quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef muzas het volgende:
Ik denk al 3 afleveringen, ik ken die Anne ergens van....
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef muzas het volgende:
Ik denk al 3 afleveringen, ik ken die Anne ergens van....
[ afbeelding ]
Tom Hanks heeft het al gedaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zou wel een ER willen zien met Hollywood sterren![]()
George Clooney , Julia Roberts, Brad Pitt, Mel Gibson, Alec Baldwin, Al Pacino, Robert de Niro, Ben Afflec, Meg Ryan, Tom Hanks, Catherine Zeta Jones, Michael Douglas, Andy Garcia, Sean Connery, enz enz enz !
Daarom juistquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tom Hanks heeft het al gedaanCast Away
De formulering doet mij ook een addertje onder het gras vermoeden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, dat stemmen...
om de 1 of andere reden denk ik niet dat degene die de minste stemmen eruit moet. Ze moeten stemmen op wie ze denken dat het minst graag de samensmelting wil halen. ik vermoed juist dat die dan sowieso naar de samensmelting gaat....
dat laatste, maar bij ER weet je het nooit...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef Marrije het volgende:
Ik heb niet alles gehoord, maar is het echt een eliminatie?
Of ging het alleen om stemmen op wie het minst graag naar de samensmelting wil?
Of die krijgt een zwarte stem voor de volgende eliminatie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, dat stemmen...
om de 1 of andere reden denk ik niet dat degene die de minste stemmen eruit moet. Ze moeten stemmen op wie ze denken dat het minst graag de samensmelting wil halen. ik vermoed juist dat die dan sowieso naar de samensmelting gaat....
oh, spuit 11 ben ik, haha, jij zegt al wat ik dacht.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, dat stemmen...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:53 schreef Redefine het volgende:
Ze vergeten straks gewoon Do op te halen
Nee ze is een heldinquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef Redefine het volgende:
De productie weer wel hoe ze een heldin van iemand moeten maken
An ook met die onderwaterproefquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef Redefine het volgende:
De productie weer wel hoe ze een heldin van iemand moeten maken
De rest zit ook te niksen of geven het opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Bonobo11 het volgende:
Vind het van Tanja helemaal niet zo'n prestatie,
ja paar daagjes alleen in een grot niksen, nounou, poepoe
kreeg samensmelting in haar schoot geworpen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Bonobo11 het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef Redefine het volgende:
Dit vind ik dan wel weer een mooie twist.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Bonobo11 het volgende:
wel respect voor het blijven in die grot hoor, maar ze heeft er niks voor hoeven doen verderquote:
Anne heeft het dik verdiend.quote:
Ik moet ook altijd zo lachen als je hem dan zo druk bezig ziet hahaha. Maar wel goed hoor. Maar toch...quote:
Lekker pita voor zequote:
Inderdaad. Ik was er ook ingetrapt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Redefine het volgende:
Nicolas heeft dus helemaal niet veel stemmen gekregen. Alleen van Patrick.
Door op irritante en slinkse wijze de boel te verzieken? Ze heeft een proef goed gedaan en iedereen is alles weer vergetenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Anne heeft het dik verdiend.
dat stukje doorzettingsvermogen is het wel waard, die 'makkelijke' eindstrijdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
wel respect voor het blijven in die grot hoor, maar ze heeft er niks voor hoeven doen verder
En als je het vergelijkt met wat de rest heeft moeten doen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
wel respect voor het blijven in die grot hoor, maar ze heeft er niks voor hoeven doen verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |