quote:
Dat blijft toch wel een van de meest geniale ER momenten!quote:
Heel die aflevering was geniaal.. Het plannetje van Hiu.. wat begon als een exit voor haar en dan ineens het idee! Met een fantastische finale en Ernst-Paul heerlijk anti! Die was echt pro Hiuquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat blijft toch wel een van de meest geniale ER momenten!
Al blijf ik het soundeffect destijds bij Frank ook briljant vinden. In het seizoen van de ER allstars, dat Mick even uit de doeken deed dat de rest de volgende keer toch wel Frank er uit zou stemmen, waarna Frank figuurlijk de klokken hoorde luiden en de regie dat ook gelijk maar letterlijk deed![]()
Al ben ik waarschijnlijk de enige die zich dat nog herinnerd
Ik hou niet zo van dat terug kijken, maar deze is echt geniaal.quote:
blijft geweldigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat terug kijken, maar deze is echt geniaal.
"Geert, neem afscheid."
. . . .
"Geert, neem afscheid!"
Die ook.... Die mogen van mij samen in de finale hoor. De rest is een stelletje lamzakken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:23 schreef Casos het volgende:
Vergeet Tanja niet, echt groot respect voor haar, net als voor Nicolas. Samen in de finale.
Het gaat hier ook alleen maar om de "eer", die Deborah had het ook over "maar een spelletje". Des te knapper vind ik het van die Tanja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:27 schreef SEMTEX het volgende:
Je moet die Robinsons ook niet pamperen met complete bananenbomen, een hut, kruiden en de hele rambam. Dan gaat het op een vakantie te lijken en verliezen ze hun strijdlust.
2008, die vond ik geniaal, nog nooit zo'n hekel aan mensen gekregen door een TV-programmaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:39 schreef Skylark. het volgende:
Dit is het 1e seizoen dat ik het écht volg, welk seizoen raden jullie me aan om terug te kijken?
Niko en Kobe? Niko kan nog wel enigzins wat. Kobe kan alleen maar complotten bedenken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind Lauretta echt walgelijk. En ik word ook moe van die Anne. Jochem is een autist,
Nicholas is de enige harde baas, samen met Tanja. Niko en Kobe kan ik ook nog wel waarderen.
Het lijkt wel of de maker op dit moment zelf ook doorhadden dat dit jaar wel echt een dieptepunt is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:49 schreef Geo3kant het volgende:
Dit was wel echt een hele slechte aflevering
Het seizoen met Douwe erin,quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:39 schreef Skylark. het volgende:
Dit is het 1e seizoen dat ik het écht volg, welk seizoen raden jullie me aan om terug te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |