quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
Gaat hij straks een foute 80's fitnessvideo maken?
bazen nrquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Na zo'n nichtenauditie House of pain draaien
quote:
quote:
google op: IK HAAT PAUL !quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
Hoe de ding moet je die man googlen,... er komen allerlei Amerikanen naar voren
oer slechtquote:
Mr. O. kselhaar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef mootie het volgende:
Die handjes in de lucht steeds, aan wie doet me dat nou denken?
crystel meth gesnovenquote:
Heb je wel gelijk in inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Hij doet me denken aan die nicht, met die zoete nummers, hoe heet hij ook alweer, Mika???
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Ik zap en het eerste dat ik zie is een enorme bos borsthaar.
Haha great minds..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ze doet me een klein beetje denken aan Sophie Hilbrand, als je snel kijkt. Zusje van.
exact zelfde tijd van postenquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een Alice-achtig type. 'In the pocket'![]()
![]()
brrrr
Dat riep ik in het vorige topic al.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:08 schreef Kissofarose het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in inderdaad zeg!
Ja dat hooRRde ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:09 schreef Kissofarose het volgende:
Zegt ze nou 'ben blij dat er veel mannen in de zaal zitten' ?
Ik hoorde haar dat wel zeggen maar is ook alles wat ik heb opgevangen van haar geblaat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:09 schreef Kissofarose het volgende:
What's the difference?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Niks mis met hockeymeisjes, toch? Ik zie dit liever dan die blauwe-oog-muts (dat soort types, "ik ben zo lekker stoer en gek!").
ze doelt op dat hockeymeisjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou dat was geen kakker toch? Eerder gay....
Doe mij dan maar die laatste. En als deze kakker niet zo bijdehand was, had ik er ook geen moeite mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Niks mis met hockeymeisjes, toch? Ik zie dit liever dan die blauwe-oog-muts (dat soort types, "ik ben zo lekker stoer en gek!").
ik bedoel bridgetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou dat was geen kakker toch? Eerder gay....
Jouw UIquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Met die ellebogen zou ze maar al te graag een kunstje doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
"Nee, ik ben geen kak". Nee je bent een bakvis die al glibbert bij de ellebogen van Nick en Simon, trutholla.
Dat was echt een sjompquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nee, klitten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:11 schreef Studiotje het volgende:
Zou onze engelse homo last hebben van tarrels?
Misschien omschrijf ik het niet goed, maar ik vind dit meisje echt niet irritant. Ja ze heeft een rrrr, maar ja...ze komt uit Den Haag.quote:
Die NFS voor iPadquote:
quote:
goed planquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:12 schreef Day het volgende:
[..]![]()
Ik stem nu alvast op 'geen team'. Ik scoor toch geen punten vandaag.
Borsthaar en oksels klitten al aardig wat we zo met miljoenen mensen mochten aanschouwenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ie daar amper in de buurt bij komt.
Ze moest eigenlijk bij de rode deur linksaf, naar de andere studio.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:09 schreef Kissofarose het volgende:
"Even de keel smeren"quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze moest eigenlijk bij de rode deur linksaf, naar de andere studio.
Audities van So you think you can bukkake.
Dat gorgelen tegelijkertijd tijdens de reclame kwam treffend uit .quote:
Echt hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:14 schreef Lotte. het volgende:
WOW die trachitol-reclame is een beetje eng
Dat zal jullie leren, na al die Dove-reclames!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:14 schreef Lotte. het volgende:
WOW die trachitol-reclame is een beetje eng
Die Dove-vrouwen zijn ten minste nog lekker zachtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zal jullie leren, na al die Dove-reclames!
Geen idee. Gaan ze weer drukken als iemand inademt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nu weer exact een bepaald type als laatste, net als 2 weken terug?
Heu, nog geen chilly gezien vanaafquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zal jullie leren, na al die Dove-reclames!
Weet niet waar je moet/wil aaien dan! Hij is aandoenlijk!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zat te twijfelen. Ik wilde hem eerst schoppen en nu wil ik hem aaien.
Ik wel zoiets geproefd. Jalapenos zijn opquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heu, nog geen chilly gezien vanaaf
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
nee die stoeltjes zijn niet klein jij bent vet
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
Als het regent blijkt het een man te zijn. Hoeveel kilo make up zit daarop?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
Als het regent blijkt het een man te zijn. Hoeveel kilo make up zit daarop?
Alleen heeft Jennifer geen schijtkarakter en is ze enorm mooi.quote:
Die wist tenminste waar ze moest inzettenquote:
Misschien doet ze ook aan freefightenquote:
ha dik ook gevonden, als ze niet eerst begon me "wat Ben kan, kan ik ook" Hoog van de toren blazen en dan ditquote:
Ik denk dat het d'r eigen wangetjes zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:20 schreef L0t.. het volgende:
Wow, heeeel vals![]()
De visagie is ook weer los gegaan met de blusher
Of tattoeren!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien doet ze ook aan freefighten.
Nee, stiekem zit ze onder de tatoeages.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien doet ze ook aan freefighten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
maaaar ik krijhijg aaallttthijhijd mijhijn ziiiiiin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de groeten bij de hockey!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
Ja, dat was het Brit. Mislukt. Hup, nu die trein weer in, met je OV-jaarkaart!
ze is vast zo'n verwend kut kindquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:22 schreef vencodark het volgende:
Moet je maar niet zo'n grote bek hebben hoor.
Nee, dan zijn zijn lippen chemisch te reinigen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Haha, d'r vriend mag haar geen kus geven.
Dayquote:
ja Nora geloof ik?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
Ook al uit Raffish, er was er toch nog eentje?
oja diequote:
Ja en ook nog de zijtakken, zusjes vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doet die hele f*cking raffish mee dit jaar?
ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Idd!
Plaything, vond ik destijds een cool nummer
Nou dan wil ik Men2Be ook!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en ook nog de zijtakken, zusjes van
dus ditquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, die andere raffishdame doet ook al mee....The Voice of Geflopte Artiesten?
Dat was toch een kankersoort?quote:
Sorry, maar tekst stond al een hald uur klaar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Day
Ik had heb al heel de tijd klaar staan
Mooi idd behalve het haarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mooie meid maar afgrijselijk haar. Ben benieuwd hoe ze zingt.
Meer kan die DJ niet drummen.quote:
ik vind ze wel geilquote:
Ze worden ook gevraagd hè?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kom op zeg, raffish, charly, alice, net die actrice uit OnM. Wat krijgen we nog meer?
Dat jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kom op zeg, raffish, charly, alice, net die actrice uit OnM. Wat krijgen we nog meer?
Niet meer in t nachtkastje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef EllaN het volgende:
Ze is die irritante vibrato van vroeger een beetje kwijt gelukkig.
Rechtenpakketquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Originele liedjeskeuze zeg, 3 weken hetzelfde nummer
Ja eigen mening van een dropveter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft die klojo van Borsato wel eens een eigen mening?
Edwin Evers moet zijn repertoire uitbreiden. Dan moet ie eens werken voor de centen, dat doet ie niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
Ja zing eens wat anders... elke talentenshow dezelfde nummers zowat.
Marianne Weber?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Juist wel in het nachtkastje nu in plaats van..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet meer in t nachtkastje?
Aambeien weer even ontzien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |