quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:43 schreef Nuchterheid het volgende:
Die uitgemergelde tieten van Anne!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:49 schreef Geo3kant het volgende:
Dit was wel echt een hele slechte aflevering
Die laten zich waxen, dan hoef je niet dagelijks te scheren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker, ze hebben zich vast al een paar weken niet geschoren.
Gebeurde inderdaad geen moer, alleen wat slap gelul.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:49 schreef Geo3kant het volgende:
Ietsje anders....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Do me a favour and get rid of her...
Vroeg ik me ook al af. Zitten die daar iets van 3 uur op die eilandraad zich te vervelenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:50 schreef Redefine het volgende:
De rest moet dus daar wachten totdat Do naar de grot is gebracht, ze die race hebben gedaan en ze teruggebracht zijn. Want die kistjes op tafel zijn voor de.mensen uit de grot. Beetje vreemd, al moeten ze daarna waarschijnlijk wel iemand wegstemmen.
En hoe krijgen ze die aan elke keer?quote:
Ik zag Tanja nog steeds zelf vuur maken gisteren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:22 schreef Doodloper het volgende:
Wat ik enigszins merkwaardig vond is dat Sipke op dag één uuuuuren bezig is geweest om vuur te maken en dat ze nu gewoon fakkels en alles hebben?
Kregen ze dat zodra ze hadden bewezen dat ze zelf wel vuur konden maken of zijn er lucifers uit de hemel komen nederdalen?
snapniksvan
quote:
Dat blijft toch wel een van de meest geniale ER momenten!quote:
Heel die aflevering was geniaal.. Het plannetje van Hiu.. wat begon als een exit voor haar en dan ineens het idee! Met een fantastische finale en Ernst-Paul heerlijk anti! Die was echt pro Hiuquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat blijft toch wel een van de meest geniale ER momenten!
Al blijf ik het soundeffect destijds bij Frank ook briljant vinden. In het seizoen van de ER allstars, dat Mick even uit de doeken deed dat de rest de volgende keer toch wel Frank er uit zou stemmen, waarna Frank figuurlijk de klokken hoorde luiden en de regie dat ook gelijk maar letterlijk deed![]()
Al ben ik waarschijnlijk de enige die zich dat nog herinnerd
Ik hou niet zo van dat terug kijken, maar deze is echt geniaal.quote:
blijft geweldigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat terug kijken, maar deze is echt geniaal.
"Geert, neem afscheid."
. . . .
"Geert, neem afscheid!"
Die ook.... Die mogen van mij samen in de finale hoor. De rest is een stelletje lamzakken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:23 schreef Casos het volgende:
Vergeet Tanja niet, echt groot respect voor haar, net als voor Nicolas. Samen in de finale.
Het gaat hier ook alleen maar om de "eer", die Deborah had het ook over "maar een spelletje". Des te knapper vind ik het van die Tanja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:27 schreef SEMTEX het volgende:
Je moet die Robinsons ook niet pamperen met complete bananenbomen, een hut, kruiden en de hele rambam. Dan gaat het op een vakantie te lijken en verliezen ze hun strijdlust.
2008, die vond ik geniaal, nog nooit zo'n hekel aan mensen gekregen door een TV-programmaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:39 schreef Skylark. het volgende:
Dit is het 1e seizoen dat ik het écht volg, welk seizoen raden jullie me aan om terug te kijken?
Niko en Kobe? Niko kan nog wel enigzins wat. Kobe kan alleen maar complotten bedenken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind Lauretta echt walgelijk. En ik word ook moe van die Anne. Jochem is een autist,
Nicholas is de enige harde baas, samen met Tanja. Niko en Kobe kan ik ook nog wel waarderen.
Het lijkt wel of de maker op dit moment zelf ook doorhadden dat dit jaar wel echt een dieptepunt is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:49 schreef Geo3kant het volgende:
Het seizoen met Douwe erin,quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:39 schreef Skylark. het volgende:
Dit is het 1e seizoen dat ik het écht volg, welk seizoen raden jullie me aan om terug te kijken?
Ik vond 2005 heeeel leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:39 schreef Skylark. het volgende:
Wat was het dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:52 schreef Breekfast het volgende:
Weet iemand hoe dat Nederlandstalige nummer heet wat je in de vorige uitzending hoorde, gezongen door een Belg volgens mij?
