Klopt, maar voorgaande jaren wel regelmatig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Vorig jaar was er geen afvallerseiland?
Veel lager kan niet....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:24 schreef HenkieVdV het volgende:
Vanavond na werk even kijken hoe het met het niveau gaat.
Huh jawel toch? Daar gingen Dennis ( die presentator van So you think you can dance ) en nog iemand toen toch voortijdig van af ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Vorig jaar was er geen afvallerseiland?
Nee, dat was de tussenstop -van twee kampen naar de samensmelting. Op dat eiland moesten een aantal mensen afvallen voordat ze door konden naar de samensmelting.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Huh jawel toch? Daar gingen Dennis ( die presentator van So you think you can dance ) en nog iemand toen toch voortijdig van af ?
Ik zit er al klaar voor, hopelijk word ik niet teleurgesteldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Na de samensmelting zijn de opgevers gelukkig allemaal weg.
Hopen dat het dan wat beter wordt.
Ojaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, dat was de tussenstop -van twee kampen naar de samensmelting. Op dat eiland moesten een aantal mensen afvallen voordat ze door konden naar de samensmelting.
Te lang. Nog een keer luisteren naar dat gezeik van Do.quote:
Als het goed is zijn dat gewoon de kistjes voor de afvallers die ze open moeten maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ben benieuwd wat er in de kistjes zit!
En ze is al zo moequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef zoem het volgende:
Lekker zinvol, Do is er net en mag weer terug varen.
Weer voetbal?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef zoem het volgende:
Het is niet zo druk hier, hoe komt het?
Het zijn ook wijven.quote:
Welke?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef Geo3kant het volgende:
Dat overtollig vel/vet van die dikke belg![]()
Do + Tanja
Diequote:
Alsof die het minst heeft laten zien een Robinson te zijn. Tsss belachelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef Blistering het volgende:
Wat een fuckers zeg, allemaal op Nicolas...
Ja, want die is echt superdik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dieex rock chick
.. die in de grot. Die iedereen betoverde met de liefde door de maag om haar plek veilig te stellen.
Omdat het een backstabber is, wacht maar..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Starlie het volgende:
Huh Debora die gunde het Tanja toch ook waarom laat ze Tanja dan niet gewoon alleen gaan?!
Deborah is een heksquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Starlie het volgende:
Huh Debora die gunde het Tanja toch ook waarom laat ze Tanja dan niet gewoon alleen gaan?!
Ze helpt haar...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Starlie het volgende:
Tanja hoeft nu tenminste niet meer haar best te doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:43 schreef muzas het volgende:
Al die halfzachte deelnemers vernaggelen echt het hele idee van die grot en de proef
Het is watquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Moonwalk het volgende:
Reclame , bahh!! Normaal kijk ik het achteraf om geen reclame te zien maar dan kan ik niet meeposten
Dat zei ik net ook al. En ze is de enige, want die andere grotbewoners hadden dat niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Idgnkb het volgende:
Waarom heeft Tanja continu allemaal smots op haar gezicht? Dat kan er toch wel af?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Idgnkb het volgende:
Waarom heeft Tanja continu allemaal smots op haar gezicht? Dat kan er toch wel af?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef muzas het volgende:
Ik denk al 3 afleveringen, ik ken die Anne ergens van....
[ afbeelding ]
Sprekendquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef muzas het volgende:
Ik denk al 3 afleveringen, ik ken die Anne ergens van....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |