Uh jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jody, maar die vloekte qua kleur.
of heb je het over het zingen?
Wendy had nog wat zaad in haar oor.quote:
Door een fiets hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:18 schreef iBenny het volgende:
Aangereden en alleen blauw rond dr oog?
Als je pizza zo zingt wel ja.quote:
Ja, op de Titanic. Snappen we meteen waarom die kapitein deed alsof ie die ijsberg niet zag.quote:
Ik dacht dat het een grapje was over deze nichtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:22 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Ik vind het ook 'n leuke vrouw en leuk overkomen. Al kende ik haar niet.
Nou nee dankjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:23 schreef MilaNL het volgende:
Zie al die vrouwen hier op een obvious gay vallen!
Hou es opquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, op de Titanic. Snappen we meteen waarom die kapitein deed alsof ie die ijsberg niet zag.
Oh noes. You didn't.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, op de Titanic. Snappen we meteen waarom die kapitein deed alsof ie die ijsberg niet zag.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:23 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Mwah, ik word er niet echt warm van
ze zegt dat ze aangereden isquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft zij niet een blauwe oogdag in ONM gespeeld?
quote:
Dat eerste stukje zei ze zeker jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Zei ze nou "mijn navel zweet altijd, dat mogen ze niet zien".
precies, dat dacht ik ook gelijkquote:
ja, d'r vriend, toen ze begon te zingen.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:26 schreef MilaNL het volgende:
Ik ben zo zielig. En ik heb een blauw oog en ik ben schor en ik heb een hersenschudding meehhh.
Aandachtshoer!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:26 schreef MilaNL het volgende:
Ik ben zo zielig. En ik heb een blauw oog en ik ben schor en ik heb een hersenschudding meehhh.
Ik moet nu aan Asterix en Obelix denkenquote:
een mondharmonica voor 50 cent op de rommelmarkt gekocht.quote:
ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb ik wikipedia op mijn voorhoofd staat![]()
JAquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jepquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En hij heet Erwin Nyhoff.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Hij is van de band The Prodigal Sons. Die waren best erg bekend in de jaren '90.
Slafoon?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb voor roel gekozen.... op mijn aaaaaaaaaaaaifooon
Die gaat vast zo weer staan.quote:
Ik heb een takkehekel aan dit nummerquote:
Je moet iemand ook wel eens beoordelen op zangkunst ipv of het je genre isquote:
Géén kapper zeg ik je. Niet 1223893893983-in-een-dozijn-Leco-look. Lekker ding gewoonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:30 schreef Day het volgende:
Even door de stylling en naar de kapper en dan, wie weet, komt ie nog ver.
voor mijn punten is dat wel het bestequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:31 schreef livelink het volgende:
Ja, hier werd ik blij van. Zou hij voor Roel kiezen?
Hij kan wel zingen, maar niet op deze manier, laat ik het zo zeggenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet iemand ook wel eens beoordelen op zangkunst ipv of het je genre is
Hij is nu veel knapperquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef Studiotje het volgende:
Angela glibbert van d'r stoel door d'r natte naaktslak
Nee, dat is die airco die in haar borsten verborgen zit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef Studiotje het volgende:
mental imagequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef Studiotje het volgende:
Ik doe niet mee. Ik heb geen verstand van muziek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
Hij is nog niet geadopteerd *hint* *hint*
Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie
Of gay.quote:
Maar wel van de kandidaten... gewoon meedoen dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe niet mee. Ik heb geen verstand van muziek.
Je mist niets.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of gay.
Ik ken de rest niet naast Borsato.
Neh ik vind hem ook leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is nu veel knapper
Ik heb een afwijkende smaak geloof ik he? Ja? Ach
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
Angela?
Dit kan niet.... Angela krijgt alleen kutkandidaten
Weten we iig wie er in de finale staat van Team Angela.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
Angela?
Dit kan niet.... Angela krijgt alleen kutkandidaten
Nick en Simon zijn het gewend, met al die bakvissen.quote:
Tweet kwam in beeld en pas een paar seconden later werd het getweettwitter:Angelagroothuiz twitterde op vrijdag 07-10-2011 om 21:33:48Erwin Nijhof heeft voor kippenvel en vuurwerk gezorgd. O,o, wat zijn de andere coaches stil.... #TVOH reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:35 schreef tong80 het volgende:
Het voetballen is weer begonnen tot later homo's
Ik wilde je huig nog wel kietelen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:35 schreef tong80 het volgende:
Het voetballen is weer begonnen tot later homo's
Neequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Neh ik vind hem ook leuk
Maarre. Kennen jullie dit niet dan? Dit was een hit hoor destijds.
Ik heb de band nog op Pinkpop gezien /oma vertelt.
Compleet op te drogen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Begin een beetje in te kakken na een uur
daar ben ik nog niet zo zeker van, met het bakvissen publiek in mijn achterhoofdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weten we iig wie er in de finale staat van Team Angela.
Was ook geen 'hit' voor de gemiddelde VOH-kijkertquote:
jawel johquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dansje wel, maar dat mannetje die zo stond te dansen... dat kan neit
Bakvissen publiek?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
daar ben ik nog niet zo zeker van, met het bakvissen publiek in mijn achterhoofd
Heb je Charly Luske niet gehoord?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef MilaNL het volgende:
Had niet verwacht dat er überhaupt een kandidaat bij zou zitten die ik goed zou vinden in het hele programma.
Celtic Woman oid?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel joh
Geweldige shows vind ik dat altijd
Ben jij een tienermeisje dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bakvissen publiek?*voelt zich nu aangesproken*
Vast wel. Was dat die gast die al door vier man gedrukt werd voordat hij inademde?quote:
Nietesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel joh
Geweldige shows vind ik dat altijd
ja diequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel. Was dat die gast die al door vier man gedrukt werd voordat hij inademde?
Echt, die onzin dat ze al drukken als ze nog geen noot hebben gezongen. All aboard! The hypetrain!quote:
Moet wel, want ik heb alles gezien. Maar die ben ik vast alweer vergeten omdat ik er niet van houd.quote:
Zo had ik 'm nog niet eens bekekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
lijkt wel de kop van marco op het lijf van van velzen
nou ze drukte bij de eerste zinquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, die onzin dat ze al drukken als ze nog geen noot hebben gezongen. All aboard! The hypetrain!
Ja maar ja maar ze waren van 1991-1996 actief; toen was ik 7-12quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was ook geen 'hit' voor de gemiddelde VOH-kijkert
kibbelingquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:42 schreef Studiotje het volgende:
Nu heb ik zin in kibbeling na 't woordje bakvis.
vind je dit kort?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
is er nou zo ''kort'' reclame heel de tijd?
Soms wel... maar niet altijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mag je bij jouw visboer niet kiezen?
die witte sausquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mag je bij jouw visboer niet kiezen?
ik kijk nooit tvquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ja vergeleken met normaal op rtl
Tis ook zo'n zeiknummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |