abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102895983
dananana :* ik hoop voor je dat je toch gauw 2 streepjes hebt zonder teveel mmm!
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:24:11 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102896567
ymme en Women, het is aangepast.

Dananana, wat rot joh! -O-
pi_102898559
Dank allemaal voor de lieve reacties! :*

Ik ga er vol frisse moed en tegenzin in :P
Hopelijk kan ik snel blij nieuws melden *O* enneh jullie ook natuurlijk allemaal!
  † In Memoriam † zondag 9 oktober 2011 @ 23:04:28 #29
309370 Nanadu
pi_102899408
sterkte dananana! Ik hoop voor je dat het volgende maand toch gewoon raak is zonder de medische molen.
pi_102899623
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
ymme en Women, het is aangepast.

Dananana, wat rot joh! -O-
mag ik ook? Nod is 6 november
pi_102904569
Mijn vrouw heeft begin september een miskraam gehad - dat was wel een hele vroege maar toch heel vervelend. Vorige week woensdag hadden we weer een positieve test *O*. Morgen krijgen we de uitslag van bloedonderzoek ter bevestiging van dat heugelijke feit. Evengoed zijn we allebei erg nerveus of het deze keer wel zal blijven zitten en zien we in alles (kramp, spotting, koorts, etc) tekenen dat het misgaat. Het is ook niet iets waar je lekker mee te koop gaat lopen en dat maakt het er niet makkelijker op! Maar voorlopig PUPO dus (grappig die afkortingen in dit topic).
Jesus saves but death prevails.
pi_102904770
Kwisted, balen zeg. Danana, ontzettend rot dat het zo lang moet duren. Succes in het medische traject, maar ik hoop natuurlijk dat het allemaal niet nodig blijkt te zijn. :*

Diesje en Ymme, welkom! :)

Shivo, gefeliciteerd! Hopelijk blijft het deze keer wel plakken, spannend!
  maandag 10 oktober 2011 @ 07:51:46 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102904960
Done Kwisted!
pi_102909089
Nog maar 3 dagen, en dan beginnen wij ook...
Zit te twijfelen of ik mijn NOD er zal neer zetten. (edit: nu al)

Dat is zo definitief! Ik vind het al zo spannend!! :D

[ Bericht 2% gewijzigd door StrawberryChocolateDip op 10-10-2011 11:35:01 ]
pi_102909288
Welkom Diesje en Ymme, heel veel succes!

Dananana, hopen dat het inderdaad net voor de mmm raak is.. en Shivo, gefeliciteerd!

Hier alles rustig, aanstaande donderdag is mn NOD. Ik had gistermorgen wel een klein beetje donkere spotting, wat dat nu weer betekend...? Gisteravond en vandaag niets meer.. Ik voel ook helemaal niets, dus we gaan het zien. Gelukkig ben ik best wel druk deze week, dus ik hoop dat ik mn gedachten een beetje kan verzetten...
pi_102909425
Spannend Freubelot :)
pi_102917689
Shivo, feli, geniet ervan!

Het is hier veel te rustig! Kom op dames, streepjes willen we zien!! w/

SCD, ik hoef mijn NOD bewust niet in de OP, dat legt voor mijn gevoel de druk zo hoog :@ maar meestal zo rond die tijd gooi ik hier wel een balletje op. Doet toch altijd goed als er met je wordt meegeleefd (waarvoor dank!).

Ik zit overigens nog middenin de batsdagen, en daarna weer héél geduldig afwachten...
Onze auto is van het weekend RIP gegaan, net nu we geld opzij moeten leggen voor onze bruiloft volgend jaar. Het komt nooit gelegen natuurlijk maar nu al helemaal niet. Zegt mijn vriend: "het zou toch wel heel praktisch zijn als je nu zwanger zou raken, dan stellen we de bruiloft wegens omstandigheden nog even uit en kunnen we lekker investeren in een mooie familiewagen! :P "
Ik zeg, geen probleem! :D
pi_102918054
Gefeliciteerd Shivo!

Freubelot, ik duim!!

Mangostine, wat een toffe reactie van je vriend :D

Hier nog steeds aan het ovu-testen, vandaag weer negatief. Afgelopen vrijdag wel een test die flink in de buurt kwam van de controlestreep, maar het was het net niet. Ik zit vandaag op dag 16.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_102919038
Mangostine, ik zeg familiewagen!!! :)

Marjolijntje, hoe vaak heb je getest? Misschien heb je de piek gemist en had je na de test van vrijdag je piek? Nu weer twee weken geduld hebben...
pi_102919279
Ik heb 1x per dag getest.zou inderdaad kunnen dat ik hem dan net gemist heb ja. Maarja, afwachten maar weer (en toch test ik nog een paar dagen door :P )
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_102919495
niet te snel zorgen maken hoor marjolijntje, ik heb nog nooit een knalpositieve ovutest (behalve toen ik m al zwangerschapstest gebruikte :p ) gehad en ben toch drie keer zwanger geworden.
pi_102920730
Shivo, gefeliciteerd!

Danana, wat een gedoe... Hopelijk gaat het snel de goede kant op.

mangostine, jullie houden het wachten ook niet lang vol ;)

We zijn net terug van een rustig weekendje weg. Dit weekend mijn eisprong gehad en dus goed gebruik van gemaakt. Nu pijnlijke borsten, maar dat heb ik altijd na een eisprong. En ik kan me nauwelijks voorstellen dat ik op dag 2 van een mogelijke bevruchting al iets merk. Dat kan toch pas na een innestelling?
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:02:41 #43
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102922389
Wat ik mij nu even afvraag; ik lees hier dat veel meiden met ovu-testen bezig zijn. Gaan jullie nu allemaal aan de sex wanneer de ovu-test positief is of daarvoor ook al? Ik begreep namelijk dat het beter is om sex voor de eisprong te hebben....
Ik heb geen ovu-testen gebruikt (gelukkig ook niet nodig gehad!), maar deed het een beetje op de gok, volgens berekeningen zoveelste dag ongeveer een eisprong. De week voordat er ergens een eisprong zou moeten zijn, om de avond eventjes sexen dus....

Ik ben gewoon even nieuwsgierig hiernaar.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102923034
Susie, ik heb ook ovulatietesten gebruikt en die werden altijd steeds donkerder. Dus niet ineens 1 streep en dat is dan je eisprong zeg maar. Je kunt het dus wel beter timen dan dat. En het eitje kan ook bevrucht worden na de eisprong.

Jij was waarschijnlijk iets voor de eisprong aangezien men er van uit gaat dat de meisjeszaadjes niet zo snel zijn maar wel langer kunnen overleven. De jongetjeszaadjes zijn sneller maar houden het minder lang vol. In theorie zou je het dus zelfs nog zo kunnen timen om het geslacht te bepalen.
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:29:42 #45
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102923384
quote:
17s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:20 schreef Kyara het volgende:
Susie, ik heb ook ovulatietesten gebruikt en die werden altijd steeds donkerder. Dus niet ineens 1 streep en dat is dan je eisprong zeg maar. Je kunt het dus wel beter timen dan dat. En het eitje kan ook bevrucht worden na de eisprong.

Jij was waarschijnlijk iets voor de eisprong aangezien men er van uit gaat dat de meisjeszaadjes niet zo snel zijn maar wel langer kunnen overleven. De jongetjeszaadjes zijn sneller maar houden het minder lang vol. In theorie zou je het dus zelfs nog zo kunnen timen om het geslacht te bepalen.
Ah ok, duidelijk dan. En ja wij waren dus voor de eisprong O+ Vrouwen zijn daarom ook al het sterkere geslacht dus :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102925239
Yup, en wij waren dus een beetje te laat. Maar gelukkig zat er nog een snelle tussen O+
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2011 @ 19:57:58 #47
309370 Nanadu
pi_102927105
Vandaag een leuk sollicitatiegesprek gehad, maar het uiteindelijk niet geworden. Ze waren wel erg positief over mij, maar er waren een aantal met veel meer ervaring. Ik vond het ook niet zo heel erg, want had de functie een beetje onderschat toen ik er eenmaal zat en helemaal rekening houdend met onze zwangerschapswens. Dag 27 nu en ik merk wel dat ik toch wel ongeduldig aan het worden ben. Ik zit ook te twijfelen nu, want moet een afspraak maken voor de griepprik, maar ik weet niet hoe het zit als je zwanger bent? Mag je dan gewoon een griepprik krijgen?

Shivo gefeliciteerd!!
pi_102927247
Ik ben jammer genoeg toch weer ongesteld geworden

Gelukkig zie ik het wel weer wat positiever in! Ben wel begonnen met temperaturen, nieuwe ronde nieuwe kansen!
pi_102934190
Bedankt voor de felicitaties! We kregen vandaag bloedwaarden door en dat maakt wel weer onzeker. HCG 52 and progesteron 3.7; erg laag voor een 4-5 weken oude zwangerschap. Vandaag weer bloed laten prikken, hopelijk zit er een stijgende lijn in.
Jesus saves but death prevails.
pi_102934766
He bah Shivo, wat onzeker. Wanneer krijgen jullie de uitslag?

Nanadu, geen flauw idee of je de griepprik mag. Voor de zekerheid maar wachten tot nod? Wanneer is die? Ik duim iig!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')