Edit: al gevonden
Echt geweldig was dat ! Sowieso was dat echt een hele leuke ER.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heel die aflevering was geniaal.. Het plannetje van Hiu.. wat begon als een exit voor haar en dan ineens het idee! Met een fantastische finale en Ernst-Paul heerlijk anti! Die was echt pro Hiu
Saschaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:34 schreef Casos het volgende:
[..]
Het gaat hier ook alleen maar om de "eer", die Deborah had het ook over "maar een spelletje". Des te knapper vind ik het van die Tanja.
Die Do en die ene gast met dat stomme hoedje moeten ze na deze ER daar gewoon achterlaten. Die andere NL kan nog een beetje, die vrat iig die larven nog op.
Het seizoen met Igor erinquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:39 schreef Skylark. het volgende:
Oh ja dat was een toffe!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het seizoen met Igor erin(was 2009)
Kloptquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:06 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat was toch met dat vrouweneiland en die 5 mannen?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:37 schreef Moonwalk het volgende:
Freddy was inderdaad de grote belofte die de grote faal bleek te zijn
idd, jammerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:32 schreef Magnificat het volgende:
Van mij mogen ze ook stoppen met beroemdheden.
Vroeger was het spannend, er was strijdlust te zien, iedereen wou winnen en dat ging ten koste van anderen. Heerlijk al die complottheoriën die er destijds waren.
De beroemdheden staan toch anders in het spel, zo van ik vul de tijd met nutteloze zaken en ach soms even aanwezig zijn bij een spelletje.
Maar dat krijg je ook als je verplicht wordt betaald krijgt om eraan mee te doen.
Dat ook natuurlijk. Oorspronkelijk gaven mensen zich op voor het avontuur, de beroemdheden van nu worden verplicht ( en krijgen betaald ja) maar 9 van de 10 zou dat avontuur helemaal niet willen meemaken.quote:
Ik vind ER met ON'ers (onbekende Nederlanderquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:19 schreef Doodloper het volgende:
Precies.
En als ze echt zo graag die BN'ers voor de kijkcijfers willen (al vraag ik me af of niet-BN'ers zoveel slechter zouden scoren) dan kunnen ze altijd nog 1 BN groep en 1 niet-BN groep maken.
Ja, maar dat hebben ze natuurlijk wel vaker gedaan hè.. Zo'n eiland voor afvallers, en ook (geloof in het seizoen van de machetezwaaier) wel waarbij de 'nieuwkomende' afvaller en de afvaller die er al zaten steeds moesten battlen voor wie er op het eiland mocht blijven, zodat je er in principe altijd alleen zat..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vind ER met ON'ers (onbekende Nederlander) leuker. Bij bekende mensen krijg je toch een verwachtingspatroon en meestal valt het dan tegen. Ze moeten selecteren op mensen die willen surviven. Nu gaan er veel mensen uit, omdat ze de grot niet zien zitten. Stiekem is dit best een faalopzet van ER.
Ik vind het ook leuker als ze pas op het laatste als ze denken naar huis te moeten pas horen dat er nog een grot/ afvallers eiland oid is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:39 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, maar dat hebben ze natuurlijk wel vaker gedaan hè.. Zo'n eiland voor afvallers, en ook (geloof in het seizoen van de machetezwaaier) wel waarbij de 'nieuwkomende' afvaller en de afvaller die er al zaten steeds moesten battlen voor wie er op het eiland mocht blijven, zodat je er in principe altijd alleen zat..
Denk dat het ook zóveel had gescheeld als Sipke Jan was gebleven.. Hij had (denk ik) niet opgegeven, waardoor er echt een extra kamp had kunnen ontstaan![]()
Wel jammer trouwens dat ook de mensen die niet waren afgevallen wisten van de grot.. Vond het ook altijd wel een stunt als er bij de samensmelting opeens ook (een) afvaller(s) stond(en)Hoewel dat natuurlijk ook oud was, en ze het lichtelijk verwachten.. Vond ik Dennis vorig jaar wel weer een stunt
Dit is trouwens helemaal de juiste beschrijving van EZ.quote:Op zondag 9 oktober 2011 06:08 schreef Musti het volgende:
Juist! Ik stoor me al jaren aan die gast.
Ik vind ie Eddy Zoëy (lul) altijd lijken op een wouldbe rapper; douchebag.
"Yo, look at me, acting though and cool. Watch my moves!"![]()
De manier waarop hij z'n woorden probeert kracht bij te zetten. Dude!!!!![]()
Klopt ja, ik heb dat niet zo vaak bij beroemdheden maar toen dat bericht kwam vond ik het toch wel erg. En mis hem ook nog zeker als presentator van ER!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:21 schreef miep63 het volgende:
Ik zou het nooit vergeten dat ik op een zaterdag naar een herhaling zat te kijken van ER, en tijdens de reclameblok eventjes op tt keek, en tot m'n stomme verbazing las dat Ernst Paul was overleden. Heel bizar, was dat. Echt shocking.
Ik denk dat het vooral ook komt, omdat ER toen volop bezig was. Dat je naar een nieuwe aflevering keek en wist dat hij niet meer leefde. Het was ook nog eens het seizoen waarin hij en Evi erg persoonlijk werden bij de eliminaties.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:09 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb dat niet zo vaak bij beroemdheden maar toen dat bericht kwam vond ik het toch wel erg. En mis hem ook nog zeker als presentator van ER!
Desalniettemin vind ik dat Eddy het prima doet. Je moet hem gewoon niet gaan vergelijken met Ernst Paul.
Mooiste seizoen dat ik ken, wat heb ik me zitten irriteren aan die kerel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Hahah ja Hans en YinGeweldig seizoen was dat.
Heb die ER met die 100 kandidaten ook niet helemaal gevolgd. Het waren me een beetje te veel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:25 schreef Deceit het volgende:
die v hans en yin en de meest geweldige Hiu-Kwan?? Nee was nie met die 100die 100 is weer de enige die ik niet gekeken heb
So what? Dit is een Expeditie Robinson topic en ER=Ernst Paulquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:26 schreef tdrone het volgende:
ja hoi allemaalhet is 2011 nu, niet 2008
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:27 schreef June. het volgende:
[..]
So what? Dit is een Expeditie Robinson topic en ER=Ernst Paul
Daarnaast is dit seizoen helemaal niet interessant genoeg om veel over te pratenquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:27 schreef June. het volgende:
[..]
So what? Dit is een Expeditie Robinson topic en ER=Ernst Paul
RTL gemist.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb al zitten zoeken maar ik kan niet vinden waar ik 2008 kan terugkijken.
RTL gemist is helemaal geweldig. Afgelopen twee weken 2010 teruggekeken met Maxim als mijn favoriete deelnemer. En nu 2009 met driftige Igor. 2008 staat natuurlijk ook nog op mijn lijstje.quote:
Die was ik vorig jaar begonnen te kijken maar toen haalde RTL ze ineens van gemist af.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:27 schreef miep63 het volgende:
[..]
Heb die ER met die 100 kandidaten ook niet helemaal gevolgd. Het waren me een beetje te veel.
Ik dacht eerst dat het Spinvis was.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:08 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Wat een mooi nummer zat er trouwens in de laatste aflevering:
Dat moet je zeker doen, ik heb 'm de afgelopen dagen ook teruggekeken, wat een heerlijk seizoen. En dan de in memoriam aan EPH aan het einde van de finale....quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:11 schreef ejiraM het volgende:
Volgens mij is 2008 echt een van de weinige seizoenen op de eerste (twee?) na die ik niet gezien hebKan me nu ook niet helemaal meer voor de geest halen waarom niet.. Misschien dat ik moest werken ofzo
Maar denk dat ik hem binnenkort ook nog maar eens in ga halen dan
Inderdaad, echt een leuke man. Ik vind Eddy een goeie vervanging maar ik mis de onderliggende grapjes/opmerkingen/blikken van EPH soms welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:37 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dat moet je zeker doen, ik heb 'm de afgelopen dagen ook teruggekeken, wat een heerlijk seizoen. En dan de in memoriam aan EPH aan het einde van de finale....damn wat is het jammer dat die kerel weg is.
Maar om even in het heden te blijven: morgen weer een nieuwe
Ik vond 2008 juist zwaar ruk, echt veruit het minste seizoen. Mijn favoriet blijft nog altijd 2005 met Douwe. Heb die net nog gedownload overigens, evenals 2006. Binnenkort voor het eerst sind 6 jaar geleden maar eens terugkijken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:37 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dat moet je zeker doen, ik heb 'm de afgelopen dagen ook teruggekeken, wat een heerlijk seizoen. En dan de in memoriam aan EPH aan het einde van de finale....damn wat is het jammer dat die kerel weg is.
Maar om even in het heden te blijven: morgen weer een nieuwe
Inderdaad zeg. Die vorige aflevering was zo ... leeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Moet er wel iets gebeuren, ik vind er geen kut meer aan eerlijk gezegd.
