Zwanger?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef Diesje het volgende:
Ik heb voor de Derde keer een ovutest gebruikt. Afgelopen vrijdag en zaterdag en vandaag weer. Nu al drie keer positief... Ik snap m nie meer.
Daar zat ik ook al aan te denken idd.quote:
Misschien een hele domme vraag, maar je bedoelt dat je teststreep ook net zo donker is of donkerder dan de controlestreep? Want dat hij een licht streepje geeft is normaalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef Diesje het volgende:
Ik heb voor de Derde keer een ovutest gebruikt. Afgelopen vrijdag en zaterdag en vandaag weer. Nu al drie keer positief... Ik snap m nie meer.
26 september was eerste dag en laatste cyclus duurde 32 dagen. Mijn NOD is nu op 28 oktober. het kan toch nie zo snel een zwangerschap zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:08 schreef ymme het volgende:
Wanneer was de eerste dag van je ongesteldheid en hoelang is je cyclus?
Het is te hopen! Om die 4 dagen te compenseren heb ik hem de afgelopen weken alle hoeken van de slaapkamer laten zienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:32 schreef Sopho het volgende:
Mangostine, goed benut die klusweek, zo goed dat je vriend nu vier dagen kan bijkomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja, je hebt wel 2 streepjes nodig hoor.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:32 schreef flugeltje het volgende:
Van harte Freubelot, als er eentje staat is het raak
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:19 schreef Freubelot het volgende:
Goedemorgen dames![]()
Gisteren kwam mijn vriend thuis met een zwangerschapstest en ja, toen kon ik me vanmorgen niet meer beheersen en heb getest....
En volgens mij staat er echt een licht tweede streepje?Heel spannend..
Woehoeee! Twee streepjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh! Dat had ik ook! Minus de gevoelige borsten dan (heb ik nog steeds niet). Maar wel krampjes en het gevoel dat je ongesteld bent geworden/aan het worden bent. Oehhh, spannendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:20 schreef jaantje_ het volgende:
Freubelot, spannend joh! Ben benieuwd of je nog zo lang kan wachten met testen.
LOL !Ik zie 'm hoor
. Nog heel licht, maar aanwezig. Gewoon morgen nog eens proberen!
Ik heb sinds gister wat krampjes en nu ook gevoelige borsten. Ik verwachtte wel wat bloed te zien gister of vanochtend, maar tot nu toe nog niets. Vanmiddag even een test halen denk ik.
Gevoelige borsten is bij mij ook een maandelijks terugkerend verschijnsel, hoort bij het complete pakket zeg maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! Dat had ik ook! Minus de gevoelige borsten dan (heb ik nog steeds niet). Maar wel krampjes en het gevoel dat je ongesteld bent geworden/aan het worden bent. Oehhh, spannend![]()
Ik duim hard voor je!
Haha, sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:58 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
Gevoelige borsten is bij mij ook een maandelijks terugkerend verschijnsel, hoort bij het complete pakket zeg maar. Ik baal een beetje dat ik nu niet weg kan... Je maakt me zenuwachtig
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |