quote:Opleiding
Paul studeerde in 2004 af aan de Colins Performing Art College.
Ervaring
Speelde mee in diverse producties waaronder Spirit Of The Dance (solist, danser) USA, Magical Rhythms Of Ireland (solist, danser) Nederlandse tour, Aladdin (ensemble, cover Wishee Washee) Glasgow, We Will Rock You (ensemble) Keulen en The Rocky Horror Picture Show (regelmatig cover Rocky) Europese tour, geregisseerd door Sam Buntrock. Heeft de Engelse tour van David Gest... My Life afgerond, waar hij met vele Motown legendes heeft gespeeld zoals Freda Payne, The Temptations, Billy Paul en Percy Sledge. Verheugt zich op het spelen in Nederland en zijn terugkeer
Dat sowieso!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Paul. In ieder geval geen dertien in een dozijn optreden en persoon
.
Ik moest aan jou denken bij zijn optredenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Paul. In ieder geval geen dertien in een dozijn optreden en persoon
.
Borsthaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik moest aan jou denken bij zijn optreden
quote:Opleiding
Paul studeerde in 2004 af aan de Colins Performing Art College.
Ervaring
Speelde mee in diverse producties waaronder Spirit Of The Dance (solist, danser) USA, Magical Rhythms Of Ireland (solist, danser) Nederlandse tour, Aladdin (ensemble, cover Wishee Washee) Glasgow, We Will Rock You (ensemble) Keulen en The Rocky Horror Picture Show (regelmatig cover Rocky) Europese tour, geregisseerd door Sam Buntrock. Heeft de Engelse tour van David Gest... My Life afgerond, waar hij met vele Motown legendes heeft gespeeld zoals Freda Payne, The Temptations, Billy Paul en Percy Sledge. Verheugt zich op het spelen in Nederland en zijn terugkeer
quote:Paul Turner trakteert zichzelf
door Patricia Cortie
AMSTERDAM - De ’mannelijke Amy Winehouse’ Paul Turner trakteerde zichzelf gistermiddag op een nieuwe televisie. Hij wilde zijn excentrieke The Voice of Holland-auditie goed kunnen bekijken. „Ik hoop dat ik bij mensen een glimlach op hun gezicht heb getoverd.”
Foto: Roy Beusker Fotografie
„Ik ben heel trots, ik heb mezelf laten zien zoals ik ben”, zegt de Engelsman. „Het publiek en de coaches reageerden ook heel goed. Ik ben wel een beetje nerveus omdat ineens zo’n drie miljoen kijkers een mening over mij hebben.” Lacht: „Ik dacht bij mijn auditie wel: ik zie zoveel haar. Op mijn borst, onder mijn armen. Ik heb het snel warm, dus ik wilde iets comfortabels aan. Nou ja, misschien volgende keer iets anders.”
Paul maakte furore met Valerie van Amy Winehouse. „Ik had het nummer al gekozen voordat ze overleed. Ik kan hiermee mijn respect betuigen. Ik wist dat ik de juiste keuze had gemaakt. Of het een beetje een grapje was? Nee, maar ik was wel lol aan het maken. Daar houd ik van, ook al weet ik dat het een serieuze competitie is.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |