Ja dat denk ik ook steeds! Ik denk dat ik toch maar weer eens naar de HA stap hiermee. Dat zit me toch niet lekker, die korte LF.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:23 schreef jaantje_ het volgende:
Labelloo, wat balen. Steeds zo'n korte luteale fase is ook niks, dan heeft het vruchtje zo weinig kans....
Ik wacht nog even hoor, voor ik in de lijst durf. Na de eerste echo misschienquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:41 schreef covie het volgende:
![]()
![]()
Allemaal streepjesgefeliciteerd!
Kom maar snel naar Z&G allemaal, ik bungel nu al een paar weekjes onderaan de lijst, en er komen tot nu toe alleen voorkruipers![]()
Hoooow rustig aan, ik sta nog in de wachtstand hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:39 schreef Nanadu het volgende:
Wat balen zeg Clauwhee, Labello en Mangostine dat het niet gelukt lijkt te zijn.
Positief na je eisprong... Dat had je toch bij je vorige zwangerschap ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:54 schreef ymme het volgende:
Dat zeg ik ook zeker niet! Ik zeg alleen dat ik niet weet hoe het andere maanden is!
Zojuist heb ik een ovu testje gedaan (ja hoe gek kun je zijn nadat je eisprong al geweest is) en deze is echt knap positief. Raar. Mijn gedachten emoties etc nemen dan ook nu de loop met mij.
Snap er niets meer van.
Je gaat pas HCG aanmaken na de innesteling. De innesteling vindt ca. 7 dagen na de eisprong plaats. Maar voordat een thuistest het HCG-level kan aantonen, ben je nog een paar dagen verder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:51 schreef ymme het volgende:
Kan een ovulatitest positief zijn enkele dagen na een eisprong (indien zwanger) dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |