quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:43 schreef Nuchterheid het volgende:
Die uitgemergelde tieten van Anne!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:49 schreef Geo3kant het volgende:
Dit was wel echt een hele slechte aflevering
Die laten zich waxen, dan hoef je niet dagelijks te scheren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker, ze hebben zich vast al een paar weken niet geschoren.
Gebeurde inderdaad geen moer, alleen wat slap gelul.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:49 schreef Geo3kant het volgende:
Ietsje anders....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Do me a favour and get rid of her...
Vroeg ik me ook al af. Zitten die daar iets van 3 uur op die eilandraad zich te vervelenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:50 schreef Redefine het volgende:
De rest moet dus daar wachten totdat Do naar de grot is gebracht, ze die race hebben gedaan en ze teruggebracht zijn. Want die kistjes op tafel zijn voor de.mensen uit de grot. Beetje vreemd, al moeten ze daarna waarschijnlijk wel iemand wegstemmen.
En hoe krijgen ze die aan elke keer?quote:
Ik zag Tanja nog steeds zelf vuur maken gisteren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:22 schreef Doodloper het volgende:
Wat ik enigszins merkwaardig vond is dat Sipke op dag één uuuuuren bezig is geweest om vuur te maken en dat ze nu gewoon fakkels en alles hebben?
Kregen ze dat zodra ze hadden bewezen dat ze zelf wel vuur konden maken of zijn er lucifers uit de hemel komen nederdalen?
snapniksvan
quote:
Dat blijft toch wel een van de meest geniale ER momenten!quote:
Heel die aflevering was geniaal.. Het plannetje van Hiu.. wat begon als een exit voor haar en dan ineens het idee! Met een fantastische finale en Ernst-Paul heerlijk anti! Die was echt pro Hiuquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat blijft toch wel een van de meest geniale ER momenten!
Al blijf ik het soundeffect destijds bij Frank ook briljant vinden. In het seizoen van de ER allstars, dat Mick even uit de doeken deed dat de rest de volgende keer toch wel Frank er uit zou stemmen, waarna Frank figuurlijk de klokken hoorde luiden en de regie dat ook gelijk maar letterlijk deed![]()
Al ben ik waarschijnlijk de enige die zich dat nog herinnerd
Ik hou niet zo van dat terug kijken, maar deze is echt geniaal.quote:
blijft geweldigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat terug kijken, maar deze is echt geniaal.
"Geert, neem afscheid."
. . . .
"Geert, neem afscheid!"
Die ook.... Die mogen van mij samen in de finale hoor. De rest is een stelletje lamzakken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:23 schreef Casos het volgende:
Vergeet Tanja niet, echt groot respect voor haar, net als voor Nicolas. Samen in de finale.
Het gaat hier ook alleen maar om de "eer", die Deborah had het ook over "maar een spelletje". Des te knapper vind ik het van die Tanja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:27 schreef SEMTEX het volgende:
Je moet die Robinsons ook niet pamperen met complete bananenbomen, een hut, kruiden en de hele rambam. Dan gaat het op een vakantie te lijken en verliezen ze hun strijdlust.
2008, die vond ik geniaal, nog nooit zo'n hekel aan mensen gekregen door een TV-programmaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:39 schreef Skylark. het volgende:
Dit is het 1e seizoen dat ik het écht volg, welk seizoen raden jullie me aan om terug te kijken?
Niko en Kobe? Niko kan nog wel enigzins wat. Kobe kan alleen maar complotten bedenken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind Lauretta echt walgelijk. En ik word ook moe van die Anne. Jochem is een autist,
Nicholas is de enige harde baas, samen met Tanja. Niko en Kobe kan ik ook nog wel waarderen.
Het lijkt wel of de maker op dit moment zelf ook doorhadden dat dit jaar wel echt een dieptepunt is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:49 schreef Geo3kant het volgende:
Het seizoen met Douwe erin,quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:39 schreef Skylark. het volgende:
Dit is het 1e seizoen dat ik het écht volg, welk seizoen raden jullie me aan om terug te kijken?
Ik vond 2005 heeeel leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:39 schreef Skylark. het volgende:
Wat was het dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:52 schreef Breekfast het volgende:
Weet iemand hoe dat Nederlandstalige nummer heet wat je in de vorige uitzending hoorde, gezongen door een Belg volgens mij?
Edit: al gevonden
Echt geweldig was dat ! Sowieso was dat echt een hele leuke ER.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heel die aflevering was geniaal.. Het plannetje van Hiu.. wat begon als een exit voor haar en dan ineens het idee! Met een fantastische finale en Ernst-Paul heerlijk anti! Die was echt pro Hiu
Saschaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:34 schreef Casos het volgende:
[..]
Het gaat hier ook alleen maar om de "eer", die Deborah had het ook over "maar een spelletje". Des te knapper vind ik het van die Tanja.
Die Do en die ene gast met dat stomme hoedje moeten ze na deze ER daar gewoon achterlaten. Die andere NL kan nog een beetje, die vrat iig die larven nog op.
Het seizoen met Igor erinquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:39 schreef Skylark. het volgende:
Oh ja dat was een toffe!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het seizoen met Igor erin(was 2009)
Kloptquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:06 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat was toch met dat vrouweneiland en die 5 mannen?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:37 schreef Moonwalk het volgende:
Freddy was inderdaad de grote belofte die de grote faal bleek te zijn
idd, jammerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:32 schreef Magnificat het volgende:
Van mij mogen ze ook stoppen met beroemdheden.
Vroeger was het spannend, er was strijdlust te zien, iedereen wou winnen en dat ging ten koste van anderen. Heerlijk al die complottheoriën die er destijds waren.
De beroemdheden staan toch anders in het spel, zo van ik vul de tijd met nutteloze zaken en ach soms even aanwezig zijn bij een spelletje.
Maar dat krijg je ook als je verplicht wordt betaald krijgt om eraan mee te doen.
Dat ook natuurlijk. Oorspronkelijk gaven mensen zich op voor het avontuur, de beroemdheden van nu worden verplicht ( en krijgen betaald ja) maar 9 van de 10 zou dat avontuur helemaal niet willen meemaken.quote:
Ik vind ER met ON'ers (onbekende Nederlanderquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:19 schreef Doodloper het volgende:
Precies.
En als ze echt zo graag die BN'ers voor de kijkcijfers willen (al vraag ik me af of niet-BN'ers zoveel slechter zouden scoren) dan kunnen ze altijd nog 1 BN groep en 1 niet-BN groep maken.
Ja, maar dat hebben ze natuurlijk wel vaker gedaan hè.. Zo'n eiland voor afvallers, en ook (geloof in het seizoen van de machetezwaaier) wel waarbij de 'nieuwkomende' afvaller en de afvaller die er al zaten steeds moesten battlen voor wie er op het eiland mocht blijven, zodat je er in principe altijd alleen zat..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vind ER met ON'ers (onbekende Nederlander) leuker. Bij bekende mensen krijg je toch een verwachtingspatroon en meestal valt het dan tegen. Ze moeten selecteren op mensen die willen surviven. Nu gaan er veel mensen uit, omdat ze de grot niet zien zitten. Stiekem is dit best een faalopzet van ER.
Ik vind het ook leuker als ze pas op het laatste als ze denken naar huis te moeten pas horen dat er nog een grot/ afvallers eiland oid is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:39 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, maar dat hebben ze natuurlijk wel vaker gedaan hè.. Zo'n eiland voor afvallers, en ook (geloof in het seizoen van de machetezwaaier) wel waarbij de 'nieuwkomende' afvaller en de afvaller die er al zaten steeds moesten battlen voor wie er op het eiland mocht blijven, zodat je er in principe altijd alleen zat..
Denk dat het ook zóveel had gescheeld als Sipke Jan was gebleven.. Hij had (denk ik) niet opgegeven, waardoor er echt een extra kamp had kunnen ontstaan![]()
Wel jammer trouwens dat ook de mensen die niet waren afgevallen wisten van de grot.. Vond het ook altijd wel een stunt als er bij de samensmelting opeens ook (een) afvaller(s) stond(en)Hoewel dat natuurlijk ook oud was, en ze het lichtelijk verwachten.. Vond ik Dennis vorig jaar wel weer een stunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |