abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103117224
sterkte papilion en hopen dat je hier weel snel actief bent!

ik weet eigenlijk niet zo of ik de zwangere dames al gefeliciteerd heb, maar bij deze !!!! *O*

Hier begint de klusweek, dus dat word sowieso een leuk vooruitzicht :D
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:16:28 #202
309370 Nanadu
pi_103120944
Sterkte papilion!

Ik heb toch besloten om woensdag te testen. Vandaag geen tijd meer gehad om test te halen en maandag en dinsdag moet ik al vroeg de deur uit voor mijn werk. Ik wil wel graag samen met mijn man testen. Het is dus nog even afwachten, of niet als ik voor die tijd al ongesteld wordt.

Succes Women86 met het klussen!
pi_103129384
Freubelot en Jaantje gefeliciteerd!!! *O*

Shivo, wat vervelend om je bericht zo onder zo'n vrolijk bericht te typen. Maar heel veel sterkte! :*
pi_103129475
De dame is nog steeds niet ongesteld..
pi_103131955
hebben jullie al getest oksel?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103133036
Jaantje en Freubelot, wat ontzettend fijn voor jullie! Gefeliciteerd dames! Freubelot had jij nog een test gedaan, was deze nu al duidelijker? Geniet ervan!

Voor de dames bij wie het nog niet gelukt is, heel veel sterkte! :*

Ik verheug me alweer op onze klusweek, de zwangere dames motiveren me om flink van bil te gaan haha!
pi_103140219
Heel veel sterkte Papilion en ik hoop je snel in Z&G in te zien als je alles weer op een rijte hebt.

Oksel, ga eens piesen over een staafje. Ik kon even niet terugvinden wanneer je NOD is / was.

Nanadu, pas woensdag! Wat doe je jezelf en ons aan ;)

Women86, veel lol de komende dagen met je man ~O> Geef hem van jetje!

Hier de klusweek goed benut. Het wachten is weer begonnen. Nog 10 dagen en dan hopelijk geen })

[ Bericht 1% gewijzigd door Sopho op 16-10-2011 08:55:28 (gekke smiley gebruikt) ]
pi_103140989
Nou hier is het wachten begonnen! Vanochtend was de ovu test negatief. Dus nu maar 14 dagen afwachten of de zaadjes het gezellig hebben binnen. :)
pi_103143172
Succes klussende dames, gaan jullie zorgen voor nog meer streepjes?

Wachtende dames succes met wachten, hopelijk dat jullie de streepjesregen uitbreiden.

Clauwheee hoe is het bij jou? Ik zie dat je Nod er aan het aankomen is.
pi_103143249
:'( Ik schuif weer een ronde op denk ik... :'(
pi_103143354
Nou, na nog 2 positieve testen begin ik echt te geloven dat ik zwanger ben.

Mod, ik mag dus uit de OP

Ik schuif door naar Z&G en zie jullie daar hopelijk snel!! :W

:*
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2011 @ 14:08:37 #212
309370 Nanadu
pi_103146233
Wat balen Labello :'( :(

Freubelot fijn is dat als je weer bevestiging krijgt dat je zwanger bent, was het streepje nu duidelijker.

Ymme en Sopho succes met het wachten, vreselijke periode vind ik.

Sopho het is inderdaad moeilijk om te wachten, maar echt geen tijd om eerder te testen en ik wil wel in de ochtend testen en mijn man erbij. Het is misschien ook wel deels psychisch, omdat ik de eerste keer een cyclus van 36 dagen had en daar nog een beetje bang voor ben (zit nu op dag 33). Voel aan de ene kant soms klein beetje kramp of ik ongesteld ga worden, maar dat is steeds maar even :? . Ik moet wel zeggen dat ik er af en toe gek van wordt, iedere keer naar de w.c om te kijken of er al bloed is.
pi_103148522
Fijn die duidelijkheid jaantje en Freubelot! Nogmaals gefeliciteerd en een fijne zwangerschap!

Wachtende dames, succes..!

Labelloo echt? Wanneer is je nod meid? Je hebt ook al echt bloedverlies?

