quote:Opleiding
Paul studeerde in 2004 af aan de Colins Performing Art College.
Ervaring
Speelde mee in diverse producties waaronder Spirit Of The Dance (solist, danser) USA, Magical Rhythms Of Ireland (solist, danser) Nederlandse tour, Aladdin (ensemble, cover Wishee Washee) Glasgow, We Will Rock You (ensemble) Keulen en The Rocky Horror Picture Show (regelmatig cover Rocky) Europese tour, geregisseerd door Sam Buntrock. Heeft de Engelse tour van David Gest... My Life afgerond, waar hij met vele Motown legendes heeft gespeeld zoals Freda Payne, The Temptations, Billy Paul en Percy Sledge. Verheugt zich op het spelen in Nederland en zijn terugkeer
Dat sowieso!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Paul. In ieder geval geen dertien in een dozijn optreden en persoon
.
Ik moest aan jou denken bij zijn optredenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Paul. In ieder geval geen dertien in een dozijn optreden en persoon
.
Borsthaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik moest aan jou denken bij zijn optreden
quote:Opleiding
Paul studeerde in 2004 af aan de Colins Performing Art College.
Ervaring
Speelde mee in diverse producties waaronder Spirit Of The Dance (solist, danser) USA, Magical Rhythms Of Ireland (solist, danser) Nederlandse tour, Aladdin (ensemble, cover Wishee Washee) Glasgow, We Will Rock You (ensemble) Keulen en The Rocky Horror Picture Show (regelmatig cover Rocky) Europese tour, geregisseerd door Sam Buntrock. Heeft de Engelse tour van David Gest... My Life afgerond, waar hij met vele Motown legendes heeft gespeeld zoals Freda Payne, The Temptations, Billy Paul en Percy Sledge. Verheugt zich op het spelen in Nederland en zijn terugkeer
quote:Paul Turner trakteert zichzelf
door Patricia Cortie
AMSTERDAM - De ’mannelijke Amy Winehouse’ Paul Turner trakteerde zichzelf gistermiddag op een nieuwe televisie. Hij wilde zijn excentrieke The Voice of Holland-auditie goed kunnen bekijken. „Ik hoop dat ik bij mensen een glimlach op hun gezicht heb getoverd.”
Foto: Roy Beusker Fotografie
„Ik ben heel trots, ik heb mezelf laten zien zoals ik ben”, zegt de Engelsman. „Het publiek en de coaches reageerden ook heel goed. Ik ben wel een beetje nerveus omdat ineens zo’n drie miljoen kijkers een mening over mij hebben.” Lacht: „Ik dacht bij mijn auditie wel: ik zie zoveel haar. Op mijn borst, onder mijn armen. Ik heb het snel warm, dus ik wilde iets comfortabels aan. Nou ja, misschien volgende keer iets anders.”
Paul maakte furore met Valerie van Amy Winehouse. „Ik had het nummer al gekozen voordat ze overleed. Ik kan hiermee mijn respect betuigen. Ik wist dat ik de juiste keuze had gemaakt. Of het een beetje een grapje was? Nee, maar ik was wel lol aan het maken. Daar houd ik van, ook al weet ik dat het een serieuze competitie is.”
Perfect omschrijving!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:22 schreef MaGNeT het volgende:
Doet me vaag denken aan een kruising tussen Bert Visscher, Jochem Myjer en Robbie Williams.
Ik denk dat hij dat niet moet doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook.. Ik ben benieuwd hoe hij een ballad zingt.
Ik ook idd!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook.. Ik ben benieuwd hoe hij een ballad zingt.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:16 schreef blinkgirl het volgende:
Valt me tegen hoe rustig het is in dit topic! Hij was toch weer te enig, schattig, grappig, poezelig voor woorden vanavond? (Ik heb ook een ding voor gay mannen, blijkbaar.)
Luister die 538 versie hierboven van Valerie, da's echt al stukken beter dan de auditiequote:Op zaterdag 12 november 2011 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben in tweestrijd, eigenlijk heeft hij met z'n gekwaak niks te zoeken in dit programma maar ohmygod ik wil 'm niet kwijt.
*BOUNCE BOUNCE*quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
" OMG LOOK AT ME ON THIS STAGE I CAN'T BELIEVE IT LOOK AT ALL THOSE PEOPLE OMG THEY ARE CLAPPING YAY YOU MAKE ME HAPPY I AM SINGING![]()
![]()
!"
Ik word er ook helemaal BOUNCE BOUNCE HIHIHI HUPS HUPPEL van.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
*BOUNCE BOUNCE*
*Hihiiiiiiiiiiiihihihi*
*HUPS HUPPEL*
Ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik word er ook helemaal BOUNCE BOUNCE HIHIHI HUPS HUPPEL van.
Ik val ook op jou hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
En ik snap je geaardheid-issue, want ik val als hetero vrouw ineens op enorrrrrm gay mannen.
Of nou ja. Eentje dan. Kennelijk
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG LOOK AT ME ON THIS STAGE I CAN'T BELIEVE IT LOOK AT ALL THOSE PEOPLE OMG THEY ARE CLAPPING YAY YOU MAKE ME HAPPY I AM SINGING![]()
![]()
!"
Deze zie ik hem dus ook hélemaal op zijn Pauls zingen!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook mijn adoptiekindje![]()
. Ik ben zo benieuwd welke nummers hij krijgt. Aan de ene kant is het logisch dat hij een soort Mika-achtige nummers krijgt (en ik durf er bijna geld op in te zetten dat ie een nummer van Queen krijgt, Don't stop me now ofzo), maar aan de andere kant zou het ook wel tof zijn om andersoortige nummers in een Paulhemdje te steken
.
Heb je Valerie gehoord in het 538 clipje hierboven?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Qua zang had ie natuurlijk naar huis gemoeten.Dit past beter bij het programma X Factor.
Hij is wel een leuk persoon, dat wel!
Ja die toetsenist (vriend van Linda de Mol, toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
De band vind 'm ook leuk volgens mij (zie je ook in dat 538 filmpje).
Niet mee eens, hij heeft juist een veel uniekere stem. Zijn tegenstandster was misschien volgens de standaard normen zuiverder maar zoals haar zijn er elk jaar velen in de hitlijsten. Iemand met Paul Turner's stem hoor je zelden. Al mag hij het groffere rawr wel wat meer afwisselen met z'n echte zang zoals hij op de rustigere momenten doet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Qua zang had ie natuurlijk naar huis gemoeten.Dit past beter bij het programma X Factor.
Hij is wel een leuk persoon, dat wel!
Mijn laptop begon precies te zeuren op het laatste stuk VOH, dus ik was ver weg van de tv en voor mij klonk de zang nog oke. (Morgen eens terugluisterenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Qua zang had ie natuurlijk naar huis gemoeten.
Dus hij kan ook echt niet zingen?quote:Op zondag 13 november 2011 13:48 schreef Greys het volgende:
Zonder de aanstellerige dansjes zou ik er juist weinig meer aan vinden.
5 griotjes zeggen dat het een ADHD'er is.quote:Op zondag 13 november 2011 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat als ie iets geconcentreerder op zijn stem is, dat ie echt best wel tof en zuiver kan zingen. Hij is alleen zo snel afgeleid, wat ik dan wel weer aandoenlijk vind
.
Wel commentaar over het uiterlijk van Erwin, maar deze nicht in flodderig hemd mét grasmat en okselhaar vind je wel lekker verzorgd en fris?quote:Op zondag 13 november 2011 21:05 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Beste en leukste battle van vrijdag.
Ik ben het helemaal met Roel eens: hoe heeft hij deze 2 tegenover elkaar kunnen zetten?Ik had ze graag allebei gehouden voor de live shows.
Dus....quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:23 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik hoop dat hij zijn oksels de volgende keer scheert.
En wat kleding aanquote:
Als je de battle terugkijkt, het moment dat ZIJ gaat zingen voor het eerst, hoe hij dan met zijn rug naar haar toe helemaal staat te wiebelen, glimmen en genieten... ik hou d'r zó vanquote:Op zondag 13 november 2011 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus hij kan ook echt niet zingen?
Als hij nou eens wat kleren aan gaat trekken dan kan ik dat gehuppel ook wat meer hebben. Die bekken die hij trekt vind ik op zich wel geinig.Maar die grasmat op zijn borst en dan zo'n mini hemd, en schoudertrekjes *ril*
Er wachtten wel 3 dames op hem na z'n battle...quote:Op maandag 14 november 2011 20:20 schreef roos85 het volgende:
Trouwens in RTL Boulevard zei Albert dat Paul een vriendin heeft.. dat kan toch niet waar zijn?
Dames zijn gek op zulke blije homo typesquote:Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Er wachtten wel 3 dames op hem na z'n battle...
Die meiden waren voor mij eerder bevestiging inderdaad.quote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dames zijn gek op zulke blije homo types
Gemistquote:Op donderdag 17 november 2011 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
Paul komt zo jodelen bij Koffietijd!
Ik heb het speciaal aan laten staan om hem te zien, gaat m'n telefoon om 10 voor 11quote:Op donderdag 17 november 2011 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
GemistHeb je gekeken?
Het komt wel op de site denk ik.
Ik zag net het slechte youtubefilmpje iddquote:
Oh leuk, kan ik zo even terugkijken. Ben benieuwd welk nummer hij zingt!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag net het slechte youtubefilmpje idd
Maar bij Koffietijd Gemist komt straks ook alleen het optreden fragment, daar wacht ik ook nog ff op! Dus dat je niet meer door de hele uitzending hoeft te scrollen
Ja ik zag het meteenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:29 schreef Greys het volgende:
Pisces, zie je dat ie tijdens het zingen zijn mouwen omhoog frot?
Hij háát mouwen volgens mij, hij doet ze omhoog
Ik probeer altijd te denken 'wat als ik naar een concert van ze zou gaan'?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke sympathieke jongen, maar the voice, nee, komt niet eens in de buurt bij de top 10.
Maar je hebt altijd mensen die het ver schoppen omdat mensen ze gewoon 'leuk' vinden.
Ja maar je luistert misschien 10000 keer een cd en pakt 1 keer een concert.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer altijd te denken 'wat als ik naar een concert van ze zou gaan'?
Als ik een uur of anderhalf naar Gianna moest kijken en luisteren, die inderdaad beter zingt, dan zou ik me dood vervelen denk ik tijdens haar concertAls ik naar een concert van Paul zou gaan dan zou ik me minder storen aan de mindere stem, maar helemaal meestuiteren en meeblèren en dansen omdat hij zo aanstekelijk is.
Jaquote:Op donderdag 17 november 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
OMG, ik hoor nu pas dat ie zingt "And I miss your okselhaarrr and the way you like to dress"![]()
Zo, dit is nog beter dan de batttle! En true, Gianna kan goed zingen (Roel heeft wat dat betreft inderdaad een fout gemaakt om ze tegen elkaar te laten battelen), maar er is absoluut niks mis met de zangkwaliteiten van Paul. Het zit een beetje tegen rock aan. Een stijl waar ik normaal niet eens van hou, maar bij Paul wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
![]()
Hoe hij ook bij een radio optreden staat te hupsen...
En animal gebaren staat te maken
En je koopt ze allebei een keer.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar je luistert misschien 10000 keer een cd en pakt 1 keer een concert.
I miss your okselhair
twitter:Paulturner1986 twitterde op woensdag 30-11-2011 om 22:24:12@Charlyluske hahaha.... HELL YES.. Thanks for the nice words my love.. Hoe was het vandaag? :-) reageer retweet
twitter:Paulturner1986 twitterde op woensdag 30-11-2011 om 23:03:48@Nielsgeusebroek HEY LOVERRRRrrrrr..... How was the rest of the day?? #wasyouMariah.. :-) reageer retweet
twitter:Paulturner1986 twitterde op woensdag 30-11-2011 om 09:47:10Ahhhhhh... I just tried on the MARIAH'S (in-ears). I was soooo looking forward to it :-) :-) I LOVED IT!! http://t.co/gCCnShr3 reageer retweet
Jaquote:Op donderdag 1 december 2011 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zat gister bij de Real Life ook over z'n net-gekregen tutskrien te aaien
Ik merkte gister op dat ik bij een hoop het gevoel had dat ze oprecht dankbaar zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Als je zijn twitter volgt is hij in elk geval oprecht rete dankbaar en blij met wat er allemaal gebeurt.
En aan de berichten van zijn concurrenten van TVOH te zien, gericht aan Paul, zijn ze allemaal dol op hem, zowel de dames als de heren, ze lopen echt met hem weg.
Ik zag zelfs Tanja Jess al driftig met hem twitteren
Is Paul nou een ex-collega van Charly trouwens? Hoorde het gister niet helemaal goed bij Real Life...quote:Op donderdag 1 december 2011 12:12 schreef Greys het volgende:
Ik zag zelfs Tanja Jess al driftig met hem twitteren
Yes.. door WWRY NL, maar een paar jaar geleden ook al in Duitslandquote:Op donderdag 1 december 2011 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Paul nou een ex-collega van Charly trouwens? Hoorde het gister niet helemaal goed bij Real Life...
Veel mensen veranderen ze wel bij de styling, ben benieuwd of ze dat zo laten.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Hij zou me al een stuk minder irriteren als ie eens niet van die tentachtige constructies zou aantrekken waarbij al zijn lichaamshaar te zien is
twitter:Paulturner1986 twitterde op woensdag 30-11-2011 om 15:22:59@ChantalBles and team woohooo.. Dankjewel for my perfect outfit.. Ik ben blij. Have fun.. Tot Vrijdag.. :-) (save me the glitter thing haha) reageer retweet
Paul gaat vrijdag toch niet zingen? team N&S tegen team Ang toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef Greys het volgende:
Is er in dat woensdagprogramma gezegd wat hij gaat zingen vrijdag trouwens?
Omdat Charly al gewoon zei wat hij gaat zingen? Weten we dat van Paul ook al?
Welk nummer dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef Greys het volgende:
Is er in dat woensdagprogramma gezegd wat hij gaat zingen vrijdag trouwens?
Omdat Charly al gewoon zei wat hij gaat zingen? Weten we dat van Paul ook al?
Ik ook!quote:Op zondag 4 december 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo retebenieuwd wat ie gaat zingen!
En nog meer eigenlijk wat ie aan heeft![]()
True!quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:43 schreef Chiappucci het volgende:
Wat een figuur is het toch ook. Maar de beste zanger(es) is het zeker niet.
Kijk jij het programma dan ook met je ogen dichtquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een vertoning gister, ik ben weer precies terug bij af, zoals in het begin; vreselijk vond ik het.![]()
En dan moet een meid als Nora naar huis en dit is dan door
Ik vind het een schat van een jongen in interviews, maar dit soort optredens, hij moet lekker met Hollands got talent meedoen.
Dit programma heet The Voice, niet The Show.
Nora.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een vertoning gister, ik ben weer precies terug bij af, zoals in het begin; vreselijk vond ik het.![]()
Ik vind het een schat van een jongen in interviews, maar dit soort optredens, hij moet lekker met Hollands got talent meedoen.
Het gaat om de allerbeste stem, we kraken in de live-topics iedereen af die niet goed zingt, maar deze clown moeten we nu ineens anders beoordelen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk jij het programma dan ook met je ogen dicht? Als het toch alleen om de stem gaat enzo?
Oh ik vond Nora ook niet geweldig, maar iig beter dan Paul.quote:
Dus dan moet Erwin Nyhoff winnen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het gaat om de allerbeste stem, we kraken in de live-topics iedereen af die niet goed zingt, maar deze clown moeten we nu ineens anders beoordelen?![]()
En ja ik zit de halve tijd op m'n scherm in het live-topic, de helft zie ik niet eens. Ik kwam er na 2 uur achter dat Wendy een leren rok aan had
Juist ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vond Nora ook niet geweldig, maar iig beter dan Paul.
Maar die heeft de halve homo- en travobeweging achter zich, dus die zit er nog wel een tijd in.
Hij doet ook best veel verschillende nummers .quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind z'n stem helemaal niet slecht. En z'n optreden maakt de show gewoon leuk.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vond Nora ook niet geweldig, maar iig beter dan Paul.
Maar die heeft de halve homo- en travobeweging achter zich, dus die zit er nog wel een tijd in.
Och daar lees je nu zelf een negatief punt in hoorquote:
Doe mij dan maar gewoon zoiets als het fragment wat ik van Koffietijd had gezien, stukken leukerquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij doet ook best veel verschillende nummers .
Dan zit hij bij The Voice helemaal goed, want ik vind ook zijn stem geweldig. Het hoeft niet allemaal zo soepel, zacht en netjes. Daarvan zijn er al genoeg bekenden, o.a. als coaches.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
Nou dat is dan mooi, en ook de eerste die dat roeptquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan zit hij bij The Voice helemaal goed, want ik vind ook zijn stem geweldig. Het hoeft niet allemaal zo soepel, zacht en netjes. Daarvan zijn er al genoeg bekenden, o.a. als coaches.
Gelukkig, geen discussie over smaak.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat is dan mooi, en ook de eerste die dat roept![]()
![]()
Want 'hij had als enige vermaak en show', dat haalt het hele idee van The Voice onderuit.
Maar als jij blij bent met zijn stemgeluid en geniet, dan heb ik niks op te merken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Volgende keer ga ik je blinddoekenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg constant al dat ik zijn stem ook tof vind.
Dat geschreeuw vind ik er zeker bij horen bij hem.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat hij volgende keer iets rustiger gaat zingen, dan vind ik hem écht veel beter te pruimenHij gaat (voor mij) soms schreeuwen, en dat is precies het moment dat ik het geluid onprettig begin te vinden. Maar het lijkt me dat hij niet elke week een nummertje showballet gaat doen
Ik denk idd dat als Paul het alleen van de homo's en de travo's moest hebben die op hem stemmen dat ie er juist best snel uit zou liggenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]? Denk dat er nog veel meer mensen achter 'm staan. En niet omdat ie homo is, maar gewoon omdat ie origineel is.
Over achtergrondzangeressen gesproken, ik had het idee dat er een aantal wel een érg goede backing haddenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat geschreeuw vind ik er zeker bij horen bij hem.
Maar meer balanceren, dat mag hij zeker leren. (Sorry, zit nog in Sinterklaas mode)
Als hij wat meer zijn momenten uit zou kiezen om te schreeuwen heeft het juist meer effect. Maar als hij dat goed weet te mixen heeft hij ook een stuk minder steun nodig van achtergrondzangeressen. Die vond ik sowieso wat aan de luide kant bij hem.
Wie nog meer dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over achtergrondzangeressen gesproken, ik had het idee dat er een aantal wel een érg goede backing hadden
Ik ben even kwijt bij wie ik het allemaal goed vond klinken, maar o.a Wouter klonk volgens mij best goed mede door de achtergrond.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie nog meer dan?
Ik heb het maar met een half oog kunnen zien helaas.
Ah ja idd, bij Wouter ook wel een beetje, heb je wel gelijk inquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt bij wie ik het allemaal goed vond klinken, maar o.a Wouter klonk volgens mij best goed mede door de achtergrond.Ik vergeet altijd dat het live is en denk dan als eerste aan een "goeie opnameband"
Wat jammer dat ik daar niet aan gedacht heb gister, dan had ik nu eindelijk eens kunnen kijken of ik haar in beeld zagquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja idd, bij Wouter ook wel een beetje, heb je wel gelijk in
Maxine he?Goeie backing! Leuke foto van haar met Michael Buble op haar facebook ook.
twitter:GVerbaan twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 22:34:15Ik word zo blij van Paul Turner! #TVOH reageer retweet
twitter:Paulturner1986 twitterde op woensdag 07-12-2011 om 15:15:09"@Charlyluske: Volgende week een foto in de Viva met " weinig om het lijf" ... Voor blueribbon..." - IK OOK... AHHHHHH!!! :-) haha :-) reageer retweet
twitter:Paulturner1986 twitterde op donderdag 08-12-2011 om 16:04:08@Charlyluske: Ik mag nu bekendmaken dat ik samen met @Paulturner1986 in de Viva sta..... Naakt!!! #blueribbon - Dankjewel Mr. Photoshop :-) reageer retweet
Nou nou, ze hebben je nogal iets aangedaan kennelijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
die achterlijke gozer verdient het niet in de liveshows te staan, dit heeft echt niks meer met "THE VOICE" te maken. hij gaat direct door, maar 2 vrouwen met ONWIJS talent en een stem waar je U tegwn zegt, die worden er verdomme uitgeknikkerd.. ook doe christopher mag wat mij betreft oprotten, arrogante kwal, bah!
Bij die 2 viel ik in slaap. Lijkt mij ook niet geheel de bedoeling.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
die achterlijke gozer verdient het niet in de liveshows te staan, dit heeft echt niks meer met "THE VOICE" te maken. hij gaat direct door, maar 2 vrouwen met ONWIJS talent en een stem waar je U tegwn zegt, die worden er verdomme uitgeknikkerd.. ook doe christopher mag wat mij betreft oprotten, arrogante kwal, bah!
ik heb idd gekeken ja, en vond Roel zn commentaar zeer terecht.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou, ze hebben je nogal iets aangedaan kennelijk![]()
En over Christopher, heb je uberhaupt gekeken gister???
Nou ja omdat je zei dat ie van jou mag oprotten... hij is toch opgerot?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik heb idd gekeken ja, en vond Roel zn commentaar zeer terecht.
waarom moest hij persee een dure microfoon op de grond gooien.. ik vind hem zo ongelofelijk fake. ieuw.. wannabe kravitz
Zou Charly een sixpack hebben?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
twitter:Paulturner1986 twitterde op woensdag 07-12-2011 om 15:15:09"@Charlyluske: Volgende week een foto in de Viva met " weinig om het lijf" ... Voor blueribbon..." - IK OOK... AHHHHHH!!! :-) haha :-) reageer retweet
twitter:Paulturner1986 twitterde op donderdag 08-12-2011 om 16:04:08@Charlyluske: Ik mag nu bekendmaken dat ik samen met @Paulturner1986 in de Viva sta..... Naakt!!! #blueribbon - Dankjewel Mr. Photoshop :-) reageer retweet
Ze roepen 'dankjewel Mr. Photoshop' in hun tweets in elk geval, dus misschien hebben ze wel een sixpack gekregen (and a few extra inches?quote:
ohh, zo bedoel je.. nee ik heb helaas.het eerste deel van de uitslag gemistquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja omdat je zei dat ie van jou mag oprotten... hij is toch opgerot?
Dat laatste maakt idd een wereld van verschil denk ik.quote:Op zondag 11 december 2011 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel erg tof dat hij in de show zit.Ik werd er blij van en vind die maniertjes ook stoer. Hij doet ook niet raar, hij is raar en dat maakt het adorable.
Ja zo noemt hij zijn fans/aanhangers op twitterquote:Op zondag 11 december 2011 23:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Was Mijn telefoon vergeten dus kon geen fotos maken.
Liep met schoonmoeders uit England door de heuvelgallerie waren de deelnemers van the voice daar.. Paul had een shirt bewerkt met ICurlies
Whaha, die Roel is toch het meest rock n roll van die gasten??quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
waarom moest hij persee een dure microfoon op de grond gooien.. ik vind hem zo ongelofelijk fake. ieuw.. wannabe kravitz
Wat ik zo grappig vond... (of ik heb het verkeerd begrepen) dat Roel heel netjes uitlegt dat hij het zonde vindt van de microfoon en christopher verstaat daar natuurlijk geen hol van dus zegt hij na het verhaal van Roel netjes: dankjewelquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En dat Roel daarna mompelde "Nou, dat was geen compliment..."quote:Op maandag 12 december 2011 10:49 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Wat ik zo grappig vond... (of ik heb het verkeerd begrepen) dat Roel heel netjes uitlegt dat hij het zonde vindt van de microfoon en christopher verstaat daar natuurlijk geen hol van dus zegt hij na het verhaal van Roel netjes: dankjewel
Van een aantal is er ook nog geen topic.quote:Op maandag 12 december 2011 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat Roel daarna mompelde "Nou, dat was geen compliment..."
Waarom is er geen Christopher topic eigenlijk? Want dit is niet erg Paul-ish
Ja ik ben stiekem ook wel benieuwd naar die foto'squote:Op maandag 12 december 2011 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van een aantal is er ook nog geen topic.
Ik ga wel ff de Viva kieken deze week
twitter:Paulturner1986 twitterde op zondag 11-12-2011 om 18:26:26@Charlyluske actually it's my choice because I won... I'M GOING TO WAX YOUR CHEST HAIR... hahahaha.. I'm sooo happy I won :-) :-) :-) :-) reageer retweet
Daar ben ik het niet mee eens, ik vind zijn stem geweldig. Er zijn weinig kandidaten die met hun stem kunnen wat Paul doet.quote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Hij hoort gewoon niet in deze show thuis... zijn stem is te matig
Ditquote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Hij hoort gewoon niet in deze show thuis... zijn stem is te matig
Geen slechte zanger, gewoon niet je smaak. Als iemand niet van rock houd betekend dat nog niet dat diegene Slash een slechte gitaarspeler hoeft te vinden.quote:Op maandag 12 december 2011 18:28 schreef UltraR het volgende:
Leuk showbeest, slechte zanger, vreselijke stem.
Als je timing echt 0.0 is en je stem is lelijk vind ik dat je gemakkelijk kwalificeert voor de term slechte zanger.quote:Op maandag 12 december 2011 20:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geen slechte zanger, gewoon niet je smaak. Als iemand niet van rock houd betekend dat nog niet dat diegene Slash een slechte gitaarspeler hoeft te vinden.
Maar het was niet 0.0. Geen 10.0 misschien maar goed.quote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef UltraR het volgende:
[..]
Als je timing echt 0.0 is en je stem is lelijk vind ik dat je gemakkelijk kwalificeert voor de term slechte zanger.
Ik vond die gast (blond, hij moest als een van de eersten, of als eerste) echt vele malen slechter zingen bv...quote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef UltraR het volgende:
[..]
Als je timing echt 0.0 is en je stem is lelijk vind ik dat je gemakkelijk kwalificeert voor de term slechte zanger.
Maar lelijk is weer zo'n term die met smaak te maken heeft.quote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef UltraR het volgende:
[..]
Chocolade op broodquote:Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
In The Voice Real Life... Paul die op Nederlandse les zit en Scheveningen moet zeggen![]()
En We gggggingen gggggisteren karten in Schhhhheveningen en dat was erggg gezelliggggg.
Hij doet het g(gggg)goed hoor!
En als ze hem vroegen in het Nederlands 'Wat vind jij lekker', dan wist hij prima wat het betekende en hij zei 'Ik denk dat chocolade is lekker. En ik ggggghou van brood'.
Worden we dan nog serieus genomen? Oh wacht...quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:43 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat Paul volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie moet
Maar Paul is nu van onsquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Worden we dan nog serieus genomen? Oh wacht...
Ik denk dat Engeland Paul graag zou willen hebben
quote:
Dat fruit, zou dat zelf gekozen zijn?quote:
En vooral in die week voorafgaande, als de songfestivalkandidaten daar al zijn en al die feestjes af hollen, heeft ie volgens mij iedereen al ingepalmd met zijn personalityquote:
Ik weet het echt niet. En ik moet ook zo lachen om dat smoel dat ie er bij trektquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat fruit, zou dat zelf gekozen zijn?
Aangezien de goeie toch nooit willen, waarom ook niet. En dan idd gewoon helemaal over the top, geen remmingen. Laat maar gaan danquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En vooral in die week voorafgaande, als de songfestivalkandidaten daar al zijn en al die feestjes af hollen, heeft ie volgens mij iedereen al ingepalmd met zijn personality
En opvallen doet ie idd zeker. Ik zie het wel zitten, dan maar eens compleet over the top, hatsee!
Ik geloof echt dat ze elkaar mogen, ze kennen elkaar ook langer en allebei vind ik ze aardig, maar volgens mij is het ook slim om je aan elkaar "op te trekken" en aandacht te genereren.quote:Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Paul heeft het borsthaar van Charly gewaxed:
[ afbeelding ]
Dat is de VOICE of Hoooollaaaaaaaaaand.quote:
.....Wat?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:34 schreef Maanvis het volgende:
Bij Paul krijg ik het gevoel alsof het publiek de 2e persoon in the Human Centipede speelt en Paul die aziaat is die vooraan zit. Walgelijk maar we moeten zijn stront doorslikken om gevoederd te worden.
Om die grap te begrijpen had je een bepaalde Southpark aflevering moeten zienquote:Op maandag 26 december 2011 15:28 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
.....Wat?![]()
Ik vond dat hij als engel het beste zong tijdens het Van Velzen groepsnummer. Born this way was dan weer op zijn lijf geschreven, maar hij bracht het niet. Zonde.
Hoe hij zijn cola flesje presenteerde was dan wel weer leuk.
Had Paul en Rochelle(afgelopen X Factor seizoen) omgewisseld en het was prima geweest... dan zaten beiden prima op hun plek qua programma's.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:54 schreef chansadres het volgende:
Leuke persoonlijkheid. Redelijke zanger. Meer iets voor X Factor maar is wel favoriet tussen de matige rest.
paul stinkt naar poep.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:37 schreef BananaPancake het volgende:
Godsamme wat een slechte vertolking van Somebody I used to know
Normaal vind ik m leuk![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:12 schreef Ugjerke het volgende:
Wat was Paul aan het doen? Normaal ben ik fan van Paul, maar dit was echt slecht..
Idd, hij kan gewoon niet zingen. De titel The VOICE of Holland kan iig in de prullenbak!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een vertoning gisterEn dan rechtstreeks door
Uhhuh!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd, hij kan gewoon niet zingen. De titel The VOICE of Holland kan iig in de prullenbak!
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:12 schreef Ugjerke het volgende:
Wat was Paul aan het doen? Normaal ben ik fan van Paul, maar dit was echt slecht..
Hij twitterde vrijdagochtend juist (en ik ben/was HEEL erg Paul-fanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:13 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Volgens mij is er wel wat kritiek geuit..? Ik hoorde van iemand dat Paul de hele dag al heel ziek rond liep, is geen excuus, maar verklaart voor mij wel wat. Verder vond ik het in de zaal qua beleving wel weer echt te gek. Voor Paul zou ik sowieso een kaartje halen.
Hier wat mensen die het WEL kunnen coveren...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap ook niet dat een coach niet zoiets gehad heeft van "hm, dit nummer is het niet, laten we iets anders doen."
Hah, wat een grappige bedoeling zo allemaal op een rijtjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier wat mensen die het WEL kunnen coveren...
Die middelste, wat een strotquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hah, wat een grappige bedoeling zo allemaal op een rijtjeEn tof
Die meest rechtse met zijn zwoele blikquote:
Ik wilde hem net gaan posten...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
mee eensquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:56 schreef Devz het volgende:
Waardeloze zanger en qua persoon ben ik hem nu ook wel aardig zat. Schande voor het programma dat hij een ronde door is, rechtstreeks nog wel. In de singoff had hij eruit gevlogen, want de jury vond het ook niets. Ik zie hem door zijn achterban nog wel de finale halen ook
mweh.. dit nummer moet je gewoon helemaal niet coveren. Het kan toch niet beter dan het origineel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Credits vanwege de weken ervoor. En hij is mega charmant en interessant. Ik kijk liever naar Paul (niet met deze verrotte stem na zijn ziekte) dan iets van Wouter. Paul is tenminste entertainment en anders moeten ze de voice maar alleen op de radio uitzendenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Nu moet hij toch echt weg hoor. Zijn stemmers moeten zich schamen. Of in ieder geval hun oren uit laten spuiten.
Dat Wouter voor hem de sing off in moet.![]()
Alleen bij de audities zijn ze op zoek naar de voice. Daarna die achterlijke battle en het spelelement is de strijd tussen coaches. Dus neen, niet op zoek naar de voicequote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:37 schreef martine1984 het volgende:
ik vind hem irritant, het is niet terrecht dat hij nog in de race is. We zijn op zoek naar de voice en niet naar de relnicht of dramaqueen..... Hopelijk valt hij vandaag dan toch echt af!
Feit is alleen dat dit programma niet om de entertainment, maar om de stem draait. Helaas is de grote massa te dom om dit te snappen en krijgt Paul enorm veel sympathy votes. Want eerlijk, met zijn laatste performance had hij de blind auditions niet eens doorgekomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Credits vanwege de weken ervoor. En hij is mega charmant en interessant. Ik kijk liever naar Paul (niet met deze verrotte stem na zijn ziekte) dan iets van Wouter. Paul is tenminste entertainment en anders moeten ze de voice maar alleen op de radio uitzenden
Wat doe je hier dan? Hou je van poep?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:03 schreef Maanvis het volgende:
het stinkt hier naar poep, volgens mij begint TVOH weer.
nee, maar Paul Turner stinkt naar poep.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Hou je van poep?
Knap dat je dat zo kan ruiken in een topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, maar Paul Turner stinkt naar poep.
Tja, Paul is duidelijk een love-hom-or-hate-him figuur. Meer dan welke kandidaat ook. Dus dan kan je dat verwachten. Overigens had ik dat bij wel meer uitslagen verwacht want de zaal zit vol met fans van iedereen, winnaars en verliezers.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:15 schreef UltraR het volgende:
Er was duidelijk boegeroep te horen na de uitslag van Paul vs Wouter.
Lekker belangrijk...quote:
Hij kan het wel, hij doet het alleen niet altijd.quote:kan A niet zingen,
Dat is ie al een tijdje wel.quote:is B niet Nederlands
Dan had ie dat maar moeten doenquote:en had er C gisteren duidelijk uit moeten liggen. Je zag ook dat Roel baalde dat hij Paul niet minder punten had gegeven.
Truequote:Deze gast is gewoon een hysterische nicht,
Kennelijk denkt een groot deel van de kijkers daar toch anders over.quote:niets meer.
Nou kom er dan gewoon voor uit......quote:
Het straalt er vanaf....quote:
Vrij essentieel bij een 'zangwedstrijd'.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:03 schreef Greys het volgende:
Hij kan het wel, hij doet het alleen niet altijd.
Klopt,....quote:
Ja maar ik geef niet zo hoog op van stemmend tv kijkend Nederland hoor.... Je hoorde in de zaal al flink boe geroep, je zag aan de coaches dat ze het niet geloofden, leuk een finalist die niet kan zingen maar alleen punten krijgt van het publiek vanwege de 'gunfactor'.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:03 schreef Greys het volgende:
Kennelijk denkt een groot deel van de kijkers daar toch anders over.
Ja eigenlijk welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:15 schreef UltraR het volgende:
Er was duidelijk boegeroep te horen na de uitslag van Paul vs Wouter. En terecht natuurlijk. Ik heb ook bijzonder weinig met Wouter, maar zoals VanVelzen al zei: het is The Voice of Holland.
En dan had hij dus eigenlijk ook gewoon 60-40 voor Wouter moeten doen ipv die laffe 51-49.
Want hij doet niet nichterig genoeg ofzo?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou kom er dan gewoon voor uit......
Dus?quote:Het straalt er vanaf....
Da's waarquote:Vrij essentieel bij een 'zangwedstrijd'.
Ik ben Paul-fan, maar wat mij betreft had het ook hier geëindigd voor hem hoor.quote:Ja maar ik geef niet zo hoog op van stemmend tv kijkend Nederland hoor.... Je hoorde in de zaal al flink boe geroep, je zag aan de coaches dat ze het niet geloofden, leuk een finalist die niet kan zingen maar alleen punten krijgt van het publiek vanwege de 'gunfactor'.
Ik heb helemaal niets tegen homo's..... maar mensen die echt nichtengedrag vertonen daar kan ik niet tegen. Zeker niet als iemand zijn imago daar op afstemt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
En zijn we ondertussen, anno 2012, niet een keer klaar met iemand die homoseksueel is steeds maar "die homo" of "die nicht" te noemen?
Ik vond in dit duet Wouter erg tegenvallen in een directe vergelijking met Paul. Als je ze afzonderlijk hoort denk je steeds dat Wouter beter zingt maar samen met hetzelfde nummer blijkt dat toch mee (of tegen) te vallen.quote:
Ja, prima dat je z'n gedrag niet uit kan staan, dat heb ik bij andere kandidaten ook, maar ik vind het gewoon irritant dat je dan een post begint met "die homo" want dan gaat het dus blijkbaar niet eens zozeer om zijn geaardheid, maar om zijn gedrag. Maar goed, persoonlijke irritatie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets tegen homo's..... maar mensen die echt nichtengedrag vertonen daar kan ik niet tegen. Zeker niet als iemand zijn imago daar op afstemt.
Ik had idd anders moeten beginnenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, prima dat je z'n gedrag niet uit kan staan, dat heb ik bij andere kandidaten ook, maar ik vind het gewoon irritant dat je dan een post begint met "die homo" want dan gaat het dus blijkbaar niet eens zozeer om zijn geaardheid, maar om zijn gedrag. Maar goed, persoonlijke irritatie.
Ik vind dat juist schattig!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
maar mensen die echt nichtengedrag vertonen daar kan ik niet tegen.
Ik word daar ook heel vrolijk van.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist schattig!
Ook als ik met m'n ogen dicht zou moeten stemmen zou Paul ver komen bij mij. Ik houd wel van die aparte stem met dat randje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond 'm goed zingen hoor. Je moet van z'n stem houden, maar duidelijk is dat hij een sterke stem heeft. Wouter is saai, mooie stem, maar wat ik van 'm moet verwachten? Geen idee. Totaal geen artiestpotentie. En als het echt om the voice of holland gaat moeten ze de kandidaten de hele show achter een scherm, zonder performance laten zingen. Je ziet nou eenmaal iemand optreden en dan is het logisch dat dat ook wordt meegenomen bij je beoordeling. Paul overstijgt Wouter op dat gebied voor 100%.
Hoezo stemt hij zijn imago daarop af? Hij heeft het zelf waarschijnlijk niet door want hij is gewoon zo..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets tegen homo's..... maar mensen die echt nichtengedrag vertonen daar kan ik niet tegen. Zeker niet als iemand zijn imago daar op afstemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |