Nee joh, geen sorry zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, sorry
Maar het is wel gewoon waarIk had alle klachten (gevoelige borsten heb ik normaal ook niet namelijk) die ik heb als ik ongesteld moet worden. Maar werd het steeds maar niet.
Spannend, spannend
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Totally flabbergasted en trillerig.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:11 schreef jaantje_ het volgende:
Zomg, die is best duidelijk al...WAAAAAAHHHH!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Totally flabbergasted en trillerig.
Wat leuk!!![]()
![]()
![]()
Nu zijn we samen zwangerd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
WAAAAAAHHHH!!!
Wat leuk!!![]()
![]()
![]()
Nu zijn we samen zwangerd![]()
Ik jou natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:32 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik kan ook niet anders dan zeggen dat ik hartstikke jaloers op je ben hoorMaar ik gun het je van harte!
sterkte!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:57 schreef Shivo het volgende:
Gefeliciteerd Jaantje en Freubelot. Niet overal goed nieuws - bij ons is ook de tweede poging in een miskraam geeindigd. Volgende week een gesprek met de ObGyn om te kijken of er een structurele oorzaak is of gewoon toeval. Helaas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |