abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2011 @ 13:36:07 #101
309370 Nanadu
pi_102995400
Afwachten is echt vreselijk! Ik zit nu op dag 29, afgaande op mijn vorige cyclus zou vandaag mijn NOD zijn, maar mijn eerste cyclus was weer 36 dagen. Ik voel wel van alles in mijn buik, maar of dat nou is vanwege komende menstruatie of toch iets anders :? Ik ga er wel vanuit dat ik vandaag of morgen ongesteld wordt, maar er blijft toch een klein stemmetje in mijn hoofd wat zegt dat er nog een klein kansje is.
pi_102996455
Toch een beetje spannend dus Nanadu!

Hier zojuist een ovulatietest gedaan. En de streep is iets lichter dan de controle streep.
Dat zou dus betekenen dat of de eisprong net geweest is of vandaag/morgen komen gaat toch?
pi_102997668
Volgens mij klopt dat ymme. Als je morgen weer een test doet en het lijntje is weer lichter, weet je dat je ei geweest is. En andersom natuurlijk.

Nanadu, spannend! Zolang er geen bloed is...
pi_102997782
We hebben gisteren nog geklust :D En doen dit morgen ook gewoon weer voor alle zekerheid.
En zal morgenvroeg nog een ovi testje doen. Is die lichter dan is de sprong geweest en is hij 't zelfde of donkerde komt er dus nog een eisprong aan binnen 48 uur.

Maar goed dat we maandag/dinsdag geklust hebben. Ik was eigenlijk niet van plan er zo mee bezig te zijn. Maar toch ben ik dit wel ;)
pi_102998175
Ymme, ik keek nog even in de OP. Ik denk dat je ei nog moet komen. Anders is ie wel heul vroeg! Gewoon lekker door seksen dus!
pi_102998773
Mijn eerste dag van ongesteldheid was 28 sept. Maar mijn cyclus meestal tussen de 29/31 dagen. Dus ik denk ook dat mij ei op knappen staat en dat hij dan dus idd binnen 48 gaat springen. Omdat de ovi test dus al bijna net zn donkere teststreep als controle streep heeft.
pi_103000178
Ik heb voor de Derde keer een ovutest gebruikt. Afgelopen vrijdag en zaterdag en vandaag weer. Nu al drie keer positief... Ik snap m nie meer.
pi_103000667
Wanneer was de eerste dag van je ongesteldheid en hoelang is je cyclus?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:17:56 #109
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_103001072
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef Diesje het volgende:
Ik heb voor de Derde keer een ovutest gebruikt. Afgelopen vrijdag en zaterdag en vandaag weer. Nu al drie keer positief... Ik snap m nie meer.
Zwanger?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_103001378
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:17 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

Zwanger?
Daar zat ik ook al aan te denken idd.
Dat had ik met mijn de zwangerschap van mijn zoon ook. Dacht laat ik eens aan de ovulatietesten gaan. En wat bleek wel heel vaak een eisprong. Was ik al zwanger! (toen nog helemaal geen idee van cyclus, eisprong hoe wat en wanneer).
pi_103002138
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef Diesje het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar je bedoelt dat je teststreep ook net zo donker is of donkerder dan de controlestreep? Want dat hij een licht streepje geeft is normaal :)

Ik had zelf vandaag ook weer een heule negatieve ovu test. Ik stop met testen voor deze ronde. Die van vrijdag kwam het meest in de buurt, ik vermoed dus dat daar ergens mij eisprong heeft gezeten. Vrijdag en zaterdag geklust (is niet optimaal, ik weet het ;) ) dus nu gaan we maar weer duimen. Stomme wachtweken :P
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_103002307
Ik heb al twee dagen zo'n weeiig gevoel in m'n buik. Vreselijk. Alsof ik net niet misselijk ben.

Ymme, wanneer ga je testen? *O*

[ Bericht 41% gewijzigd door KatyM op 12-10-2011 16:54:16 ]
pi_103003106
UUh laat ik eerst maar eens afwachten wat de ovulatietest morgen zegt en nog een dikke 14 dagen later. :D
pi_103003169
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:08 schreef ymme het volgende:
Wanneer was de eerste dag van je ongesteldheid en hoelang is je cyclus?
26 september was eerste dag en laatste cyclus duurde 32 dagen. Mijn NOD is nu op 28 oktober. het kan toch nie zo snel een zwangerschap zijn?

Ik heb mijn zusje Gevraagd om een zwangerschapstest voor de zekerheid te halen. Spannendddd
pi_103008390
Dat zou idd wel heel snel zijn.
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2011 @ 20:05:46 #116
309370 Nanadu
pi_103010558
Diesje is je cyclus al regelmatig? Het zou kunnen, je zit nu 16 dagen na je eerste dag van je laatste menstruatie.

Ymme ben benieuwd of het klussen nog ergens goed voor is geweest :P

Voor mij is het inderdaad nog even spannend, nog geen bloed en mijn buik is weer rustig. Ik heb wel met mijn man afgesproken om tot volgende week woensdag te wachten met testen, omdat de vorige cyclus 36 dagen was. Ben benieuwd of ik mij kan inhouden, maar misschien krijg ik daarvoor al antwoord. De griepprik stel ik nog een week uit tot ik meer duidelijkheid heb.
pi_103012329
En dan wordt het weer spannend in ons topic!
Diesje, Nanadu en Ymme, goed sexen dames en wie weet? Hier ook in de klusweek en dan weer wachten.

Batsen is helemaal uit las ik, dus we seksen vanaf nu dus? Geen probleem, beide trucjes zijn me bekend.

Ik heb na de dikke streep op de ovutest niet meer verder getest. Nieuwsgierigheid was bevredigd zeg maar.

Naderende Nod dames, ik duim voor jullie!
pi_103015506
Zo, mijn klusweek zit erop, vriend is 4 dagen weg, afwachten maar... :{
Mijn NOD is 24 oktober, uitgaande van een cyclus van 33 dagen (ik ga er maar vanuit dat vorige een uitzondering was!). Hoeft niet in de OP overigens.

Allemaal succes deze ronde!
pi_103019891
Mijn NOD is de 21e, dus ik ben benieuwd. Hoeft ook niet in de OP hoor, maar wel spannend :). Voel nog steeds niks vreemd, vandaag 7 dagen na de eisprong, dus ik verwacht er niet teveel van.
pi_103027668
Mangostine, goed benut die klusweek, zo goed dat je vriend nu vier dagen kan bijkomen? Wordt vanaf volgende week wel spannend met alle meiden die wel of niet twee streepjes hebben.

Ook voor jou KatyM duim duim duim!
pi_103031941
Spannend hier!

Vandaag is mn NOD, nog niets te melden. Ik word een beetje gek van mezelf. Steeds naar de wc om te checken.. Was vandaag maar alvast voorbij...
pi_103034332
Spannend Freubelot, ik ben hard aan het duimen voor je!
pi_103034611
Freubelot! Ook een duime duim duim voor jou natuurlijk! Niet te vaak checken op het toilet, anders denken mensen nog dat je een blaasontsteking hebt!
pi_103034805
Spannendddd Freubelot! :)
pi_103038196
Spannend alle dames die rond de NOD zijn! Ik duim voor jullie!
pi_103040319
Oeh Freubelot,pis even over een test heen!
pi_103046237
Hallo Dames :W
Ik ben er weer. Was even een paar dagen vakantie aan het vieren in Spanje.
(Helaas) werd ik ongesteld zaterdag op de dag van vertrek, dus kon ik met spullen pakken er nog rekening meehouden.
Maar goed kan nu echt van start. Vaste nod heb ik nog niet want heb geen idee hoelang mijn cyclus duurt.
Ik las vanalles over ovulatietesten, altijd handig om te weten voor later als ik wat meer inzicht wil krijgen in mijn eisprong, maar nu eerst maar eens op goed geluk ;) .
Ik las dat het bij freubelot erg spannend is, ik ga vast in de duimmodus ^O^ .
pi_103047689
Spannend Freubelot! Ik duim voor je mee!

Hallo Sethiwe :W Balen dat je toch ongesteld bent geworden. Met frisse moed op naar de volgende ronde dan maar he!

Ik zit volgens FF vandaag op 5 DPO (cyclus dag 27, normaal zo rond de 29 dagen). Gisteren was ik echter niet lekker, wat verhoging, dus ik hoop dat het toch nog kan lukken. Vandaag voel ik me weer goed gelukkig. Ik weet het niet deze ronde, maar hoop er natuurlijk het beste van!!
pi_103048156
Labello, voor jou ook spannend!

Sethiwe veel succes komende ronde.. Wel een leuke vakantie gehad?

Meiden, lief dat jullie zo meeleven! Nog steeds geen nieuws. Als ik van het weekend nog niet ongesteld ben geworden, doe ik denk ik maar een test. (als ik het zolang kan volhouden :@ )
pi_103048758
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 08:32 schreef Sopho het volgende:
Mangostine, goed benut die klusweek, zo goed dat je vriend nu vier dagen kan bijkomen?
Het is te hopen! Om die 4 dagen te compenseren heb ik hem de afgelopen weken alle hoeken van de slaapkamer laten zien :P
pi_103066820
Labello spannend. Duimen draaien hier.

Freubel ook al pupo. :) Mn duimen draaien ook voor jouw!

Hier vanochtend een ovu test gedaan weer. En beide strepen zelfde kleur. Nou dat is duidelijk toch. Gisteren nog geklust dus dat zit dan goed toch? (dacht dat de testen van dinsdag en donderdag al duidelijk maar vandaag toch weer twijfels omdat het weer een positieve test is).
Zaterdag voor alle zekerheid nog maar een keertje klussen. (och wat vinden we dat erg).

Maar een piek is toch meestal maar 48 uur? Vind het wel erg maf dat de test dinsdag bijna positief was (test streep iets lichter dan controle streep) donderdag weer test streep heel iets lichter maar echt minimaal en vandaag beide strepen t zelfde.
pi_103069082
Goedemorgen dames :W

Gisteren kwam mijn vriend thuis met een zwangerschapstest en ja, toen kon ik me vanmorgen niet meer beheersen en heb getest....
En volgens mij staat er echt een licht tweede streepje? :@ Heel spannend..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103069122
Freubelot, spannend joh! Ben benieuwd of je nog zo lang kan wachten met testen ;) .
LOL ! :D Ik zie 'm hoor :Y . Nog heel licht, maar aanwezig. Gewoon morgen nog eens proberen!

Ik heb sinds gister wat krampjes en nu ook gevoelige borsten. Ik verwachtte wel wat bloed te zien gister of vanochtend, maar tot nu toe nog niets. Vanmiddag even een test halen denk ik O-) .
pi_103069130
JA ik zie hem! (en heb mijn bril niet). :D
pi_103069142
Gaat het hier een streepjes regen worden??
Nou...nou....
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:23:44 #136
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103069197
Hij is zichtbaar hoor Freubelot! Gefeliciteerd!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:31:06 #137
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103069378
Streep = Streep! Gefeliciteerd Freubelot!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:32:11 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103069417
Van harte Freubelot, als er eentje staat is het raak :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:38:40 #139
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103069572
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:32 schreef flugeltje het volgende:
Van harte Freubelot, als er eentje staat is het raak :Y
nou ja, je hebt wel 2 streepjes nodig hoor..... :P
pi_103069773
Omg freubelot :o dat is zeker een 2e streepje hoor, gefeliciteerd! *O*
pi_103071924
Ja, das echt wel een streepje Freubelot!

Jaantje, doe eens snel eroverheen plassen dan!
pi_103072011
Jaaaa freubelot!
pi_103073081
Jemig, door de commotie twee keer het verkeerde wachtwoord ingevoerd.

*O* *O* Freubelot *O* *O* ik zie ook een licht streepje!

Morgen weer testen hoor, kijken of de streep beter zichtbaar wordt.
pi_103073115
En Jaantje, hopelijk ook deze week nog *O* *O* voor jou!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:35:47 #145
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103073206
Zelfs op mijn mobiel is het streepje te zien hoor! Gefeliciteerd Freubelot! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_103073691
Ja shit, mijn lief heeft mijn sleutelbos ook meegenomen vanochtend, dus ik kan nu het huis niet uit -O- . Nog even geduld dames :P .
pi_103073764
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:19 schreef Freubelot het volgende:
Goedemorgen dames :W

Gisteren kwam mijn vriend thuis met een zwangerschapstest en ja, toen kon ik me vanmorgen niet meer beheersen en heb getest....
En volgens mij staat er echt een licht tweede streepje? :@ Heel spannend..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woehoeee! Twee streepjes O+
pi_103073797
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:20 schreef jaantje_ het volgende:
Freubelot, spannend joh! Ben benieuwd of je nog zo lang kan wachten met testen ;) .
LOL ! :D Ik zie 'm hoor :Y . Nog heel licht, maar aanwezig. Gewoon morgen nog eens proberen!

Ik heb sinds gister wat krampjes en nu ook gevoelige borsten. Ik verwachtte wel wat bloed te zien gister of vanochtend, maar tot nu toe nog niets. Vanmiddag even een test halen denk ik O-) .
Oh! Dat had ik ook! Minus de gevoelige borsten dan (heb ik nog steeds niet). Maar wel krampjes en het gevoel dat je ongesteld bent geworden/aan het worden bent. Oehhh, spannend :D
Ik duim hard voor je!
pi_103074006
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh! Dat had ik ook! Minus de gevoelige borsten dan (heb ik nog steeds niet). Maar wel krampjes en het gevoel dat je ongesteld bent geworden/aan het worden bent. Oehhh, spannend :D
Ik duim hard voor je!
Gevoelige borsten is bij mij ook een maandelijks terugkerend verschijnsel, hoort bij het complete pakket zeg maar ;) . Ik baal een beetje dat ik nu niet weg kan... Je maakt me zenuwachtig :+ .
pi_103074198
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:58 schreef jaantje_ het volgende:

[..]

Gevoelige borsten is bij mij ook een maandelijks terugkerend verschijnsel, hoort bij het complete pakket zeg maar ;) . Ik baal een beetje dat ik nu niet weg kan... Je maakt me zenuwachtig :+ .
Haha, sorry :*

Maar het is wel gewoon waar :D Ik had alle klachten (gevoelige borsten heb ik normaal ook niet namelijk) die ik heb als ik ongesteld moet worden. Maar werd het steeds maar niet. :P Spannend, spannend :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')