abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103233218
Ik laat mijn duimen vast voor je draaien Nanadu!!!
pi_103233220
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:11 schreef ymme het volgende:
Waarom is dan die ovulatietest weer positief...
(word echt horredol dr van)
Daar heb ik ook geen antwoord op, helaas. Over een paar dagen een 'echte' test doen? Sterkte met wachten!

Nanadu, ook voor jou, spannend!
pi_103233233
Ga op zn vroegst (indien nog geen bloed) pas over 1,5 week testen!
pi_103234387
Nanadu, mijn duimen draaien!! ^O^
pi_103238838
Ik heb net ook nog een ovu-testje gedaan (heb ze liggen, moet toch wat :') ), zo goed als positief :o Net zo positief als vrijdag 1,5 week geleden, daarna werd ie duidelijk negatief (nauwelijks tweede streepje meer zichtbaar).
Dag 24 van mn cyclus.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_103242517
Oeh, Marjolijntje, dat klinkt hoopgevend :o !
pi_103244632
Spannend die aankomende NOD-en! *O* Ben heel benieuwd wie de gelukkigen zijn deze ronde!

In welke ronde zit iedereen eigenlijk? Wij gaan nu ronde 3 in. Aankomende week dé dagen dat we weer aan de bak moeten ;)

Deze ronde laat ik de ovu-testen voor wat ze zijn. Heb nu al 2x een regelmatige cyclus gehad, dus kan het nu behoorlijk goed inschatten. Ik ben wel van plan om me deze ronde niet zo druk te maken om eventuele zwangerschapsverschijnselen!

Deze week weer met de de kindjes van vrienden geknuffeld en mijn eierstokken zijn weer flink aan het rammelen O+
pi_103245150
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:19 schreef Labelloo het volgende:
:'( Ik schuif weer een ronde op denk ik... :'(
:*
volgende keer ben jij vast aan de beurt!
(en dan hopelijk samen met mij :) )
pi_103245273
Ik zit nu in het einde van ronde 6.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:53:46 #260
309370 Nanadu
pi_103247394
Ik zit nu in het einde van ronde 3. Ik heb er nu toch weer iets minder vertrouwen in, steeds weer krampen die sterk lijken op aankomende menstruatie. Wat kan wachten toch lang duren :%
pi_103249566
Nanadu geen bloed is goed :* . Hopelijk blijft het de komende 9 maanden nog even uit.

Marjolijntje het klinkt wel hoopvol heeft het "bruinverlies" niet meer doorgezet?

Mangostine hoe is het met wachten, testen al in huis of wacht je tot de testdag?

Ymme lastig met die ovutesten, maar ik kan je er helaas niet meehelpen.

Ik zit nu in de eerste of tweede ronde hangt ervan af wanneer ik moet beginnen te tellen. Maar nog een beetje aan het "ontringen".

Kwisted wel fijn dat je zo'n duidelijke cyclus hebt. Hopelijk geeft het snel het gewenste resultaat.

Clauwheee is het verder rustig gebleven en mogen we blijven jompelen *O* ?

Hoe is het met de andere wachtende en of klussende dames :* ?
pi_103249746
Ik zit even in de stress. Ik dacht dat het vast deze eerste ronde met 1 keer sexen niet ging lukken.

En zag net dit topic ik denk, toch ff testen. En ineens is m'n ovutest positief en zie ik een best duidelijk streepje bij een zwangerschapstest.

Oh mijn god. En m'n man is niet eens thuis. Zou dit echt zo zijn? En hoe groot is de kans dat t nog fout gaat? Of beter nog paar dagen wachten. Help :o
pi_103249859
Nanadu, ik duim!!

Katy! :D Positieve test is positief hoor! En anders morgen gewoon nog een keer testen! Ik juich vast voor je! *O*

Het is nog steeds een beetje lichtbruin slijm hier, wel minimaal. En het voelt allemaal wat beurs of opgezwollen ofzo down there :P Ik verwacht er eigenlijk nog steeds niks van. Maar het wachten is echt verschrikkelijk..
pi_103250009
Ik hoop nu steeds dat ik naar de wc moet, dan kan ik nog een keer testen en het komt maar niet. M'n hart bonkt als een gek.
pi_103250012
oohhh KatyM, wat spannend!!!!! Ik wil een foto zien van je testjes :D
Geloof wel dat je in de stress zit als je denkt om zomaar even te testen voor de zekerheid, en dan zie je ineens n streepje. Wanneer was je NOD dan?
pi_103250109
NOD is morgen/donderdag.. en ik had nog wel net een glas water op. Maar misschien gaat het nog wel mis he, ik weet t niet. Ik ga zo een foto maken.
pi_103250138
KatyM!!!! Ik jompel alvast voor je, een positieve test will maar 1 ding zeggen!! *O* *O*
Wanneer is je NOD?
pi_103250310
spannend!! Ik zit hier helemaal met je mee te leven.

Op de gebruiksaanwijzing van mijn test staat dat het nooit onterecht positief kan zijn, alleen onterecht negatief. Dus een streepje betekent dan zeker dat je zwanger bent! Geweldig toch! O+

Waar is je man en hoe laat komt hij thuis dan? Ga je hem bellen of wacht je? :D
pi_103250364
Ja gooi die foto er eens in KatyM :P

Sethiwe, wat hou je alles goed bij! Ik voel me altijd zo schuldig dan :o. Maar jep, jompelen mag nog steeds...helemaal niks meer, alleen af en toe steken in buik.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_103250442
Oh god nu moet ik me nog ergens registreren om een foto te kunnen posten.

M'n man is nu op de terugweg van z;n werk in de trein. Nog een uur wachten dus. Hij schrikt zich dood straks!

Oh god ik ben zo blij met dit topic, ik durf niemand te bellen!
pi_103250493
haha ja daar zijn we voor! Ik ben zoooooo benieuwd naar je foto! *O*
pi_103250621
Werkt dit?

Die bovenste dus zwangerschap en LH de ovutest.

Wat denken jullie..?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:43:52 #273
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103250724
Dat lijken me hele duidelijke streepje! En ik kijk alleen naar de zwangerschapstest van weet niet hoe het zit met die ovulatietesten als je zwanger bent.

Gefeliciteerd! *O*
pi_103250743
Nou duidelijker kan volgens mij niet :D Jij bent echt wel zwanger!! Joepie!
pi_103250790
Dat wordt een leuke verassing voor je man! *;

Gefeliciteerd meid! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')