bent ;)
pi_102950758
Klussen is nooit verkeerd :D
Maar ben toch blij dat we niet 'te laat' zijn ermee.
Ellke ronde is er één toch.
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:03:44 #77
70532 loveli
N
pi_102950957
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:23 schreef ymme het volgende:

De eisprong is gemiddeld 14 dagen voor de menstruatie :+ Wanneer er variatie zit in het aantal dagen per een cyclus, dan is de tijd van menstruatie tot eisprong het meest variabel en de tijd tussen eisprong en menstruatie is meestal vast. Die 14 dagen is maar een gemiddelde, bij de een is het 16 en bij de ander 12. Met temperaturen kun je er heel makkelijk achter komen hoe het ongeveer bij jou zit.

Zwanger worden gebeurt in de regel door seks/sex voor de eisprong, omdat in de paar dagen voor de eisprong de omstandigheden voor sperma optimaal zijn. Meestal wordt een eicel bevrucht door sperma dat 'wacht'. 12 uur na de eisprong neemt de kans op bevruchting af, 24 uur erna is het voor de eicel wel zo'n beetje afgelopen.

Las ook het een en ander over alcohol, stelregel van verloskundigen: tijdens de zwangerschap is elke druppel slecht voor de ontwikkeling. Er zijn genoeg succesverhalen van mensen die zich lam dronken en een gezond kind kregen, maar het draagt gewoon niet bij aan de ontwikkeling van de vrucht. Wil je zwanger worden? Laat alcohol dan staan.
crap in = crap out
pi_102951039
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:09 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:

[..]

Haha :D
Ohh, dat is fijn om te horen! Ik weet namelijk zeker dat als ik niks zou nemen, dat ze het GELIJK door zouden hebben haha.
Wil ze juist zo graag verrassen als het eenmaal zou ver zou zijn.

Ik weet niet zeker of ik je al gefeliciteerd hebt, maar anders; Gefeliciteerd :D
Haha moet bijna bevallen joh! nog 7 weken! maar bedankt!
mensen verrassen is zo leuk! iedereen dacht altijd dat ik niet van kids hielde...en ineens zette ik de 11 weken echo op FB neer...dat was zo leuk :D

ik hoop dat je snel naar Z&G mag! O+
pi_102951780
quote:
Haha moet bijna bevallen joh! nog 7 weken! maar bedankt!
mensen verrassen is zo leuk! iedereen dacht altijd dat ik niet van kids hielde...en ineens zette ik de 11 weken echo op FB neer...dat was zo leuk :D

ik hoop dat je snel naar Z&G mag! O+
Oooohw :@ sorry
Oeh dat is ook een leuke manier! :D Lijkt mij ook leuk om te doen, maar aan de andere kant zou ik toch wel graag het gezicht van die persoon willen zien..
Dankje O+
pi_102951932
Was het hele topic kwijt! Pfffiew, found it :)

BE of ander opperhoofd: Designed is zwangerT, dus mag m'n nod uit de OP?
ben van plan nog minstens 8 maanden niet ongesteld te worden ;) Bij voorbaat dank!

Gatver, lees dat er alweer een aantal een nieuwe NOD hebben doorgegeven... Balen meiden!
Ik duim voor jullie allemaal!
pi_102952580
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:03 schreef loveli het volgende:
Zwanger worden gebeurt in de regel door seks/sex voor de eisprong,
[taalpurist] Sexen is geslachtsbepaling bij kuikens, lijkt me stug dat je daar zwanger van wordt. [/taalpurist] :P

Leuk dat je zo af en toe in OUD langskomt, alles goed met jou?
pi_102952843
Maar seks klinkt zo.... jaren '50 ;) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102952949
Ik vind seks best goed klinken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_102953069
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind seks best goed klinken.
Taaltechnisch of inhoudelijk?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102953670
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:10 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Taaltechnisch of inhoudelijk?
Waarom zou je kiezen?

Ik begrijp dat gedoe over seks met ks nooit zo. :@. Het woord batsen, daarentegen, vind ik wel ongelooflijk lelijk.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_102955197
Ik ben even in de war.

Het moment dat je steken in je zij voelt en gepaard gaat met krampen. Betekent dit dat eisprong plaatsvindt? Of nog moet komen? Want bij mij zijn de steken op dag 12 begonnen in een cyclus van 32 dagen.
pi_102956162
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:06 schreef Diesje het volgende:
Ik ben even in de war.

Het moment dat je steken in je zij voelt en gepaard gaat met krampen. Betekent dit dat eisprong plaatsvindt? Of nog moet komen? Want bij mij zijn de steken op dag 12 begonnen in een cyclus van 32 dagen.
We zijn toch geen waarzeggers :D.

Het kan de eisprong zijn. Of misschien heb je teveel gegeten. Of je hebt heel hard gerend of je hebt last van een spastische darm.

Het kan je eisprong zijn, maar dat is vanaf hier nogal lastig te bepalen ;).
pi_102956447
mijn ervaring is nu; als je zwanger wilt worden voel je opeens van alles en denk je ook bij alles... zal het dit zijn, zal het dat zijn?
pi_102956584
Ik voel m'n eisprong nooit (of herken het niet door spastische darmen :P ), dus ik heb geen flauw idee Women. Maar bij een cyclus van 32 dagen is een eisprong op dag 12 niet heel gebruikelijk (maar uiteraard niet onmogelijk).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102956753
Ik dacht mijn eisprong altijd te voelen.
Temperaturen en ovutestjes leerden me dat de eisprong toch echt een dag of twee later kwam. :Y
pi_102957000
ik voelde mn eisprong ook nooit maar vorige maand dacht ik hem wel te voelen. Maar ik denk voor mezelf dat dat ook echt te maken heeft met het feit dat ik er nu zo bewust mee bezig ben.
pi_102958312
Vandaag een bijna blanco ovu test. Je moet echt heel goed kijken wil je het streepje zien. Ik denk dat ik mn ei gemist heb deze ronde, of toch vrijdag de net een tint lichtere streep. Nouja, het wachten is hier nu begonnen vermoed ik.
Mocht het nodig zijn, volgende maand ook maar temperaturen.

Ik heb mijn eisprong nog nooit gevoeld, helaas.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  Vis een optie? dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:55:43 #93
70532 loveli
N
pi_102959853
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:56 schreef Kolonia het volgende:

[..]

[taalpurist] Sexen is geslachtsbepaling bij kuikens, lijkt me stug dat je daar zwanger van wordt. [/taalpurist] :P

Leuk dat je zo af en toe in OUD langskomt, alles goed met jou?
Gaat goed hoor, hoor alleen eigenlijk niet hier thuis ;) Sinds coco's streepjes staat deze in MyAt en dan ga je toch kijken. En sex klinkt toch een stuk beter dan batsen :Y
crap in = crap out
pi_102968469
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef loveli het volgende:
En sex klinkt toch een stuk beter dan batsen :Y
Ja, batsen klinkt echt :{w :D .
Voordeel van IVF: dat hoeft niet meer. :Y)
pi_102986105
Hoe gaat het met de dames van de naderende NOD?

Ik heb me aardig rot gevoeld de afgelopen dagen. Ik had natuurlijk de hoop dat het raak was, aangezien ik vanalles dacht te voelen. Dus de menstruatie viel me erg tegen! -O-
Helemaal nu een collega zwanger blijkt te zijn, dat was wel even een zure appel..

Maar nu zie ik het alweer wat positiever in. Vriend en ik zijn het erover eens dat we er deze maand weer tegenaan gaan! :)

Ben nu net van mijn ongesteldheid af, lekker kort maar 3 dagen! Deze week nog even genieten van wat wijntjes en lekkere kazen haha :P

dames veel succes met het wachten. Ik hoop op streepjes!! :*
pi_102987242
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 01:25 schreef Kwisted het volgende:
Hoe gaat het met de dames van de naderende NOD?

Ik heb me aardig rot gevoeld de afgelopen dagen. Ik had natuurlijk de hoop dat het raak was, aangezien ik vanalles dacht te voelen. Dus de menstruatie viel me erg tegen! -O-
Helemaal nu een collega zwanger blijkt te zijn, dat was wel even een zure appel..

Maar nu zie ik het alweer wat positiever in. Vriend en ik zijn het erover eens dat we er deze maand weer tegenaan gaan! :)

Ben nu net van mijn ongesteldheid af, lekker kort maar 3 dagen! Deze week nog even genieten van wat wijntjes en lekkere kazen haha :P

dames veel succes met het wachten. Ik hoop op streepjes!! :*
Ik ken het gevoel. :* Afgelopen maand heb ik me iets te veel laten meeslepen door allerlei supposed kwaaltjes en een wat langere cyclus. De dag dat ik wilde gaan testen, werd ik toch ongesteld. Man man, wat een teleurstelling. Maar bovenal vond ik het ontzettend stom van mezelf... :+ .

Deze maand laat ik dat niet gebeuren dus. Ik voel me gewoon normaal, geen kwaaltjes deze keer. Ik denk niet dat het raak is. Gelukkig is het heel druk op m'n werk, dus genoeg afleiding :P .
pi_102987990
Ik voel me altijd zo awesome de week ná mijn menstruatie :7 Platte buik, geen humeurfluctuaties :+ Ik wou dat ik me altijd zo kon voelen :D

Maar volgende week is het weer eisprongtijd en dan kan de labiele emo modus weer aan. Je moet er wel wat voor over hebben om zwanger te worden :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102989108
Hee hoo,here we go! Op naar ronde vier.
Hoop dat nu mijn cyclus normaal gaat doen en niet weer 6 weken (vriendin is eergister bevallen,mijn geduld raakt op,ik wil oooohooook!)
pi_102994245
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 08:48 schreef _aurum_ het volgende:
Ik voel me altijd zo awesome de week ná mijn menstruatie :7 Platte buik, geen humeurfluctuaties :+ Ik wou dat ik me altijd zo kon voelen :D

Maar volgende week is het weer eisprongtijd en dan kan de labiele emo modus weer aan. Je moet er wel wat voor over hebben om zwanger te worden :')
Eens!! En als je dan zwanger bent, komen die humeurfluctuaties weer, maar ohh... wat zal ik er dan blij mee zijn!

Ik merk nu dat ik toch wat nerveus begin te worden. Ik probeerde nuchter te blijven, maar betrap mezelf er nu wel op dat ik me steeds afvraag of ik al iets voel... Niet dus :N
pi_102994991
Ik vraag me af waaraan ik het straks eventueel aan zou kunnen voelen.

Heb altijd al pijnlijke borsten een week voor mijn ongesteldheid, hoofdpijn en stemmingswisselingen een paar dagen van te voren (a la Cruella de Vil :+ ), en buikpijn meestal ook haha!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')