abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102800837
Ik wilde dit jaar weer niet kijken i.v.m. 'celebrities'.. vorig jaar ook niet gekeken.. maar ja.. 2 jaar op rij geen ER is ook zo..
Ik wil weer de normale ER terug!
Onbekende mensen die de titel zo graag willen!!

Ik wil een
Hiu-Kwan
Douwe
Klaartje
Deborah-Lydia combo
Nolleke
Björn

Hmm ik mis gewoon de irritaties en de vreselijke complotten en de strijdlust
pi_102800857
Ja, echt te erg hoor, om precies tegen Nicolas zo te gaan klagen over niks te doen te hebben. Alsof in de zee staan met een hengel je energie kost, dat geklaag van haar kost veel meer energie.

Ze zouden die Do lekker een paar dagen alleen in de grot moeten laten, geen cameraploeg, gewoon 2 dagen alleen laten en daarna eens kijken wat er van over is.
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:47:11 #53
137949 Disana
pi_102800904
Ik heb zelden zo'n zootje onsympathieke deelnemers bij elkaar gezien. Wat een ontevreden zwakke persoonlijkheden. Nicolaas en Tanja springen er gelukkig uit, anders weet ik niet of ik het kijken had volgehouden.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:47:14 #54
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_102800906
Hiu-Kwan zegt me niks, eigenlijk.
pi_102801033
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:47 schreef Darkestrah het volgende:
Hiu-Kwan zegt me niks, eigenlijk.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:11:33 #56
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_102801592
quote:
Dat blijft toch wel een van de meest geniale ER momenten!

Al blijf ik het soundeffect destijds bij Frank ook briljant vinden. In het seizoen van de ER allstars, dat Mick even uit de doeken deed dat de rest de volgende keer toch wel Frank er uit zou stemmen, waarna Frank figuurlijk de klokken hoorde luiden en de regie dat ook gelijk maar letterlijk deed _O-

Al ben ik waarschijnlijk de enige die zich dat nog herinnerd :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_102801635
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat blijft toch wel een van de meest geniale ER momenten!

Al blijf ik het soundeffect destijds bij Frank ook briljant vinden. In het seizoen van de ER allstars, dat Mick even uit de doeken deed dat de rest de volgende keer toch wel Frank er uit zou stemmen, waarna Frank figuurlijk de klokken hoorde luiden en de regie dat ook gelijk maar letterlijk deed _O-

Al ben ik waarschijnlijk de enige die zich dat nog herinnerd :+
Heel die aflevering was geniaal.. Het plannetje van Hiu.. wat begon als een exit voor haar en dan ineens het idee! Met een fantastische finale en Ernst-Paul heerlijk anti! Die was echt pro Hiu
pi_102801882
Ik vind het dit jaar echt niet veel. Weinig bijzondere mensen. Iedereen hangt maar wat. Weinig geknetter onderling. Dat mislukte complotje van die 2 Belgen stelde ook niet veel voor.
Het is gewoon niet spannend.

Van mij mag die Nicholas winnen. Dat is de enige Robinson dit jaar. Die man is de hele dag bezig met voedsel vinden en zo. De rest slaapt, hangt, zeurt en de enige inspanning die ze doen is kijken wat Nicolas gevangen heeft en teleurgesteld reageren als het er maar 1 is...
Hoe durven ze!!

Ze zijn te slap om uit hun ogen te kijken en die Nicholas klimt in een paar seconden in een paal... En ze staan te kijken of het de gewoonste zaak van de wereld is. Het is dat Do eruit gestemd wilde worden, anders hadden ze die Nicholas er ook nog gewoon uit gestemd.

Maar goed... ik vind het een hele matte, saaie ER dit jaar..
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_102801928
Vergeet Tanja niet, echt groot respect voor haar, net als voor Nicolas. Samen in de finale.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:27:17 #60
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_102802016
Je moet die Robinsons ook niet pamperen met complete bananenbomen, een hut, kruiden en de hele rambam. Dan gaat het op een vakantie te lijken en verliezen ze hun strijdlust.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:34:08 #61
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102802207
quote:
Ik hou niet zo van dat terug kijken, maar deze is echt geniaal.

"Geert, neem afscheid."

. . . .

"Geert, neem afscheid!"

_O-
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:13:51 #62
216508 frensje
VI Hooligans
pi_102803307
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:34 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik hou niet zo van dat terug kijken, maar deze is echt geniaal.

"Geert, neem afscheid."

. . . .

"Geert, neem afscheid!"

_O-
blijft geweldig :Y
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
pi_102804575
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:23 schreef Casos het volgende:
Vergeet Tanja niet, echt groot respect voor haar, net als voor Nicolas. Samen in de finale.
Die ook.... Die mogen van mij samen in de finale hoor. De rest is een stelletje lamzakken.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_102805961
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:27 schreef SEMTEX het volgende:
Je moet die Robinsons ook niet pamperen met complete bananenbomen, een hut, kruiden en de hele rambam. Dan gaat het op een vakantie te lijken en verliezen ze hun strijdlust.
Het gaat hier ook alleen maar om de "eer", die Deborah had het ook over "maar een spelletje". Des te knapper vind ik het van die Tanja.

Die Do en die ene gast met dat stomme hoedje moeten ze na deze ER daar gewoon achterlaten. Die andere NL kan nog een beetje, die vrat iig die larven nog op.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:38:39 #65
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_102806070
Ik vind Lauretta echt walgelijk. En ik word ook moe van die Anne. Jochem is een autist,

Nicholas is de enige harde baas, samen met Tanja. Niko en Kobe kan ik ook nog wel waarderen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:39:05 #66
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_102806083
Dit is het 1e seizoen dat ik het écht volg, welk seizoen raden jullie me aan om terug te kijken?
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_102806105
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:39 schreef Skylark. het volgende:
Dit is het 1e seizoen dat ik het écht volg, welk seizoen raden jullie me aan om terug te kijken?
2008, die vond ik geniaal, nog nooit zo'n hekel aan mensen gekregen door een TV-programma
2007 was geloof ik met Frans - Toedeledoki - Machette, imo ook wel een leuke
pi_102806627
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind Lauretta echt walgelijk. En ik word ook moe van die Anne. Jochem is een autist,

Nicholas is de enige harde baas, samen met Tanja. Niko en Kobe kan ik ook nog wel waarderen.
Niko en Kobe? Niko kan nog wel enigzins wat. Kobe kan alleen maar complotten bedenken.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_102806696
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:49 schreef Geo3kant het volgende:
Dit was wel echt een hele slechte aflevering :')
Het lijkt wel of de maker op dit moment zelf ook doorhadden dat dit jaar wel echt een dieptepunt is. :D wat een triestheid. :')
pi_102806988
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:39 schreef Skylark. het volgende:
Het seizoen met Douwe erin,
en het seizoen met Bjorn,
al kan dat hetzelfde seizoen zijn.
  One tough cookie vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:10:24 #71
169210 liesje1979
pi_102807044
Strijd der titanen vond ik erg leuk.
pi_102807158
:( Do
:( Patrick
:( Lauretta
:( Anne