Sethiwe, wat attent! Ik weet niet waarom, maar heb niet echt hoop. Voel niks, wel koppijn en een pesthumeur vandaag. Dat betekent normaliter niet veel goeds...Maar we wachten af komende dagen.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_103167743
Wij zijn ook weer begonnen,al moeten we nu wel wat creativer worden (jongste slaapt wegens kwakkelende gezondheid nu tijdelijk bij ons op de kamer en om nu haar toeschouwer te laten zijn van the making of haar brusje? Nah)
pi_103169306
De tekst was helaas verdwenen, nieuwe verkorte poging:
Balen Labelloo :*
Clauwheee ik hoop dat komende dagen wel 2 streepjes gaan brengen voor je :*
Milka beterschap voor je jongste en succes met creatief zijn ;)
pi_103169864
Clauwheee, ja inderdaad weer bloed nu. Zat op dag 8 na mijn eisprong vandaag. Weer een korte LF dus, zo'n 7 dagen. Het is elke ronde ongeveer hetzelfde; op dag 5/6 na mijn eisprong heb ik iets bruinverlies, en zo'n 2 dagen later begint mijn menstruatie.

Ik vind het echt steeds lastiger om om te gaan met deze teleurstellingen. :( Bah! Ik ga eerst maar eend lekker slapen!

En Clauwheee, ik hoop echt dat jij over enkele dagen mooie streepjes hebt!! :* En uiteraard duim ik ook voor alle andere dames!!
pi_103170608
balen Labelloo!! :* Teleurstellingen zijn nooit leuk maar steeds elke maand dezelfde helemaal niet :( Kan me voorstellen hoe lastig dat is.
pi_103177753
Labelloo, wat balen. Steeds zo'n korte luteale fase is ook niks, dan heeft het vruchtje zo weinig kans... ;( .

Clauwhee, hopelijk is jouw voorgevoel op niets gebaseerd. *duim-duim-duim*

Iedereen in de wachtweken, veel sterkte!
pi_103180112
Labello :*

Ik vind het zo raar. Ben echt al een aantal dagen licht misselijk en maagzuur :D
Maar ik zei gisteravond tegen manlief, natuurlijk nu we bezig zijn met het proberen zijn een 2de wondertje te krijgen gaat mijn lichaam zo gek doen. Misschien is het wel niet zo en denk ik het alleen maar dat het er is.
pi_103180184
Snotvoldorrie, Labelloo. Dat is niet leuk! En dan ook nog elke maand hetzelfde liedje. :(

Clauwhee en Nanadu, nog niks te zien bij jullie? Misschien is het Ymme wel? Ik duim voor jullie allemaal! ^O^
pi_103180214
Ik ben benieuwd of en wanneer ik ongesteld word... op zijn vroegst de 19e, en qua gemiddelde cyclus de 23e. Op dit moment heb ik nog geen klachten of voortekenen van een naderende menstruatie...
Als het even meezit, vrijdag alvast wat testjes inslaan. En dan probeer ik te wachten tot de 24e O-)
pi_103180283
Ymme heeft afgelopen week ergens pas een eisprong gehad. Dus om nu al 'tekenen' van een zwangerschap te hebben is wel érg vroeg. Gek lichaam!

Spannend Mangostine!
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:17:40 #223
58560 Oksel
Gezellig.
pi_103184472
Ah, ongesteld. Dat is goed.
pi_103185726
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 07:23 schreef jaantje_ het volgende:
Labelloo, wat balen. Steeds zo'n korte luteale fase is ook niks, dan heeft het vruchtje zo weinig kans... ;( .
Ja dat denk ik ook steeds! Ik denk dat ik toch maar weer eens naar de HA stap hiermee. Dat zit me toch niet lekker, die korte LF.

Pff en ik wil ZOOOOOOO graag...! :{
pi_103189249
Dat is inderdaad wel heel kort Labelloo. Ik hoop dat de HA je nu serieus neemt en er iets mee gaat doen.

Spannend Clauwheee, ik duim gewoon door voor je!

Mangostino, succes met wachten!!

Vandaag heel licht bruinverlies. Zo begint het meestal. Ik verwacht er niks meer van deze ronde..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')