Mja de programmamakers hadden het zelf ook spannender kunnen maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:23 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Die vorige aflevering was zo ... leeg.
Kan wel begrijpen dat Do daar niet langer wilde blijven. Voor ons is het al saai om daar een uurtje naar te kijken, voor hen duurt dat enkele dagen.
switchen van 2 kandidaten naar ander team was wel grappig,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mja de programmamakers hadden het zelf ook spannender kunnen maken.
Bijvoorbeeld extra proeven om extra eten te verdienen, individuele proeven om immuniteit te winnen, een onverwachte speltwist ,verzin wat. Als je de kandidaten dagen op een eiland laat hangen en ze niks laat doen weet je dat het saaie tv gaat opleveren...
Precies. Het aantal proeven en twists is schrikbarend achteruit gegaan met ER. Hopelijk heeft de samensmelting meer te bieden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mja de programmamakers hadden het zelf ook spannender kunnen maken.
Bijvoorbeeld extra proeven om extra eten te verdienen, individuele proeven om immuniteit te winnen, een onverwachte speltwist ,verzin wat. Als je de kandidaten dagen op een eiland laat hangen en ze niks laat doen weet je dat het saaie tv gaat opleveren...
Klopt, maar voorgaande jaren wel regelmatig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Vorig jaar was er geen afvallerseiland?
Veel lager kan niet....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:24 schreef HenkieVdV het volgende:
Vanavond na werk even kijken hoe het met het niveau gaat.
Huh jawel toch? Daar gingen Dennis ( die presentator van So you think you can dance ) en nog iemand toen toch voortijdig van af ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Vorig jaar was er geen afvallerseiland?
Nee, dat was de tussenstop -van twee kampen naar de samensmelting. Op dat eiland moesten een aantal mensen afvallen voordat ze door konden naar de samensmelting.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Huh jawel toch? Daar gingen Dennis ( die presentator van So you think you can dance ) en nog iemand toen toch voortijdig van af ?
Ik zit er al klaar voor, hopelijk word ik niet teleurgesteldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Na de samensmelting zijn de opgevers gelukkig allemaal weg.
Hopen dat het dan wat beter wordt.
Ojaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, dat was de tussenstop -van twee kampen naar de samensmelting. Op dat eiland moesten een aantal mensen afvallen voordat ze door konden naar de samensmelting.
Te lang. Nog een keer luisteren naar dat gezeik van Do.quote:
Als het goed is zijn dat gewoon de kistjes voor de afvallers die ze open moeten maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ben benieuwd wat er in de kistjes zit!
En ze is al zo moequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef zoem het volgende:
Lekker zinvol, Do is er net en mag weer terug varen.
Weer voetbal?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef zoem het volgende:
Het is niet zo druk hier, hoe komt het?
Het zijn ook wijven.quote:
Welke?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef Geo3kant het volgende:
Dat overtollig vel/vet van die dikke belg![]()
Do + Tanja
Diequote:
Alsof die het minst heeft laten zien een Robinson te zijn. Tsss belachelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef Blistering het volgende:
Wat een fuckers zeg, allemaal op Nicolas...
Ja, want die is echt superdik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dieex rock chick
.. die in de grot. Die iedereen betoverde met de liefde door de maag om haar plek veilig te stellen.
Omdat het een backstabber is, wacht maar..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Starlie het volgende:
Huh Debora die gunde het Tanja toch ook waarom laat ze Tanja dan niet gewoon alleen gaan?!
Deborah is een heksquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Starlie het volgende:
Huh Debora die gunde het Tanja toch ook waarom laat ze Tanja dan niet gewoon alleen gaan?!
Ze helpt haar...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Starlie het volgende:
Tanja hoeft nu tenminste niet meer haar best te doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:43 schreef muzas het volgende:
Al die halfzachte deelnemers vernaggelen echt het hele idee van die grot en de proef
Het is watquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Moonwalk het volgende:
Reclame , bahh!! Normaal kijk ik het achteraf om geen reclame te zien maar dan kan ik niet meeposten
Dat zei ik net ook al. En ze is de enige, want die andere grotbewoners hadden dat niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Idgnkb het volgende:
Waarom heeft Tanja continu allemaal smots op haar gezicht? Dat kan er toch wel af?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Idgnkb het volgende:
Waarom heeft Tanja continu allemaal smots op haar gezicht? Dat kan er toch wel af?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef muzas het volgende:
Ik denk al 3 afleveringen, ik ken die Anne ergens van....
[ afbeelding ]
Sprekendquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Was een heel dilemma hoorquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Tom Hanks heeft het al gedaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zou wel een ER willen zien met Hollywood sterren![]()
George Clooney , Julia Roberts, Brad Pitt, Mel Gibson, Alec Baldwin, Al Pacino, Robert de Niro, Ben Afflec, Meg Ryan, Tom Hanks, Catherine Zeta Jones, Michael Douglas, Andy Garcia, Sean Connery, enz enz enz !
Daarom juistquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tom Hanks heeft het al gedaanCast Away
De formulering doet mij ook een addertje onder het gras vermoeden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, dat stemmen...
om de 1 of andere reden denk ik niet dat degene die de minste stemmen eruit moet. Ze moeten stemmen op wie ze denken dat het minst graag de samensmelting wil halen. ik vermoed juist dat die dan sowieso naar de samensmelting gaat....
dat laatste, maar bij ER weet je het nooit...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef Marrije het volgende:
Ik heb niet alles gehoord, maar is het echt een eliminatie?
Of ging het alleen om stemmen op wie het minst graag naar de samensmelting wil?
Of die krijgt een zwarte stem voor de volgende eliminatie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, dat stemmen...
om de 1 of andere reden denk ik niet dat degene die de minste stemmen eruit moet. Ze moeten stemmen op wie ze denken dat het minst graag de samensmelting wil halen. ik vermoed juist dat die dan sowieso naar de samensmelting gaat....
oh, spuit 11 ben ik, haha, jij zegt al wat ik dacht.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, dat stemmen...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:53 schreef Redefine het volgende:
Ze vergeten straks gewoon Do op te halen
Nee ze is een heldinquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef Redefine het volgende:
De productie weer wel hoe ze een heldin van iemand moeten maken
An ook met die onderwaterproefquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef Redefine het volgende:
De productie weer wel hoe ze een heldin van iemand moeten maken
De rest zit ook te niksen of geven het opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Bonobo11 het volgende:
Vind het van Tanja helemaal niet zo'n prestatie,
ja paar daagjes alleen in een grot niksen, nounou, poepoe
kreeg samensmelting in haar schoot geworpen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Bonobo11 het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef Redefine het volgende:
Dit vind ik dan wel weer een mooie twist.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Bonobo11 het volgende:
wel respect voor het blijven in die grot hoor, maar ze heeft er niks voor hoeven doen verderquote:
Anne heeft het dik verdiend.quote:
Ik moet ook altijd zo lachen als je hem dan zo druk bezig ziet hahaha. Maar wel goed hoor. Maar toch...quote:
Lekker pita voor zequote:
Inderdaad. Ik was er ook ingetrapt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Redefine het volgende:
Nicolas heeft dus helemaal niet veel stemmen gekregen. Alleen van Patrick.
Door op irritante en slinkse wijze de boel te verzieken? Ze heeft een proef goed gedaan en iedereen is alles weer vergetenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Anne heeft het dik verdiend.
dat stukje doorzettingsvermogen is het wel waard, die 'makkelijke' eindstrijdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
wel respect voor het blijven in die grot hoor, maar ze heeft er niks voor hoeven doen verder
En als je het vergelijkt met wat de rest heeft moeten doen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
wel respect voor het blijven in die grot hoor, maar ze heeft er niks voor hoeven doen verder
Nico, Kobe en Deborah hebben de sfeer verziekt. Anne niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Door op irritante en slinkse wijze de boel te verzieken? Ze heeft een proef goed gedaan en iedereen is alles weer vergeten
editquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef Redefine het volgende:
Nicolas en Jochem samen in een boot graag. Dan verpletteren ze de anderen.
Dan vergeet je het debacle met het koken. Anne probeerde haar imago op te vijzelen en zelfs Nico en Kobe waren het niet eens met haar werkwijze.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nico, Kobe en Deborah hebben de sfeer verziekt. Anne niet.
Vind je het gek met zulke achterbakse figuren in je team?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan vergeet je het debacle met het koken. Anne probeerde haar imago op te vijzelen en zelfs Nico en Kobe waren het niet eens met haar werkwijze.
Ja, wilde ze opeens ook een keer koken, verschrikkelijk, wat een naar wijf.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan vergeet je het debacle met het koken. Anne probeerde haar imago op te vijzelen en zelfs Nico en Kobe waren het niet eens met haar werkwijze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |