Hah, wat een grappige bedoeling zo allemaal op een rijtjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier wat mensen die het WEL kunnen coveren...
Die middelste, wat een strotquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hah, wat een grappige bedoeling zo allemaal op een rijtjeEn tof
Die meest rechtse met zijn zwoele blikquote:
Ik wilde hem net gaan posten...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
mee eensquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:56 schreef Devz het volgende:
Waardeloze zanger en qua persoon ben ik hem nu ook wel aardig zat. Schande voor het programma dat hij een ronde door is, rechtstreeks nog wel. In de singoff had hij eruit gevlogen, want de jury vond het ook niets. Ik zie hem door zijn achterban nog wel de finale halen ook
mweh.. dit nummer moet je gewoon helemaal niet coveren. Het kan toch niet beter dan het origineel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Credits vanwege de weken ervoor. En hij is mega charmant en interessant. Ik kijk liever naar Paul (niet met deze verrotte stem na zijn ziekte) dan iets van Wouter. Paul is tenminste entertainment en anders moeten ze de voice maar alleen op de radio uitzendenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Nu moet hij toch echt weg hoor. Zijn stemmers moeten zich schamen. Of in ieder geval hun oren uit laten spuiten.
Dat Wouter voor hem de sing off in moet.![]()
Alleen bij de audities zijn ze op zoek naar de voice. Daarna die achterlijke battle en het spelelement is de strijd tussen coaches. Dus neen, niet op zoek naar de voicequote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:37 schreef martine1984 het volgende:
ik vind hem irritant, het is niet terrecht dat hij nog in de race is. We zijn op zoek naar de voice en niet naar de relnicht of dramaqueen..... Hopelijk valt hij vandaag dan toch echt af!
Feit is alleen dat dit programma niet om de entertainment, maar om de stem draait. Helaas is de grote massa te dom om dit te snappen en krijgt Paul enorm veel sympathy votes. Want eerlijk, met zijn laatste performance had hij de blind auditions niet eens doorgekomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Credits vanwege de weken ervoor. En hij is mega charmant en interessant. Ik kijk liever naar Paul (niet met deze verrotte stem na zijn ziekte) dan iets van Wouter. Paul is tenminste entertainment en anders moeten ze de voice maar alleen op de radio uitzenden
Wat doe je hier dan? Hou je van poep?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:03 schreef Maanvis het volgende:
het stinkt hier naar poep, volgens mij begint TVOH weer.
nee, maar Paul Turner stinkt naar poep.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Hou je van poep?
Knap dat je dat zo kan ruiken in een topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, maar Paul Turner stinkt naar poep.
Tja, Paul is duidelijk een love-hom-or-hate-him figuur. Meer dan welke kandidaat ook. Dus dan kan je dat verwachten. Overigens had ik dat bij wel meer uitslagen verwacht want de zaal zit vol met fans van iedereen, winnaars en verliezers.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:15 schreef UltraR het volgende:
Er was duidelijk boegeroep te horen na de uitslag van Paul vs Wouter.
Lekker belangrijk...quote:
Hij kan het wel, hij doet het alleen niet altijd.quote:kan A niet zingen,
Dat is ie al een tijdje wel.quote:is B niet Nederlands
Dan had ie dat maar moeten doenquote:en had er C gisteren duidelijk uit moeten liggen. Je zag ook dat Roel baalde dat hij Paul niet minder punten had gegeven.
Truequote:Deze gast is gewoon een hysterische nicht,
Kennelijk denkt een groot deel van de kijkers daar toch anders over.quote:niets meer.
Nou kom er dan gewoon voor uit......quote:
Het straalt er vanaf....quote:
Vrij essentieel bij een 'zangwedstrijd'.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:03 schreef Greys het volgende:
Hij kan het wel, hij doet het alleen niet altijd.
Klopt,....quote:
Ja maar ik geef niet zo hoog op van stemmend tv kijkend Nederland hoor.... Je hoorde in de zaal al flink boe geroep, je zag aan de coaches dat ze het niet geloofden, leuk een finalist die niet kan zingen maar alleen punten krijgt van het publiek vanwege de 'gunfactor'.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:03 schreef Greys het volgende:
Kennelijk denkt een groot deel van de kijkers daar toch anders over.
Ja eigenlijk welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:15 schreef UltraR het volgende:
Er was duidelijk boegeroep te horen na de uitslag van Paul vs Wouter. En terecht natuurlijk. Ik heb ook bijzonder weinig met Wouter, maar zoals VanVelzen al zei: het is The Voice of Holland.
En dan had hij dus eigenlijk ook gewoon 60-40 voor Wouter moeten doen ipv die laffe 51-49.
Want hij doet niet nichterig genoeg ofzo?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou kom er dan gewoon voor uit......
Dus?quote:Het straalt er vanaf....
Da's waarquote:Vrij essentieel bij een 'zangwedstrijd'.
Ik ben Paul-fan, maar wat mij betreft had het ook hier geëindigd voor hem hoor.quote:Ja maar ik geef niet zo hoog op van stemmend tv kijkend Nederland hoor.... Je hoorde in de zaal al flink boe geroep, je zag aan de coaches dat ze het niet geloofden, leuk een finalist die niet kan zingen maar alleen punten krijgt van het publiek vanwege de 'gunfactor'.
Ik heb helemaal niets tegen homo's..... maar mensen die echt nichtengedrag vertonen daar kan ik niet tegen. Zeker niet als iemand zijn imago daar op afstemt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
En zijn we ondertussen, anno 2012, niet een keer klaar met iemand die homoseksueel is steeds maar "die homo" of "die nicht" te noemen?
Ik vond in dit duet Wouter erg tegenvallen in een directe vergelijking met Paul. Als je ze afzonderlijk hoort denk je steeds dat Wouter beter zingt maar samen met hetzelfde nummer blijkt dat toch mee (of tegen) te vallen.quote:
Ja, prima dat je z'n gedrag niet uit kan staan, dat heb ik bij andere kandidaten ook, maar ik vind het gewoon irritant dat je dan een post begint met "die homo" want dan gaat het dus blijkbaar niet eens zozeer om zijn geaardheid, maar om zijn gedrag. Maar goed, persoonlijke irritatie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets tegen homo's..... maar mensen die echt nichtengedrag vertonen daar kan ik niet tegen. Zeker niet als iemand zijn imago daar op afstemt.
Ik had idd anders moeten beginnenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, prima dat je z'n gedrag niet uit kan staan, dat heb ik bij andere kandidaten ook, maar ik vind het gewoon irritant dat je dan een post begint met "die homo" want dan gaat het dus blijkbaar niet eens zozeer om zijn geaardheid, maar om zijn gedrag. Maar goed, persoonlijke irritatie.
Ik vind dat juist schattig!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
maar mensen die echt nichtengedrag vertonen daar kan ik niet tegen.
Ik word daar ook heel vrolijk van.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist schattig!
Ook als ik met m'n ogen dicht zou moeten stemmen zou Paul ver komen bij mij. Ik houd wel van die aparte stem met dat randje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond 'm goed zingen hoor. Je moet van z'n stem houden, maar duidelijk is dat hij een sterke stem heeft. Wouter is saai, mooie stem, maar wat ik van 'm moet verwachten? Geen idee. Totaal geen artiestpotentie. En als het echt om the voice of holland gaat moeten ze de kandidaten de hele show achter een scherm, zonder performance laten zingen. Je ziet nou eenmaal iemand optreden en dan is het logisch dat dat ook wordt meegenomen bij je beoordeling. Paul overstijgt Wouter op dat gebied voor 100%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |