abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103143354
Nou, na nog 2 positieve testen begin ik echt te geloven dat ik zwanger ben.

Mod, ik mag dus uit de OP

Ik schuif door naar Z&G en zie jullie daar hopelijk snel!! :W

:*
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2011 @ 14:08:37 #212
309370 Nanadu
pi_103146233
Wat balen Labello :'( :(

Freubelot fijn is dat als je weer bevestiging krijgt dat je zwanger bent, was het streepje nu duidelijker.

Ymme en Sopho succes met het wachten, vreselijke periode vind ik.

Sopho het is inderdaad moeilijk om te wachten, maar echt geen tijd om eerder te testen en ik wil wel in de ochtend testen en mijn man erbij. Het is misschien ook wel deels psychisch, omdat ik de eerste keer een cyclus van 36 dagen had en daar nog een beetje bang voor ben (zit nu op dag 33). Voel aan de ene kant soms klein beetje kramp of ik ongesteld ga worden, maar dat is steeds maar even :? . Ik moet wel zeggen dat ik er af en toe gek van wordt, iedere keer naar de w.c om te kijken of er al bloed is.
pi_103148522
Fijn die duidelijkheid jaantje en Freubelot! Nogmaals gefeliciteerd en een fijne zwangerschap!

Wachtende dames, succes..!

Labelloo echt? Wanneer is je nod meid? Je hebt ook al echt bloedverlies?

Sethiwe, wat attent! Ik weet niet waarom, maar heb niet echt hoop. Voel niks, wel koppijn en een pesthumeur vandaag. Dat betekent normaliter niet veel goeds...Maar we wachten af komende dagen.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_103167743
Wij zijn ook weer begonnen,al moeten we nu wel wat creativer worden (jongste slaapt wegens kwakkelende gezondheid nu tijdelijk bij ons op de kamer en om nu haar toeschouwer te laten zijn van the making of haar brusje? Nah)
pi_103169306
De tekst was helaas verdwenen, nieuwe verkorte poging:
Balen Labelloo :*
Clauwheee ik hoop dat komende dagen wel 2 streepjes gaan brengen voor je :*
Milka beterschap voor je jongste en succes met creatief zijn ;)
pi_103169864
Clauwheee, ja inderdaad weer bloed nu. Zat op dag 8 na mijn eisprong vandaag. Weer een korte LF dus, zo'n 7 dagen. Het is elke ronde ongeveer hetzelfde; op dag 5/6 na mijn eisprong heb ik iets bruinverlies, en zo'n 2 dagen later begint mijn menstruatie.

Ik vind het echt steeds lastiger om om te gaan met deze teleurstellingen. :( Bah! Ik ga eerst maar eend lekker slapen!

En Clauwheee, ik hoop echt dat jij over enkele dagen mooie streepjes hebt!! :* En uiteraard duim ik ook voor alle andere dames!!
pi_103170608
balen Labelloo!! :* Teleurstellingen zijn nooit leuk maar steeds elke maand dezelfde helemaal niet :( Kan me voorstellen hoe lastig dat is.
pi_103177753
Labelloo, wat balen. Steeds zo'n korte luteale fase is ook niks, dan heeft het vruchtje zo weinig kans... ;( .

Clauwhee, hopelijk is jouw voorgevoel op niets gebaseerd. *duim-duim-duim*

Iedereen in de wachtweken, veel sterkte!
pi_103180112
Labello :*

Ik vind het zo raar. Ben echt al een aantal dagen licht misselijk en maagzuur :D
Maar ik zei gisteravond tegen manlief, natuurlijk nu we bezig zijn met het proberen zijn een 2de wondertje te krijgen gaat mijn lichaam zo gek doen. Misschien is het wel niet zo en denk ik het alleen maar dat het er is.
pi_103180184
Snotvoldorrie, Labelloo. Dat is niet leuk! En dan ook nog elke maand hetzelfde liedje. :(

Clauwhee en Nanadu, nog niks te zien bij jullie? Misschien is het Ymme wel? Ik duim voor jullie allemaal! ^O^
pi_103180214
Ik ben benieuwd of en wanneer ik ongesteld word... op zijn vroegst de 19e, en qua gemiddelde cyclus de 23e. Op dit moment heb ik nog geen klachten of voortekenen van een naderende menstruatie...
Als het even meezit, vrijdag alvast wat testjes inslaan. En dan probeer ik te wachten tot de 24e O-)
pi_103180283
Ymme heeft afgelopen week ergens pas een eisprong gehad. Dus om nu al 'tekenen' van een zwangerschap te hebben is wel érg vroeg. Gek lichaam!

Spannend Mangostine!
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:17:40 #223
58560 Oksel
Gezellig.
pi_103184472
Ah, ongesteld. Dat is goed.
pi_103185726
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 07:23 schreef jaantje_ het volgende:
Labelloo, wat balen. Steeds zo'n korte luteale fase is ook niks, dan heeft het vruchtje zo weinig kans... ;( .
Ja dat denk ik ook steeds! Ik denk dat ik toch maar weer eens naar de HA stap hiermee. Dat zit me toch niet lekker, die korte LF.

Pff en ik wil ZOOOOOOO graag...! :{
pi_103189249
Dat is inderdaad wel heel kort Labelloo. Ik hoop dat de HA je nu serieus neemt en er iets mee gaat doen.

Spannend Clauwheee, ik duim gewoon door voor je!

Mangostino, succes met wachten!!

Vandaag heel licht bruinverlies. Zo begint het meestal. Ik verwacht er niks meer van deze ronde..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_103189525
Maar jouw NOD is toch pas volgende week? Rustig afwachten dan maar, maar kan nog spannend worden toch?...
pi_103189707
Hier hetzelfde. Ook wat bruin al. Mijn luteale fase is ook kort. Dacht gelijk ook al dat dit mijn probleem is, waardoor het vruchtje te weinig kans heeft en het in juni daarom misschien ook is misgegaan. Vooralsnog ga ik er dus vanuit dat wij doorgaan naar ronde 8...
pi_103193543
Ondanks tegenvallende signalen hoop ik dat iedereen de moed erin houdt, wij mogen óók meiden!
*strooit met klavertjes-vier* *O*
pi_103195461

Er passen nog veel meer mensen in Z&G :Y.
pi_103195559
Dr kan méér bij!

En hopelijk gaat dat ook spoedig voor jullie allen (en ik) gebeuren!
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2011 @ 18:39:57 #231
309370 Nanadu
pi_103200585
Wat balen zeg Clauwhee, Labello en Mangostine dat het niet gelukt lijkt te zijn. Snap goed dat je er moedeloos van wordt en helemaal als je zo'n korte LF lijkt te hebben. Ik blijf duimen voor jullie en alle anderen natuurlijk.

Hier nog steeds geen bloed. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Ik hoop natuurlijk dat het betekent dat het raak is, maar heb nog niet echt symptomen. We wachten geduldig af O-)
pi_103201174
Kom op dames! het lijkt me zeer vervelend als het niet gelijk lukt, maar houdt hoop! Tjakkaaaaa. Ratelband modus uit.

Nanadu, geen bloed is goed! Nog 2 dagen en dan weten we het!

Ik sluit me aan bij de klavertjes vier strooi ronde. Vangen dames!
pi_103203028
*O* *O*
Allemaal streepjes :) gefeliciteerd!

Kom maar snel naar Z&G allemaal, ik bungel nu al een paar weekjes onderaan de lijst, en er komen tot nu toe alleen voorkruipers }:| :+
pi_103203329
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:41 schreef covie het volgende:
*O* *O*
Allemaal streepjes :) gefeliciteerd!

Kom maar snel naar Z&G allemaal, ik bungel nu al een paar weekjes onderaan de lijst, en er komen tot nu toe alleen voorkruipers }:| :+
Ik wacht nog even hoor, voor ik in de lijst durf. Na de eerste echo misschien ;) .
pi_103207078
Gefeliciteerd met alle streepjes!!

En als het nog niet is gelukt, ik sluit me bij sopho aan, er komt, over het algemeen, een tijd dat het wel goed komt.

Ik lees wel mee, maar moet me echt nog verdiepen in de meiden hier, en het ontbreekt me een beetje aan tijd.
Daarnaast ben ik er nog helemaal niet zo mee bezig. Klinkt een beetje lullig misschien maar we hebben nog een wintersport tegoed (wordt betaald door schoonpapa) en man zou het van de ene kant wel zonde vinden als ik dan niet kan wintersporten. Ook omdat zijn vader alles betaald.

Verder ben ik vooral heel benieuwd hoe mijn cyclus zal verlopen, dus das nog wel even spannend. En ik ben toch maar aan het foliumzuur. Voor het geval dat, want mocht ik met ons toch wel iets ingekakte sexleven toch zwanger raken is het natuurlijk enorm welkom.
pi_103211677
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 18:39 schreef Nanadu het volgende:
Wat balen zeg Clauwhee, Labello en Mangostine dat het niet gelukt lijkt te zijn.
Hoooow rustig aan, ik sta nog in de wachtstand hoor :D
pi_103217502
Is ook zo hoor, komt vast goed. Eigenlijk is 8 maanden nog helemaal niet zo lang. Tis alleen die positieve test die ik al een keer gehad heb... En hopen dat dat snel een keertje weer zo is.

Hier niks meer dus jompel anders nog maar ff door.. krijg ik toch altijd weer hoop hè.
pi_103224171
En hoop moet je blijven houden!

Hier alweer misselijk. Het is eigenlijk bijna constant. En ik slaap ineens ook heel vast (wat ik vanaf de geboorte van mijn zoon 20 maanden geleden al niet meer gedaan heb). Maar is het niet een heel klein beetje vroeg voor symtonen al. ?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:43:38 #239
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_103225243
Een heel klein beetje wel...
Je nod duurt nog 2 weken toch
pi_103225366
In de OP staat 2 nov.
Maar de eisprong is vorige week geweest. Dus minder dan 2 weken nog.
Een goede 1,5 week nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')